ارزان‌ترین تراکت در شهرک غرب توسط کدام مجموعه عرضه می شود ؟ این سوالی است که پاسخ به آن می تواند مشکل افرادی را که به دنبال تهیه تراکت ارزان در این منطقه هستند را حل کند ، چرا که آن ها تمایل دارند تا ضمن کاهش هزینه های مجموعه خود ، از این طریق بتوانند به سود بیشتری دست پیدا کنند . این افراد می دانند که تراکت نیز مانند سایر خدمات چاپ در قیمت ها و کیفیت های مختلفی عرضه می شود و خرید آن ها به صورت کاملاً رایگان نخواهد بود ، چرا که هر چقدر هم که یک تراکت ارزان باشد ، قیمت آن حداقل باید هزینه های تهیه اوراق و چاپ آن ها را پوشش دهد ، بنابراین این افراد باید به دنبال تراکتی باشند که مجموعه عرضه کننده آن ها سود خود را به حداقل کاهش داده است تا از این طریق بتواند رضایت خاطر مشتریان را جلب کنند .

محدوده شهرک غرب در تهران از لحاظ جمعیتی ناحیه بسیار مناسبی برای افراد و کسب‌وکارهای واقع در آن خواهد بود تا بتوانند فروش محصولات خود را افزایش دهند ، امّا نکته ای که برای این افراد حائز اهمیت خواهد بود ، این است که در این منطقه وسیع چگونه خدمات خود را به افراد مختلف معرفی کنند . آن ها تنها چند گزینه را پیش رو خواهند داشت ؛ یا باید از بنرهای تبلیغاتی بزرگ در سطح منطقه استفاده کنند یا در فضای مجازی ، در کنار تبلیغ در روزنامه خدمات خود را معرفی کنند و یا اینکه از تراکت ها برای این کار استفاده کنند . هر کدام از این روش ها دارای مزیت ها و معایبی است . برای مثال می‌توان گفت که نصب بنرهای تبلیغاتی بزرگ در منطقه گرچه آن ها را در معرض دید افراد مختلف قرار می دهد ولی به دلیل ثابت بودن در یک ناحیه شما در نهایت تبلیغات خود را متوجه اشخاصی خواهید کرد که به صورت روزانه و همیشه از یک مسیر ثابت عبور می کنند و سایر افراد را ناخواسته از دیدن آن ها محروم می کنید .

در این بین بنرهای نصب شده در بزرگراه ها بیشتر اهمیت پیدا می کنند چرا که تنها در معرض دید کسانی قرار می‌گیرد که از بزرگراه تردد می کنند و شما مشتریان عادی و افرادی را که به صورت پیاده در محله و یا گذر های مختلف رفت و آمد می‌کنند را از دست خواهید داد . تنها چاره برای جذب این گروه از مشتریان این است که از تراکت های تبلیغاتی استفاده کنید . تراکت ها با اندازه کوچک خود که در بیشتر موارد در سایز A5 تهیه می شوند این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوان تمام اطلاعات لازم را درباره مجموعه خود در آن ها چاپ کنید و با پخش کردن آن ها در سطح منطقه ، در کوچه ها ، محله های اطراف و حتی درون منازل افراد آن ها را از خدمات خود مطلع کنید . ساکنین منازل ، واحد های اداری و تجاری در صورتی که نیازی به خدمات شما داشته باشند ، یکی گزینه که به ذهنشان خطور می کند ، شاید تراکت تبلیغاتی شما باشد که آن را در صندوق پستی آن ها قرار داده اید ، درنتیجه در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت .

با این حال گرچه ارزان ترین تراکت در شهرک غرب در سایز کوچک تهیه می‌شود ولی از آنجایی که تعداد شان زیاد است این احتمال می رود که هزینه های آن برای برخی از افراد سنگین باشد ، در نتیجه به دنبال انواع آن می گردند . شما برای دستیابی به ارزانترین تراکت در شهرک غرب می‌توانید در ابتدا به دنبال مجموعه های مانند ایران کپی باشید که سعی کرده است تا مناسب ترین تراکت ها را به مشتریان خود عرضه کند و در مرحله بعد بدنبال نوع کاغذ و طرح مناسب برای چاپ بروید .

 

با این حال رعایت چند نکته در انتخاب ارزان ترین تراکت در شهرک غرب می تواند هزینه های شما را در تهیه و چاپ آن ها تا حدود زیادی کاهش دهد .

  • انتخاب سایز مناسب : تراکت در سایزهای مختلف چاپ می‌شوند ، شما به منظور کاهش هزینه های خود می توانید سایز A5 آن ها را انتخاب کنید .
  • استفاده از رنگ های ساده : شما می توانید تراکت خود را با طرح های گرافیکی زیبا و حتی به صورت روغنی چاپ کنید . هر چقدر که طرح چاپ شده روی تراکت کیفیت بیشتری داشته باشد ، هزینه‌های چاپ آن نیز به مراتب افزایش پیدا می کند .
  • انتخاب جنس مناسب کاغذ : طرح یا تبلیغات شرکت شما می تواند روی کاغذ های گلاسه نیز چاپ شود . هر چقدر کیفیت و گرماژ کاغذ بالاتر رود هزینه های چاپ نیز بالاتر خواهد رفت ، به این منظور سعی کنید با توجه به طیف مشتریانی که هدف خدمات حرفه شما هستند نوع برگه هایی را انتخاب کنید که ضمن کاهش هزینه ها ، مشتریان خود را نیز از دست ندهید ، چرا که استفاده از کاغذ های بی کیفیت برای معرفی اجناس مجموعه ای که بیشتر اجناس آن در زمره کالاهای لوکس قرار می گیرد به هیج وجه مناسب نخواهد بود .

شما می توانید ضمن تهیه ارزان ترین تراکت در شهرک غرب از خدماتی چون چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد و چاپ بنر در سعادت آباد نیز بهره مند شوید .

دیدگاهتان را بنویسید