کارت ویزیت ارزان در غرب تهران : اگر یک شهر یا دهکده کوچک را که همه اهالی آن یکدیگر را می شناسند در نظر بگیریم ، به خوبی در می یابیم که به واسطه مشخص بودن جایگاه ، پست ، حرفه یا تخصص هر فرد ، وی نزد دیگر اهالی این اقلیم شناخته شده و نامدار بوده و بدین ترتیب هرکسی که به خدمت یا کالایی که وی ارائه می دهد نیاز داشته باشد ، به سادگی با او ارتباط گرفته و مشکل خود را برطرف می‌کند .

در همین رابطه با بزرگتر شدن شعاع جغرافیایی این محدوده و به تبع آن افزایش جمعیت ، رفته رفته از این میزان تعاملات و شناخت های متقابل کاسته شده ، به طوری که ممکن است یک فرد مراکز ارائه خدمات یا عرضه کالاهای خاص محله خود را نیز به خوبی نشناسد .

در همین رابطه وقتی تعداد افراد شاغل در یک حرفه یا متخصص در یک حوزه زیاد می شود ، با توجه به محدودیت مشتریان و نیاز همگان به کسب درآمد ، این حوزه به بازاری رقابتی تبدیل شده و برخلاف شهر کوچک و دوست داشتنی فوق الذکر که به ازای هر یک حرفه یک مجری وجود داشته و همه به خوبی و بی دردسر به فعالیتی مشغول بودند ، اینک ده ها نفر توانایی رسیدگی به یک امر را داشته و بر سرجذب مشتری رقابت می کنند .

تبلیغات و معرفی خود به دیگران

با عنایت به این توضیحات برای اینکه بتوانیم خود را به مشتریان بالقوه بشناسانیم باید نام و حوزه فعالیتی خود را تبلغ کرده و حضور خود را به اطلاع همگان برسانیم.

در این میان افراد یا مجموعه هایی وجود دارند که درصد همکاریشان با ما بیشتر بوده ، نیاز است تا به صورت شخصی توسط ما دعوت شوند ، توضیحی ولو کوتاه و مختصر از کسب و کارمان به ایشان داده ایم و یا خود آنان از ما اطلاعات تماسمان را می‌خواهند .

در این میان بدیهیست که نمی توانیم همواره دسته ای کارت دعوت داخل پاکت همراه خود داشته و به هرکس ارائه دهیم ، آن هم در شرایطی که خودمان هم می دانیم که بسیاری از این علاقه نشان دادن ها ظاهری بوده و دعوت پرهزینه از افراد ممکن است بازدهی مطلوبی برایمان نداشته باشد .

بنا به این توضیحات به واسطه ای مانند کارت ویزیت ارزان در غرب تهران نیازمندیم که به شرح آن می پردازیم .

ویژگی های یک کارت ویزیت

می دانیم که کارت های ویزیت نگاره هایی کوچک هستند که با در بر گرفتن نام یک مجموعه (یا کارمندی از آن) ، خلاصه ای از خدمات یا محصولات عرضه شده توسط آنان ، شعار تبلیغاتی و لوگو ، راه های ارتباطی از جمله شماره های تماس ، آدرس های فیزیکی و اینترنتی و همچنین حساب های کاربری شبکات اجتماعی‌شان را در بستری از رنگ ، طرح و تصاویری که بتواند در یک نگاه ارتباط بین خود و حرفه تبلیغ کننده اش را نشان دهد گفته می شود .

در همین رابطه این محصول که می تواند به صورت یک رو یا دو رو تولید شود ، روی زمینه هایی از جنس سلفون های مات و براق ، لمینت های مات ، براق و برجسته ، گلاسه ، مخملی ، پی وی سی و … در ابعاد و اشکال مورد نظر کارفرما تولید شده و بدین ترتیب به واسطه ای برای معرفی این سامانه به دیگران تبدیل می شود .

بدیهیست که طراحی های خلاقانه و چاپ آن ها روی زمینه ای گران قیمت سبب می شود تا این محصول پرطمطراق چشم هر بیننده ای را درگیر خود کند ، اما آیا همه مجموعه های نوپا ، افرادی که به تازگی کسب و کاری راه انداخته اند ، کسانی که تمایلی به صرف هزینه زیاد نداشته یا این کارت به قدری برای آنان کاربردی نبوده که بخواهد بودجه قابل توجهی به تولیدش تخصیص دهد نیز در پی چاپی گران قیمت می روند ؟! طبیعتاً خیر ! پس راه حل چیست ؟

کارت ویزیت ارزان در غرب تهران

کارت ویزیت ارزان در غرب تهران همانطورکه می توانیم از عنوانش برآورد کنیم ، محصولیست که می توان بواسطه آن ، علی رغم رسیدن به خواسته های خود از صرف هزینه های زیاد برای چاپش نیز پرهیز کنیم .

شاید برای فردی که شیفته برقراری ارتباط با شما یا بهره مندی از خروجی کسب و کارتان است جنس و نحوه چاپ کارت ویزیت ارزان در سعادت آباد توسط شما برای وی اهمیت چندانی نداشته باشد ، در نتیجه اینکه استفاده از این محصول رویداد بدی به حساب نیامده و در شرایطی که شاید چرخ اقتصاد بسیاری از مشاغل به خوبی نمی چرخد ، استفاده از این روش بسیار مقرون به صرفه باشد .

در ادامه گفتنیست که هزینه ارزان این محصول از یک سو به دلیل استفاده از متریال ارزانتر بوده و از سوی دیگر این ارزانی نسبی می باشد ؛ بدین معنا که ممکن است محصول مورد نظر روی مدیای ارزنده ای نیز چاپ شود ، اما به نسبت تولید همین محصول در مجموعه ای جز چاپ دیجیتال ایران کپی بهای کمتری را در پی داشته باشد .

به عنوان سخن آخر فراموش نکنید که تأثیرگذاری یک طرح خوب و خلاقانه روی بستری ارزان به مراتب بیشتر از طرحی کلیشه ای و نامناسب روی کارتی گران قیمت است ، در نتیجه اگر هم به دنبال به دست آوردن محصولی موثر و گیرا بوده و در عین حال بودجه کمی نیز برای آن در نظر گرفته اید ، روی طرح اولیه خود بیشتر کار کنید .

دیدگاهتان را بنویسید