چاپ ست اداری در غرب تهران : امروزه هویت بصری یک مجموعه یکی از اصول اولیه و اجتناب ناپذیر آن‌ها در امر تجارت و دیده شدن در کارزار دیجیتال مارکتینگ می‌باشد . با داشتن نگاهی گذرا به معتبرترین برندهای ایران و جهان، خواهیم دید که این مجموعه ‌ها علاوه بر داشتن لوگویی با طرح و رنگ مشخص، دارای اسلوگان یا شعاری تبلیغاتی یا فونتی منحصر بفرد بوده که مجموعه این عوامل به خاص شدن آن‌ها منجر می‌شود .

در همین رابطه می‌بینیم که مجموعه‌هایی که موارد فوق را به خوبی رعایت می‌کنند، از قضا دارای وبسایتی با طراحی چشم‌نوازتر، صفحاتی اجتماعی با محتوایی غنی‌تر یا تبلیغات تلویزیونی جذاب‌تری هستند که نشان می‌دهد این موفقیت اتفاقی به دست نیامده است . اگرچه وجود این عوامل به معنی خوب بودن مطلق یک برند خاص نیست، اما طبق رابطه‌ای غیر برگشتی همه مجموعه‌های خوب و نامدار در حوزه فعالیتی خود دارای چنین ساختار و ماتعلقاتی هستند .

اگرچه مقدمه فوق را با مثال زدن مجموعه‌های بزرگ ایران و جهان آغاز کردیم، اما این بدان معنا نیست که قدرت انجام چنین کارهایی در اختصار آنان بوده و مجال حضور در چنین عرصه‌هایی تنها نصیب مجموعه‌های قدرتمند و ثروتمند می‌شود . گاهی شرکتی نوپا با داشتن کارمندانی انگشت شمار قادر است تا با داشتن یک پیج اینستاگرامی پر طمطراق، تبلیغاتی ارزان اما گیرا، دکوراسیونی جالب در عین کوچکی و حتی استفاده از ست‌های اداری منحصر بفرد به خوبی در حد خودش بدرخشد!

رویدادی که در صورت سپردن کار به دست کاردانش تحقق خواهد یافت!

ست اداری چیست و چه کاربردی دارد ؟

اگرچه در مواردی ست اداری با ست رومیزی یا دفتری که در حقیقت سخت‌افزارهایی کاربردی در محیط های اداری هستند اشتباه گرفته می‌شود (منظور وسایلی نظیر کازیه، جای کاغذ یادداشت ، جا قلمی ، پایه چسب ، جای نامه ، پانچ ، منگنه و … است) ، اما در حقیقت این محصولات به مجموعه‌ای از محصولات کاغذی گفته می‌شود که در محیط‌های اداری کاربرد بیشتری دارند .

به طور کلی ست اداری به اوراقی در ابعاد A4 وA5 گفته می‌شود که به رنگ سازمانی، لوگو و طرحی خاص مزین بوده و حاوی اطلاعاتی از شرکت صاحب امتیاز آن (نظیر آدرس، شماره تلفن، شماره پرونده و …) می‌باشد . این در حالیست که با وجود پاکت‌هایی در ابعاد متناسب با این برگه‌ها، برگه‌های یادداشت یا ریمایندرها، جلد سی دی، انواع تراکت و بروشور و حتی هدایایی تبلیغاتی نظیر ماگ، کلاه و لوازم التحریر این ست کامل‌تر شده و به عنوان شناسه‌های این مجموعه مورد استفاده قرار می‌گیرند .

اگرچه در این میان تنها وجود همان سربرگ‌های مذکور به دلیل رسمیت بخشیدن به نامه‌نگاری‌های شرکت لازم و ضروریست، اما عوامل دیگر به عنوان نشانه‌هایی از نظم کار ، تکریم مخاطب و همچنین نمایش مستمر لوگوی شرکت با اهداف تبلیغاتی نیز از جمله دلایل استفاده از این محصولات می باشند .

چاپ ست اداری در غرب تهران

با عبور از این توضیحات و وارد شدن به مناطق غربی پایتخت ، به شرکت‌های فراوانی برمی‌خوریم که در این محدوده مشغول فعالیت بوده که به منظور داشتن نامه‌نگاری‌های رسمی به این محصولات نیازمندند . با افزودن پزشکان به این لیست که مستلزم داشتن نسخه‌هایی اختصاصی هستند و یا کسبه‌ای که به عرضه فاکتورهایی دارای مشخصات مختص خود تمایل دارند ، با افراد فراوانی برمی‌خوریم که در پی یک مرکز چاپ ست اداری در غرب تهران می‌‎باشند .

در همین راستا مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی که پیش از این با خدماتی نظیر ساخت مهر در غرب تهران ، چاپ بروشور در غرب تهران و کارت ویزیت ارزان در غرب تهران در کنار شما بوده است ، اینک مفتخر است تا با چاپ ست اداری در غرب تهران بار دیگر خواسته‌های مخاطبین خود را برآورده کرده و بدین ترتیب این افراد را از مراجعات حضوری یا رفت و آمدهای غیر ضروری به مناطق دورتر شهر دور نماید .

لازم به ذکر است که علاوه بر امکان طراحی‌های منحصر بفرد و زیبا مطابق سلیقه شما، چاپ ست اداری در غرب تهران توسط مجموعه پیش روی با سرعت بالا، هزینه‌ای منصفانه و با کیفیتی مثال زدنی انجام شده و به کمک پیک‌های رایگان به دستتان می‌رسد .

در همین رابطه برای برقراری ارتباط با ما یا سفارش محصولات مورد نظر خود ، تنها برقراری یک تماس یا ارسال پیام در پیام‌رسان‌های اجتماعی کافیست تا ما را در کنار خود بیابید!

دیدگاهتان را بنویسید