مهر فوری با ارسال رایگان : در یادداشت های پیشین به تفصیل در خصوص ساخت انواع مُهر ها ، عمده کاربرد آن ها ، اصلی ترین مشتریان این محصولات، اهمیت استفاده از مهر در برخی مشاغل ، اهمیت بهره گیری از یک طراحی خوب و ساختی با کیفیت ، نمونه های فوری ، حداقل زمان برای فرآوری آن ها و نحوه سفارش و دریافت آن ها به ویژه در منطقه سعادت آباد سخن گفتیم .

در همین رابطه قصد داریم تا در ادامه در خصوص مهر فوری با ارسال رایگان به ویژه برای همشهریانمان در محدوده غربی تهران و به ویژه محله های سعادت آباد ، شهرک غرب ، پونک و اوین صحبت کنیم .

علت انجام فوری و ضرب الاجلی امور

همه ما در زندگی روزانه خود اهداف و اقداماتی را در دستور کارمان قرار می دهیم که بنا به نوع برنامه ریزی ، میزان فشردگی کارها یا فراغ بال در انجام آن ها ، میزان پشتکار و جدیّتی که در انجامشان به خرج می دهیم ، میزان اهمیتی که تحقق آن ها داشته یا سود و ضرری که انجام یا چشم پوشی از آن ها برای ما دارد ، اولویت بندیشان می کنیم .

در همین رابطه گاهی اوقات امور ناخواسته و پیش بینی نشده ای اتفاق می افتد که سبب می شود تا همه برنامه ریزی های ما به هم خورده و نیازمند اتخاذ تصمیمات جدیدی باشیم .

خرابی وسیله نقلیه در ابتدای صبح ، ابتلا به بیماری ، بارش سنگین برف و باران ، اعمال محدودیت های ناگهانی تردد بواسطه وسیله نقلیه ، بدقولی دیگران و … از جمله چالش هاییست که ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده و برنامه شما را دستخوش تغییرات قرار داده باشد .

طبیعیست که در چنین شرایطی اگر امری با اولویت بالا در برنامه کاریمان وجود داشته باشد ، هیچ یک از این عوامل ننتوانسته سد راهمان شده و ما نیز با جدیت هرچه تمام در پی تحقق آن می رویم .

اما این توضیحات چه ارتباطی با مهر فوری با ارسال رایگان دارد ؟

به عنوان یکی از همین چالش های پیش بینی نشده ، فرض کنید یکی از مشتریان شما که در حال حاضر در دسترس نمی باشد (به عنوان مثال ساکن شهرستان بوده و یا در مسافرتی خارجی به سر می برد) برگه چکی را به شما اعطا کرده است که به جای ذکر نام شما یا فرد حامل ، نام مجموعه ، برند تجاری یا فروشگاه شما در آن ذکر شده است .

اگرچه برخی از اشخاص حقیقی (از جمله پزشکان یا وکلا) و همچنین همه شرکت ها و مؤسسات ثبت شده یا سازمان ها و ادارات دولتی دارای مهرهای رسمی می باشند ، اما همانطور که گفته شد چنانچه مجموعه ای کوچک فاقد این وسیله باشد ، نیازمند دستیابی به یکی از آن ها – با ارائه مدارکی قابل استناد که به این کار وجهه قانونی ببخشد – می باشد .

بدیهیست که در مثال فوق ، سریعترین راه برای ساخت این وسیله مراجعه به مرکزی با امکانات ساخت مهر فوری می باشد .

در همین اثنا نمی توان این حقیقت را کتمان کرد که هنوز هم عده زیادی از همشهریانمان تنها محدوده میدان بهارستان یا مسجد امام خمینی در بازار بزرگ تهران را بورس ساخت مهر دانسته و به آن مراجعه می کنند .

این در حالیست که برای اهالی ساکن در منطقه غربی و شمال غربی شهر ، مجموعه ای مانند ایران کپی قادر است تا با همان قیمت و کیفیت (اگر ادعا نکنیم که از کیفیت بهتر و قیمت مناسب تری برخوردار است) ساخت مهر فوری در سعادت آباد را برای ایشان محقق نماید .

مجموعه پیش روی با امکان دریافت از راه دور لوگو ، نام برند ، توضیحات نوشتاری یا هر نگاره دیگری که قابلیت تبدیل شدن به مهر را داشته باشد (به صورت اینترنتی و به کمک نرم افزارهای ارتباط جمعی) ، بدون اینکه متقاضیان را از محل کار یا زندگی خود بیرون بکشد ، محصول مورد نظر را ساخته و بواسطه پیک رایگان خود ، این وسیله را به دستشان می رساند .

مهر فوری با ارسال رایگان به عنوان یکی دیگر از اقدامات چاپ دیجیتال ایران کپی ، علاوه بر شرایطی پیش بینی نشده و ضرب الاجلی ، در دیگر مواردی که به آن اشاره شد نیز ارائه دهنده این خدمات می باشد .

در نهایت لازم به ذکر است که با کمک ارتباط از راه دور ، پیک های ارسال مرسولات و بانکداری الکترونیکی ، دیگر دریافت یک خدمت یا خرید یک کالا نیازی به مراجعه حضوری شما نداشته و بدین ترتیب وقوع بسیاری از امور ناخواسته نیز نمی تواند خللی در برنامه روزانه تان وارد کند .

دیدگاهتان را بنویسید