چاپ سرنسخه در سعادت آباد : زمانی که بیماری برای معالجه خود به یک پزشک مراجعه می کند ، از آنجایی که پروسه درمان مستلزم شناسایی دقیق بیماری توسط پزشک و همچنین تاثیرگذاری داروهای مختلف بر روی این فرد رنجور می باشد ، انجام آزمایشات مختلف و مصرف داروهای گوناگون اجتناب ناپذیر به نظر می رسد . به همین دلیل پزشک برای اینکه روند بهبود و درمان با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود ، ملزم به ارائه دستوراتی به مریض یا همراهان وی می باشد . این توصیه های اکید و لازم الاجرا که ممکن است در قالب نام داروهای مصرفی ، نحوه استعمال هریک ( مانند مقدار و زمان مصرفشان ) ، باید ها و نباید هایی که بیمار در طول دوره نقاهت ملزم به رعایت آن ها می باشد ، درخواست انجام آزمایش هایی مانند سونوگرافی ، سی تی اسکن ، آزمایش خون ، عکس برداری های مختلف و ده ها آزمایش دیگر در کنار توصیه رژیم غذایی خودنمایی کنند ، چنانچه به صورت شفاهی به بیمار عرضه شود ، مسلماً بخش عمده ای از آن برای فرد نامفهوم بوده ، فراموش می شود و در هنگام انتقال پیام به مسئول داروخانه یا آزمایشگاه تغییر می یابد . به همین دلیل یک پزشک باید اظهارات خود را به صورت مکتوب درج کرده تا علاوه بر پذیرش مسئولیت تیمار این فرد ، منظور خود را به بیمار منتقل کند تا سوء تفاهم و ناهمخوانی دردسر سازی در مسیر تهیه داروهای تجویز شده ، مصرف آن ها و کیفیت انجام توصیه های پزشکی روی ندهد .

 

در همین رابطه می دانیم که بیمه های پزشکی که در رأس آن ها دفترچه خدمات درمانی نیروهای مسلح و تامین اجتماعی خودنمایی می کنند ، محلی ثابت با تاریخ انقضای مشخصی می باشند که زمینه تحریر این توضیحات را برای پزشکان فراهم می آورد . حال چنانچه فردی فاقد این عوامل بوده و بخواهد به صورت آزاد تحت مداوا قرار بگیرد چه باید بکند ؟! در چنین شرایطی چاپ سرنسخه در سعادت آباد به پزشکان این منطقه کمک می کند تا با اثبات اصالت نسخه و صحت اطلاعات آن ، مواد مورد نیاز بیمار را به اطلاع داروخانه برسانند .

به دلیل اینکه مصرف برخی از داروها به صورت آزاد و بدون تجویز پزشک قدغن و غیر قانونیست – مثلاً به دلیل اینکه مصرف آن اعتیاد آور است ، ممکن است به صورت ماده مخدّر خرید و فروش شود و یا در صورت عدم تجویز پزشک برای فردی خاص ، موجب آسیب های شدید جسمی و یا حتی مرگ و میر شوند – که به اختصار آن ها را RX می نامند ، پزشکان باید این پیام مکتوب را در چارچوبی مشخص و شناخته شده به سمع و نظر مسئول داروخانه یا آزمایشگاه برسانند ، چرا که اگر اینچنین نباشد افراد فراوانی با جعل این نسخه به هدف خود – سوء استفاده از داروهای شیمیایی – می رسند .

 

چاپ سرنسخه در سعادت آباد یا دیگر مناطق غربی پایتخت توسط مجموعه چاپ رنگی ایران کپی که پیش از این نیز با ارائه خدماتی همچون ساخت مهر فوری در سعادت آباد و چاپ کارت ویزیت فوری در سعادت آباد در خدمت جامعه پزشکی کشور – به ویژه در منطقه مذکور – بوده است ، اینک مفتخر است تا با چاپ سرنسخه در سعادت آباد ، قدمی دیگر در جهت فراهم آوردن مقدمات ضروری فعالیت این قشر زحمتکش جامعه بردارد .

در چاپ سرنسخه در سعادت آباد ، این محصولات که بنا به خواسته فرد حاوی اطلاعاتی همچون محل درج تاریخ ، نام بیمار ، محل نگارش توضیحات و ثبت مهر و امضای پزشک ( به عنوان متغیرهایی که پس از ویزیت مریض نوشته می شوند ) و اطلاعاتی همچون نام و تخصص پزشک ، اطلاعات ثبت شده وی در سازمان نظام پزشکی و راه هایی ارتباطی همچون آدرس مطب ، شماره های تماس و سایر راه های ارتباطی در فضای مجازی هستند ، با توجه به سلیقه متقاضیان در ابعاد و طرح های مختلف قابل طراحی و تولید می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید