چاپ سر برگ ارزان : تمامی مشاغل بزرگ یا کسب و کارهای کوچک برای تبلیغ و معرفی شرکت خود از شیوه های مختلفی چون آگهی تبلیغاتی در تلویزیون ، روزنامه ،  بنر های تبلیغاتی و … استفاده می کنند و چاپ سر برگ ارزان را هم به نوعی می توان یکی از تازه ترین روش ها تبلیغاتی معرفی کرد ؛ درصورتی که تبلیغ تنها یکی از استفاده های آن است . چاپ سر برگ بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی از اثر گذاری و دوام تأثیر بیشتری برخوردار است چرا که می تواند همیشه روی میز مشتری یا در محل کار وی جایی در دسترس آن قرار گیرد .

زمانی که یک مؤسسه در تمامی مکاتباتش با سایر شرکت ها و یا در قراردادها از کاغذی حاوی آرم و مشخصات شرکت تحت عنوان سر برگ استفاده می کند ، سعی دارد تا تصویری ثابت را از شرکت در ذهن مشتریان خود ایجاد کند . کیفیت کاغذ چاپی در سربرگ و نوع طراحی از اهمیت ویژه ای برای مشتری برخوردار است و شرکت ها و سازمان ها در چاپ سر برگ باید به این نکته توجه نمایند . در چاپ سر برگ غالبا از برگه های A4 ، A5 و در وزن های ۸۰ و ۱۰۰ و ۱۲۰  گرم استفاده می شود ، همچنین اگر برای کارهای اداری سربرگی با اندازه ای کوچک و مقرون بصرفه تر را بخواهید ، می توانید از سر برگ ها در سایز A6 و B6 استفاده کنید و هزینه های خود را نیز کاهش بدهید. برگه ها با وزن ۸۰ گرم معمولا برای چاپ هایی با  قیمت مناسب تر استفاده می شوند ؛ ولی وزن های بالای۱۰۰ گرم مخصوص کار های لوکس و کیفیتی به مراتب بالاتر هستند . از آنجایی که سربرگ ها عموماً حاوی آرم و نماد شرکت ها و جز اسناد رسمی محسوب می شوند ، باید در حفظ و نگهداریشان دقت زیادی بخرج داد ، برای همین سربرگ ها را بصورت برچسب دار تولید کرده اند تا از پراکندگی و سوء استفاده از آن ها جلوگیری  کنند .

 

چاپ سر برگ ارزان :

تمامی شرکت ها و مؤسساتی که اقدام به چاپ سر برگ می کنند باید هزینه ای را برای آن متقبل شوند ؛ این هزینه برای شرکتی کوچک شاید چندان اهمیت نداشته باشد ولی زمانی که شما به سازمان یا مجموعه ای بزرگ تعلق داشته باشید ، قطعاً  مجموعه شما حجم مکاتبات به مراتب بالاتری را دارد و نیاز به سربرگ بیشتری پیدا می کند . این حجم بالا هزینه های سنگینی را بر بخش اداری این ساز مان ها تحمیل می کند ، همه این ها باعث می شود آن ها بدنبال چاپ سربرگی  با کیفیت و در عین حال ارزان باشند .

ست اداری:

بطور معمول تمامی شرکت ها برای آنکه نامه ها و سر برگ های شرکت تفاوتی از لحاظ رنگ نداشته باشند ، همه آن ها را بصورت یکجا و در قالب ست اداری چاپ می کنند . این کار باعث می شود تا علاوه بر این که سربرگ هایی ارزانتر داشته باشیم کیفیت چاپ و رنگ بهتری برای مجموعه به ارمغان آورد . اگر مسئله هزینه ها برای شرکت شما مهم است پیشنهاد این مجموعه استفاده از ست اداری برای چاپ سر برگ ارزان است .

 

فاکتور سر برگ دار:

بعضی از شرکت ها  نیاز دارند تا فاکتور های آن ها سربرگ دار باشد و چاپ سر برگ و فاکتور را با هم داشته باشند . آن ها برای چاپ پیش فاکتور های خود که نماد شرکت در بالای فاکتور قرار بگیرد و راه های ارتباطی چون آدرس و شماره تماس شرکت نیز در آن درج شود  نیاز به این دارند تا که فاکتورهایشان سر برگ دار باشد . با طراحی و چاپ فاکتور سربرگ دار هزینه های خود را کاهش می دهند و در عین حال فعالیت تبلیغاتی و معرفی شرکت خود را در کنار آن به همراه دارند . چاپ دوگانه سربرگ و فاکتور بیشتر مورد استفاده درشرکت های ارائه دهنده کالا ها و خدمات است و می تواند تمایل آن ها را به چاپ سر برگ ارزان (فاکتور سر برگ دار) جلب کند .

 

این مجموعه با در اختیار داشتن تمامی دستگاه های چاپ و عرضه کننده  ملزومات اداری و تایپ در سعادت آباد ، لوازم التحریر در سعادت آباد و چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد  ، خدمات خود را بصورت آنلاین در اختیار مشتری قرار می دهد و شما می توانید تمامی نکاتی را که برای چاپ سر برگ خود مد نظر دارید در اختیار کادر مجرب این مجموعه قرار دهید تا در اسرع وقت طرح پیشنهادی شما برای چاپ به عنوان سر برگ را آماده کنند و پس از کسب رضایت ، کار وارد مرحله آماده سازی شود . مجموعه ایران کپی به عنوان عرضه کننده انواع کاغذ انتخاب های وسیعتری را  برای چاپ سربرگ در اختیار مشتری قرار می دهد تا هزینه های چاپ برای مشتریان مقرون بصرفه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید