مهر فوری مرزداران : با مشاهده و دسته‌بندی افرادی که برای ساخت مهر به ما مراجعه می کنند دریافتیم که می توان عموم آنها را در چند دسته اصلی جای داده و بدین ترتیب هدف مراجعین از سفارش مهرهای فوری را متوجه شویم .

در همین رابطه نماینده شرکت‌های تازه تاسیس، پزشکان، مهندسین ، وکلا، کسبه و افراد نیازمند «مهر امضا» از جمله شاخص‌ترین افرادی هستند که به این محصول نیازمند بوده و در پی سفارش دادن طراحی و ساخت آن به ما مراجعه می کنند .

این افراد که از قضا تعدادشان در مرزداران و محله های اطراف آن نیز کم نمی باشد ، به منظور پیشبرد امور روزانه و تصدیق برخی از نگارشات خود به صورت رسمی نیازمند وجود مهر فوری مرزداران می باشند .

از آنجایی که تعداد مراکزی که توانایی ساخت مهر را در غرب تهران را دارند خیلی زیاد نیست، افراد مذکور یا باید به بورس سنتی ساخت این محصولات یعنی بازار تهران رفته و اتلاف چند ساعته وقت خود را بپذیرند و یا با تجسسی بیشتر مجموعه ای مانند چاپ دیجیتال ایران کپی را بیابند که توانایی ساخت مهر فوری مرزداران ، ساخت مهر فوری در سعادت آباد و دیگر محله های غربی و شمال غربی پایتخت را داشته باشد .

اگرچه این محله در خیابان‌های سپهر، فرشتگان، لاله، دانش، ناهید ، سرسبز و اطاعتی خود دارای واحدهای صنفی فراوانی می‌باشد، اما جای خالی مرکزی که به صورت تخصصی به امر ساخت مهر فوری مرزداران بپردازد بسیار خالیست . از این روی پیشنهاد می شود که متقاضیان دستیابی به این محصولات با برقراری ارتباط با مجموعه پیش روی ، طرح یا موارد مورد نیاز خود را با ما در میان گذاشته تا پس از تولید، بواسطه پیک های مجموعه به آن دست یابند .

برای ساخت مهر فوری مرزداران به چه مدارکی نیاز است ؟

می دانیم که بسیاری از مهرها حاوی مطلب و محتوای خاص و حساسی نبوده و بسادگی می توان آن‌ها را ساخت اما برخی دیگر از آن ها بار قانونی داشته و می‌توانند در صورت سوء استفاده توسط دیگران یا اعمال در جایگاهی نادرست توسط دارنده مهر دردسرهایی قانونی را برای وی به همراه آورند، در نتیجه نمی توان برای هرکسی که در طلب ساخت این مهرها می‌باشد نمونه‌ای را آماده کرده و تحویل وی داد .

در همین رابطه افراد و مجموعه های زیر ملزم به ارائه مدارک خواسته شده می باشند :

فرد | کسب و کار

مدارک مورد نیاز

شرکت‌ها و مؤسسات حقوقی

·         ارائه اصل و کپی آگهی تاسیس | روزنامه رسمی

·         اصل نامه درخواست با سربرگ شرکت یا موسسه مورد نظر

·         اصل کارت ملی فرد تحویل گیرنده

در همین رابطه نیاز به تأکید است که ساخت یا شبیه‌سازی مهرهایی مشابه نمونه های رسمی دادگستری یا قوه قضاییه جرم بوده و جعل آن ها پیامدهای سنگینی را در پی دارد .

پزشکان

·         کارت ملی، اصل و کپی کارت نظام پزشکی و نامه درخواست داخل سرنسخه

مهندسین

·         اصل و کپی پروانه نظام مهندسی ، کارت ملی و نامه درخواست

وکلاء

·         اصل و کپی پروانه وکالت ، کارت ملی و نامه درخواست داخل سربرگ

اصناف

·         اصل و کپی جواز کسب و کارت ملی

شخصی حاوی شماره

·         اصل و کپی کارت ملی و احراز مالکیت شماره‌ها توسط فرد
مهر امضا ·         اصل و کپی کارت ملی

لازم به ذکر است که در همه این موارد حضور خود فرد الزامی بوده و در صورت عدم اثبات روابط بین مدارک و شخص امکان ساخت مهر وجود ندارد .

کاربرد مهرهای فوری

شاید مهرهای ژلاتینی، اتوماتیک و لیزری با زمان های ساخت مختلف از نظر قیمت ، بازدهی و نوع کارکرد با یکدیگر متفاوت باشند، اما آنچه که مشخص است کاربرد یکسانیست که در یک حوزه دارند .

به طور مثال یک پزشک برای تصدیق نسخه ای که نوشته یا گواهی فوتی که صادر کرده است به چنین مهری نیاز دارد، یک کاسب برای تائید فاکتوری که صادر نموده آن را به پای نوشته های خود می زند و یک مهندس عمران برای تائید نقشه ها یا پذیرش مسئولیت یکسری اقدامات در شرف اجراء از این وسیله استفاده می کند .

همه این کاربردها تا حدی مشخص می باشند اما چرا باید فردی امضا خود را به مهر تبدیل کند ؟

  • کاهش زحمت امضا زدن‌های متوالی و مکرر .

با زیاد شدن تعداد امضاها پس از مدتی نه تنها فرد از تکرار این کار کلافه می شود بلکه کیفیت آن ها نیز کاهش می بابد . در نتیجه مهر امضا سبب می شود تا سرعت و کیفیت امضا دهی در حد ایده آلی باقی بماند .

  • عدم حضور فردی با امضای ارزنده در مجموعه

مدیر مجموعه ای را در نظر بگیرید که در سفری خارجی به سر برده و در همان زمان نیز این مجموعه نیازمند صدور یک برگه چک است . بدیهیست که چنانچه این مدیر مهر امضای خود را نزد فرد امینی بگذارد این مشکل نیز برطرف خوهد شد .

  • عدم توانایی در زدن امضاهای یکسان

به عنوان مثالی عینی ، یکی از بانک ها المثنایی برای کارت عابر بانک مشتری خود صادر نمی کرد، چرا که امضای موعد گشایش حساب وی با نمونه کنونیش فرق داشت . چنین افرادی اگر با امور اداری و بانکی ارتباط زیادی دارند بهتر است تا از مهر امضاءاستفاده نمایند .

  • تکرار امضاهای بسیار خاص و دشوار
  • متفاوت بودن

دیدگاهتان را بنویسید