انواع پرینت در سعادت آباد : مقوله چاپ و یا به اصطلاح پرینت امری است که این روزها در زندگی ما به کاری عادی تبدیل شده و بسیاری از ما روزانه با آن رو در رو هستیم. مثال های فراوانی می توانیم برای این موضوع بزنیم که افراد مختلف چگونه با مسئله پرینت در طول روز روبرو هستند . در این مقاله قصد داریم به موضوع انواع پرینت در سعادت آباد بپردازیم و راهکار های آن را برشمریم .
درصد زیادی از جمعیت کشور ما را جوانان به خود اختصاص داده اند و دانشجویان درصد زیادی از جوانان هستند ! دانشجویان پای ثابت مقوله پرینت هستند. بسیاری از دانشجویان برای هدف های مختلف اقدام به چاپ نوشته های مختلف می کنند ؛ به عنوان مثال عده ای از آنها جزوه های مختلفی را برای درس های متعدد از اینترنت دانلود کرده و اقدام به پرینت آنها می کنند. در پاره ای از مواقع حتی تعداد قابل توجهی از آنها کتاب های درسی را نمی خرند و همه کتاب ها را از همین طریق با دانلود فایل های PDF آنها و پرینتشان به دست می آورند. بسیاری دیگر نیز نمونه سوالات سال های گذشته را از اینترنت می خواهند ؛ به هر شکل باید گفت که دانشجویان با مقوله پرینت انس و الفت فراوانی دارند زیرا آنها را از نوشتن جزوات طولانی و خسته کننده رها می کند.
از طرفی نکته ای که وجود دارد این است که تعداد قابل توجهی از دانشجویان از مناطق غربی تهران هستند که در محله های همچون سعادت آباد و شهرک غرب سکونت دارند . بسیاری از این دانشجویان برای انجام انواع پرینت در سعادت آباد مشکلات زیادی دارند زیرا همه آنها دارای پرینتر در منزل خود نیستند و به فرض اگر هم هر کدام داخل منزل خود یک چاپگر داشتند پرینت کردن آن همه جزوات و نمونه سوالات و از این دست موارد با چاپگر خانگی اصلاً به صرفه نمی باشد. ناگزیر این محصلان عزیز مجبورند تا با در دست داشتن انواع فلش مموری ها به مراکز چاپی که در مرکز شهر قرار دارند رفته و در آنجا اقدام به چاپ جزوات و انواع دیگر پرینت ها کنند و این تازه شروع یکی از مشکلاتی بود که افراد ساکن غرب تهران در مورد خدمات چاپ با آن روبرو هستند. ساکنین این مناطق در موارد مختلفی همچون چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد و یا چاپ بنر در سعادت آباد و حتی انجام پروژه های تایپ در سعادت آباد نیز با مشکلات مشابهی روبرو هستند ؛ اما آن مشکلات چه هستند؟ اصلی ترین مشکل ساکنین غرب پایتخت برای انواع پرینت در سعادت آباد چیست؟
به نظر مهم ترین و اصلی ترین مشکل ممکن برای این عزیزان مسیر رسیدن به مراکز چاپ و خدمات پرینتی است که عموماً در مرکز شهر قرار دارند. این مراکز هم به لحاظ جغرافیایی کاملاً از مناطق غرب دور هستند و هم از لحاظ دسترسی ناوگان حمل و نقل عمومی مسیر مناسبی تا غرب تهران و محلاتی همچون شهرک غرب و سعادت آباد ندارند. بنابراین رفت و آمد این عزیزان تا مناطق مرکزی امری سخت می شود زیرا علاوه بر زمان طولانی که صرف این رفت و آمد می شود هزینه های مختلفی نیز گریبان گیر این عزیزان می گردد و همچنین خستگی که از یک رفت و آمد به مرکز شلوغ و پر از ترافیک شهر تا غرب تهران بر تن انسان می نشیند خود از مشقات بزرگ این کار تلقی می شود.
پس از بیان مختصر مشکلاتی که بر سر راه تهرانیان مقیم غرب شهر برای انجام انواع پرینت در سعادت آباد وجود دارد ، حال باید بپرسیم که هدف از بیان این مشکلات چیست ؟ آیا فقط بیان یک مشکل راه حل آن است یا باید وقتی مشکلی را بیان می کنیم برای حل آن نیز راهی را پیش پای این عزیزان بگذاریم؟
برای آن همشهریان تهرانی که در محدوده غرب و شمال غرب تهران سکونت دارند باید بگوییم که مشکل آنها دوری از مراکز چاپ و پرینت مرکز شهر نیست بلکه تنها مشکل آنها این است که از حضور یک مجموعه چاپ و پرینت قوی در حوالی محل سکونت خود بی خبرند. مجموعه ای همچون تیم چاپ ایران کپی که در حال رقابت با بزرگترین مراکز خدمات چاپی تهران است و در بسیاری موارد از آنها در جلب رضایت مشتریان سبقت گرفته که به عنوان نمونه می توانیم به خدمات ارسال و دریافت رایگان پروژه های پرینتی شما درب منزلتان اشاره کنیم .

دیدگاهتان را بنویسید