چاپ بنر در شهرک اکباتان : برای افرادی که در شهرک اکباتان زندگی کرده یا به اندازه کافی با این محله آشنایی دارند ، سخن گفتن از مزایای آن به نسبت سایر محلات همجوار خود ، برتری هایی که به نسبت سایر شهرک های پایتخت داشته و ویژگی های شاخص و پیشرفته ای که به نسبت مناطق هم سن و سال خود داشته ضرورتی ندارد .

شاید نظر به همین نکات که این شهرک (به ویژه در سازه‌های اولیه خود در فاز یک) دارای امکاناتیست که مدرن‌ترین سازه های امروزی تهران هم از آن محرومند گواهی بر خاص بودن این شهرک باشد ، شهرکی که ادعا می شود با گذشت قریب به نیم قرن از افتتاح آن هنوز به نیمه راه عمر مفیدش نیز نرسیده ، تا ۲۵۰ سال آینده نیز سرپا مانده و چنانچه حادثه غیرمنتظره‌ای پیش نیاید (مانند زلزله ای بیش از ۹ ریشتر ) نسل های بسیاری در آن زندگی خواهند کرد .

 چاپ بنر در شهرک اکباتان

بدیهیست که وقتی مجموعه Starrett نخستین طرح‌های این شهرک را کشیده و در صدد ساخت محله‌ای با استانداردهای آن روزهای ایالات متحده بر آمده است ، فکر همه جایش را نیز کرده و همه سعی خود را در مسیر ساخت محله‌ای غیرمحتاج به نواحی همسایه یا مرکز شهر بکار بسته است !

 این در حالیست که با به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی و متوقف شدن برخی طرح‌ها ، قسمتی از رویدادهایی که در انتظار این سلسله بناها بود نیز متوقف شده و تبعاً بخشی از قسمت‌های نقشه مورد نظر به سرانجام نرسیده اند .

 

حضور کم‌رنگ برخی اصناف در شهرک اکباتان

با توجه به این توضیحات ، ساکنین و افراد آشنا با این محله که پیشتر بدان ها اشاره شد ، در کنار دانستن همه مزایای این محله ، به برخی کم و کاستی های آن نیز واقفند .

در همین راستا فقدان برخی واحدهای صنفی و عدم ارائه برخی محصولات و خدمات در آن از جمله عواملیست که نمی توان به سادگی از کنارشان گذشت .

اگرچه عده ای شهرک اکباتان را به واسطه وجود تنها یازده بازارچه در فاز ۱ ، بازار میوه در فاز ۲ و مجتمع هایی تجاری در فاز ۳ که آنان را از خرید خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، محصولات الکتریکی و … از بیرون مرزهای این منطقه بی نیاز می‌سازد ، خود مختار می دانند ، اما نباید فراموش کرد که با توجه به این وسعت ، حتی با وجود مگامال ، هایپر استار ، دیگر مجموعه‌های مشابه و همه این پیشرفتگی ، وجود عرضه کنندگان یک خدمت یا محصول در تعدادی کم نیز می تواند برای اهالی این شهرک دردسرساز باشد .

چاپ بنر در شهرک اکباتان

چاپ بنر در شهرک اکباتان به عنوان یکی از این خدمات از آن دست اوامریست که وجود آن ها در تعداد کم نیز می تواند دردسر ساز باشد . تصور کنید چنانچه به عنوان یکی از ساکنین این منطقه قصد سفارش چاپ یک بنر را داشته باشید ، شاید مجبور شوید برای حصول آن تا سوی دیگر شهرک رفته و بدین ترتیب وقت و انرژی زیادی را هدر دهید !

 

راه حل این مشکل چیست ؟

بدیهیست که دستیابی به کالا یا خدمتی که بدان نیاز داریم ، در مواردی نسبت به ارقی که به محل زندگیمان داریم ارجحیت دارد ، در نتیجه اینکه تهیه آن از بیرون شهرکمان ضرورت می‌یابد . در این مورد خاص – یعنی چاپ بنر در شهرک اکباتان – مجموعه های فراوانی در غرب تهران وجود دارند که می توانند سفارش ما را از راه دور دریافت کرده ، آن را آماده نموده و سپس بواسطه پیک های موتوری یا تاکسی های اینترنتی برایمان ارسال نماید .

در همین اثنا چاپ دیجیتال ایران کپی به عنوان یکی از همین مجموعه ها ، سامانه ای واقع در میدان کاج سعادت آباد است که با سال ها سابقه فعالیت در حوزه چاپ بنر در سعادت آباد ، ساخت مهر فوری در سعادت آباد ، طراحی و چاپ کارت ویزیت و فروش نوشت‌افزارهای گوناگون به قطبی قابل اعتماد در ارائه این خدمات و محصولات در شمال غربی تهران تبدیل شده است .

با عنایت به اینکه بسیاری از سرویس‌های این مجموعه بواسطه حضور پیک های رایگانش انجام پذیرفته و در اختیار مشتریان آن قرار می گیرد ، چاپ بنر در شهرک اکباتان نیز می تواند بواسطه برقراری یک تماس تلفنی یا ارسال اطلاعات و فایل های مورد نظر از طریق اینترنت انجام پذیرفته و بدین ترتیب بنر آماده شده به مشتریان مجموعه تحویل داده شود .

دیدگاهتان را بنویسید