مهر پزشکی در پونک : اگر بدن انسان را به یک موتور هوشمند تشبیه کنیم که در حیات خود توقف و خاموشی ندارد، بی تردید مکانیک این سازوکار دقیق و پیچیده پزشکانی هستند که با تجویز دارو، اعمال راهکار یا توصیه‌های طبی به تعدیل درد و درمان امراض به وجود آمده کمک می‌کنند. در نتیجه چنانچه ادعا کنیم که مرگ و زندگی مریضان (که صد البته امری الهیست) به تصمیمات این افراد و امور درمانی انجام پذیرفته توسط آنان بستگی دارد پر بی‌راه نگفته‌ایم.

با عنایت به این توضیحات واضح است که کشورهای مختلف برای نظم و ترتیب دادن به فعالیت‌های پزشکان خود به یک چارچوب کلی نیاز دارند که این چارچوب در کشورمان سازمان نظام پزشکی یا اتحادیه صنفی این افراد می‌باشد .

در تشریح عملکرد این سازمان غیردولتی باید بگوییم که همه فعالیت‌های کادر پزشکی زیر نظر آن انجام می‌شود. تعیین تعرفه خدمات درمانی بخش خصوصی و صدور پروانه برای آنان، رسیدگی انتظامی به تخلفات حرفه‌ای شاغلین این حوزه، ثبت نام و صدور گواهی عضویت، تعیین شرح وظایف شاغلین حرفه پزشکی و … از جمله مهمترین وظایف این نهاد است که سبب شده است تا به همه جوانب فعالیت پزشکان نظارت داشته باشد.

در ادامه گفتنیست که از همه پزشک، دندانپزشک و داروسازان گرفته تا کارشناسان پروانه‌دارعلوم تغذیه، ماما، شنوایی‌شناس، فیزیوتراپ، بینایی سنج و …، جملگی تحت نظر این سازمان فعالیت کرده و پروانه فعالیت خود را از آن دریافت می‌کنند .

این سازمان برای تفکیک این افراد از شمارگان خاصی استفاده می‌کند که بمثابه کد شناسایی منحصر بفرد آنان می‌باشد، در نتیجه کسب آن مستلزم عبور از فیلترهای خاصی بوده‌، گرفتن آن به معنای قانونی بودن فعالیت‌های پزشک و تصدیق توانایی‌های وی و متعاقباً سوء استفاده یا جعل آن عملی غیر قانونی تلقی می‌شود، فلذا وجود آن برای ساخت مهر پزشکی در پونک یا مناطق دیگر ضروریست.

ویژگی‌های یک مهر پزشکی خوب

یکی از بنیادی‌ترین ویژگی‌های یک مهر پزشکی خوب اشغال فضای کم، کیفیت بالا و سرعت عمل زیاد است که عموماً در مهرهای لیزری و جیبی اتومات دیده می‌شود . در خصوص ابعاد مهر پزشکی در پونک استاندارد مشخص و لازم‌الاجرایی وجود ندارد ، اما می‌توان گفت که دو سایز ۵۸*۲۲ و ۴۷*۱۸ میلیمتر محبوب‌تر از سایر سایزهای موجود در بازار است !

وضوح نوشته‌های یک مهر روی نسخه از اهمیت زیادی برخوردار است، در نتیجه نمی‌توان از مهرهای ژلاتینی بسیار کوچک بدین منظور استفاده کرد . این در حالیست که عده‌ای با کم و زیاد کردن مفاد آن به ساختار دلخواهشان می‌رسند . علاوه بر نام و نام خانوادگی، ذکر تخصص و شماره نظام پزشکی که وجود آن‌ها اجتناب‌ناپذیر است، استفاده از آدرس، شماره‌های تماس، لوگو و دیگر راه‌های ارتباطی روی مهر بسیار رایج است .

مهر پزشکی در پونک

در مناطق غربی تهران ( به طور مشخص منطقه ۲ و ۵ ) مراکز درمانی فراوانی وجود دارد که می‌توان کلینیک پیامبر و درمانگاه بهراد را از جمله محبوبترین آن‌ها نزد ساکنین پونک دانست .

با افزایش شعاع این دایره به بیمارستان‌هایی نظیر امداد جم، امید ، عرفان نیایش، بزرگمهر ، ایلیاد ، گلستان ، آتیه ، لاله ، هما و … برمی‌خوریم که هریک به نوبه خود دارای کادر پزشکی و پرستارانی هستند که به مهر پزشکی در پونک نیازمندند .

با عنایت به اینکه بسیاری از پزشکان برای بیمارستان محل فعالیت خود و مطب شخصیشان مهرهایی جداگانه لازم داشته از آن‌ها به عنوان مهرهای ثابت و همراه استفاده می‌کنند، وجود مرکزی در مجاورتشان که بتواند این محصولات را با رعایت استاندارد، در اسرع وقت و هزینه‌ای بهینه به دستشان برساند از اهمیت زیادی برخوردار است .

مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی به عنوان مجموعه‌ای که پیش از این با خدماتی نظیر ساخت مهر در پونک ، پلات در پونک و چاپ بنر در پونک در خدمت همسایگان خود بوده است، اینک مفتخر است تا به ساخت مهر پزشکی در پونک پرداخته و بدین ترتیب باری ولو سبک از روی دوش پزشکان بردارد .

لازم به ذکر است که با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی ، حضور فیزیکی هیچ یک از متقاضیان گرامی در این مکان الزامی نبوده و امکان ثبت سفارش از راه دور وجود دارد . این در حالیست که سفارش آماده شده نیز بواسطه پیک‌های رایگان مجموعه ( تا محدوده‌ای مشخص ) به دست شما خواهد رسید !

دیدگاهتان را بنویسید