چاپ بنر در سعادت آباد : با از نظر گذراندن روش های تبلیغاتی و جلوه‌های انتقال مفاهیم در سالهای اخیر ، شاهد تغییرات و دگرگونی های محسوسی هستیم که سبب شده است تا روش های مرسوم سال های پیش را به فراموشی سپرده و گاه بی فایده  بدانیم .

 به عنوان مثال امروزه که تصاویر دیجیتالی ثابت و متحرک و همچنین فیلم های تبلیغاتی چند ثانیه ای فضای مجازی و برنامه های ارتباطی مانند اینستاگرام و تلگرام را پر کرده و همه مخاطبین را با خود همراه ساخته است ، آیا با خود اندیشیده اید که در گذشته که چنین امکاناتی نداشتیم چگونه یک مجموعه محتوای تولید شده ، پیام یا درخواست خود را به عموم مردم منتقل می‌کرده است !

با وجود همه پاسخ هایی که به ذهنتان می رسد ، پدیده های بسیاری وجود دارند که نه تنها عوض نشده اند ، بلکه سرمایه گذاری روی آنها هدفمند ، پر شمار ، پر قدرت و سودآورتر هم  شده است . به طور مثال تلویزیون به عنوان رسانه ای که در دسترس همه مردم قرار داشته و رایگان نیز می باشد با وجود دیجیتالی شدن همه گیرنده ها و افزایش کیفیت آن رنگ و لعابی تازه گرفته است و از سوی دیگر تولید مدیا و محتوای تصویری هم به دلیل جذابیت های بصری و سرعت بالا که در انتقال یک مفهوم دارد سبب شده است که مخاطبین به مشاهده اینگونه اطلاعات  علاقه زیادی نشان دهد ؛ در نتیجه می‌توان گفت این پدیده چه آن زمانی که تلویزیون های سیاه سفید ۱۴ اینچ تصویر یک کالا یا خدمت را به مشتریان بالقوه ارائه می دادند و چه امروز که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های ساختاری این کار را انجام می دهد ، تلوزیون همواره در صدر توجهات قرار داشته است .

 یکی دیگر از پدیده هایی که می توان به اهمیت بالای آن اشاره کرد که با گذشت زمان نه تنها از اهمیت آن کاسته نشده بلکه در لباس جدیدی کاربرهای بیشتری هم پیدا کرده است بنر و صنعت چاپ آن می باشد . در گذشته نزدیک بنرهایی که تولید شده و در سطح شهر شاهد آنها بودیم عموماً بر روی پارچه های نخی با رنگ های سفید و مشکی متناسب با مناسبت های شادی و غم به صورت دستی نوشته می شدند و در بهترین حالت می‌توانستیم این محصولات را در اماکن ویژه ای که دارای بودجه ای قابل توجه برای تبلیغات بودند به صورت چاپی ببینیم .

 اما با گذشت زمان و با تکامل تکنولوژی چاپگرها ، چاپ بنر با هر رنگ ، طرح ، ایده و اندازه ای دیگر دور از دسترس نبود و هر آنچه که می‌توانستیم بر روی نمایشگری دیجیتالی مشاهده نمایید می‌توانستیم بر روی پارچه‌های از جنس های مختلف نیز ببینیم .

چاپ بنر ایران کپی در سعادت آباد

چاپ بنر ایران کپی در سعادت آباد

در گذشته نوشتن پلاکارد به خیر مقدم ورود زوار عتبات عالیات و خانه خدا و همچنین عرض تسلیت به یک خانواده در اثر از دست دادن یکی از اعضای خود خلاصه می‌شد ، اما امروزه با کنار گذاشتن وجوه تبلیغاتی آن که خود دارای زیر مجموعه های متعددی می باشد – به طور مثال چاپ بنر در سعادت آباد به صورت معلق که به تیرهای میان بلوار نصب می شوند ، استند های نمایشگاهی ، بنرهای دیواری ، بنرهایی در قطعات بزرگ به منظور نصب برای بیلبوردهای تجاری ، فلکسی و … – کاربردهای دیگر بنر که امروزه می‌توان به آن اشاره کرد عبارت اند از استفاده از این محصولات در جشن های تولد ، بزرگداشت یک مناسبت یا شخصیت ،  انتقال یک پیام ، تصویری از  یک منظره ، تصویر کودکی خردسال و یا سایر تصاویر محبوب مشتری و … .

 

 با توجه به این توضیحات چاپ بنر در مناطق گوناگون تهران و دیگر شهرستانها حیاتی و مورد نیاز می باشد . محله سعادت آباد به عنوان یکی از محلات مهم و پرجمعیت تهران و ناحیه ای که به آن عرق داریم تا حدودی از این نعمت محروم بود ،  تا اینکه  بنده و همکارانم در مجموعه ایران کپی تصمیم گرفتیم تا با ورود فناوری چاپ بنر در سعادت آباد – در کنار ارائه لوازم التحریر در سعادت آباد ،  تایپ در سعادت آباد و فروش کاغذ A4 درسعادت آباد – امکان دسترسی همسایگان خود به این محصول و خدمت مربوطه اش آسان کنیم .

چاپ بنر در سعادت آباد سبب می شود تا اهالی این منطقه و مناطق مجاور از قبیل شهرک غرب یا پونک و سایر محله های شمال غرب تهران در صورت نیاز به بنر با اهداف گوناگون ، به جای اینکه مسافتی طولانی را پیموده تا به مراکز بورس چاپ اینگونه محصولات برسند مجموعه هایی که به علت کار زیاد ، سفارش سریع الوصول و کم زحمت شما را به روزهای بعد از سفارش موکول می کنند – می توانند تنها با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به مجموعه مذکور ، محصول مورد نظر خود را سفارش داده و یا از طریق راه های ارتباطی تصاویر خود را انتخاب و ارسال نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید