چاپ کارت ویزیت در شهرک اکباتان : اگرچه با گسترش اینترنت، افزایش میزان دسترسی به آن در سطح کشور، بهبود سرعتش نسبت به گذشته و همه‌گیر شدن استفاده از این پدیده به ویژه در حوزه شبکه‌های اجتماعی بسیاری از کسب و کارها و نحوه تبلیغ محصولات و خدمات ارائه شده توسط آن‌ها دچار تغییر و تحولاتی محسوس شده است ، اما هنوز هم روش‌هایی از پیش از این دگرگونی‌ها وجود دارند که ارزش و اعتبار خود را از دست نداده و از قضا با روش‌های نوین و امروزی نیز همخوانی دارند .

استفاده از کارت های ویزیت به عنوان یکی از همین روش‌ها، شیوه‌ای نسبتاً قدیمیست که در آن افراد و مجموعه های مختلف با گردآوری مهمترین اطلاعات تجاری خود در آن (اعم از نام و شهرت، تخصص یا حوزه فعالیتی ، کالا یا سرویس‌هایی که می توانند به مشتریان خود ارائه دهند و همچنین راه‌های ارتباطی از قبیل نشانی ، شماره‌های تماس، ایمیل، آدرس سایت و حساب‌های کاربری در شبکه‌های جتماعی) به برقراری ارتباط بهتر مخاطبین با خود کمک کرده و با ساخت این پل ارتباطی زمینه را برای افزایش کیفیت و کمیت فعالیت‌های تجاری خود و به فراخور آن سود عایدی هموارتر می‌سازند.

با گذر از کاربردهای یک کارت ویزیت و چشم پوشی از ویژگی های آن ها که در یادداشت های پیشین (از جمله چاپ کارت ویزیت فوری در سعادت آباد و چاپ کارت ویزیت ارزان در سعادت آباد ) به آن ها پرداخته ایم، اینک نوبت به معرفی یکی از مراکز چاپ این محصولات در غرب تهران و به طور مشحص شهرک اکباتان می‌رسد.

چاپ کارت ویزیت در شهرک اکباتان

شهرک اکباتان به عنوان محله‌ای با بیش از نیم قرن عمر مفید، با داشتن زیرساختی به سبک غربی یکی از مدرن‌ترین محلات تهران می‌باشد .

وجود معماری منحصر بفرد واحدهای مسکونی به ویژه در فازهای ۱ و ۲ ، نورگیری بسیار زیاد واحدها، نحوه قرارگیری و معماری بسیار جذاب بلوک‌ها که نظم خاصی بر آن حاکم است ، توجه به نیازهای ساکنین در بدو ساخت، تعبیه افزونه هایی فراتر از نیاز و امکانات رایج دوره ساخت که می توان از سامانه شوتینگ ، رایزرهای اختصاصی و پله های اضطراری به عنوان مواردی شاخص از این دست اشاره کرد، محوطه و فضاهای سبز وسیع،  و امکان همسو شدن این امکانات با تکنولوژی روز از آن دست خصوصیات این محله است که نمی توان به سادگی از آن‌ها غافل شد .

با گذر از همه این ویژگی‌های شاخص، وجود بازارچه های متعدد در کنار مراکز خرید امروزی نقطه قوت دیگری در کارنامه این شهرک است که سبب شده تا بسیاری از نیازهای اهالی آن در خود چارچوب این محله برطرف شود .

بدیهیست که همه کسبه برای معرفی خود، ماندن در یاد مشتری و ترغیب آنان به پیگیری خدمات و محصولات کسب و کارشان به روشی مطمئن و پربازده نیاز دارند که چاپ کارت ویزیت در شهرک اکباتان یکی از آن ها می‌باشد .

چه کسانی به کارت ویزیت نیاز دارند ؟

زمانی که در میان بازارچه های پرشمار این شهرک قدم می‌زنید یا به بررسی واحدهای تجاری مجموعه هایی مانند مگامال، گلها یا پاسارگاد می پردازید، پر واضح است که به دلایل متعددی به پیگیری کار آنان نیاز پیدا خواهید کرد . این در حالیست که همین عرضه‌کنندگان نیز به دنبال جلب نظر مشتریان بالقوه و شروع یا استمرار همکاری با آنان هستند .

در همین راستا چاپ کارت ویزیت در شهرک اکباتان سبب می شود تا هرآنچه که برای ایجاد این ارتباط میان دو دسته فوق (یعنی کسبه‌ای از همه اصناف و مشترینانشان) لازم است فراهم شده و بدین ترتیب مسیر بین آن‌ها کوتاه‌تر شود .

با گذر از کسبه، اشخاص حقوقی دیگری نیز وجود دارند که به کارت ویزیت نیازمند بوده و بدین ترتیب با مخاطبین یا کارفرمایان خود ارتباط می‌گیرند .

کارمندان ادارات دولتی، پزشکان، وکلا و شرکت‌های که در زمینه های مختلف فعالیت کرده و تعدادشان نیز در شهرک اکباتان و خیابان های اطراف آن کم هم نمی باشد به عنوان بخشی از این جامعه نیازمند معرفی خود به مخاطبینشان بواسطه چاپ کارت ویزیت در شهرک اکباتان می باشند .

چگونه می توانیم کارت ویزیت خود را چاپ کنیم ؟

اگرچه مجموعه های فراوانی در سطح شهر به این کار می پردازند، اما بدیهیست که سرعت عمل، کیفیت بالا، هزینه مقرون بصرفه و نسبتاً ارزان در کنار سابقه و رزومه قدرتمند یک مجموعه می تواند آنان را به گزینه ای جدی‌تر برای سپردن کار به آن ‌ها تبدیل کند .

در این اثنا مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی به عنوان سامانه ای که سالهاست در حال خدمت‌رسانی به همسایگان خود در محله‌های غربی و شمال غربی پایتخت است ، با داشتن ویژگی های فوق آماده طراحی و چاپ سفارشات شما بوده و قادر است تا در اسرع وقت و بدون نیاز حضوری شما، کارت‌های مذکور را آماده و به دستتان برساند .

دیدگاهتان را بنویسید