بنر سعادت آباد : چنانچه خدمتی در محله شما ارائه گشته و یا محصولی در آنجا به فروش برسد ، در حالیکه می توانید آن را با قیمتی اندکی کمتر در مراکز تخصصی و بورس آن تهیه کنید ، تمایل شما مراجعه به کدام می باشد ؟ اینکه با قیمتی مشخص در زمانی کوتاه تر و با سختی به مراتب کمتری آن را از همسایگان خود ابتیاع کنید و یا اینکه با هزینه ای مقرون به صرفه تر ، از زمان و انرژی خود زده و به مراکز مذکور آن ها مراجعه کنید؟!

پاسخ به این سوال گزینه صفر یکی نیست چرا که عوامل متعددی در پاسخگویی به آن تاثیر گذارند ، با این حال در حالت کلی می‌توان گفت که افرادی که از شم اقتصادی بالاتری برخوردار بوده ، تمایل به صرفه جویی در هزینه ها تا حد ممکن را دارند و سوی دیگر دارای زمان آزاد و انرژی بالا برای فعالیت و سفرهای درون شهری هستند ، بی تردید ترجیح می‌دهند تا با مراجعه به مراکزی که به صورت تخصصی این کار را انجام می دهند ، سفارششان را ارائه داده یا محصولاتشان را خریداری کنند . از سوی دیگر عده‌ای با فکر اینکه زمان مهمترین سرمایه آنها بوده و نمی توانند تمام روز خود را برای سفارش یک بنر تلف کنند و از سوی دیگر شاید به درستی می پندارند که هزینه مراجعه به بورس محصول یا خدمت مد نظرشان هم تراز و مساوی با مابه التفاوت هزینه ای است که برای مراجعه و همکاری با همسایه خود می پردازند ؛ به این نتیجه می‌رسند که لزومی ندارد که این کار را انجام داده و به سادگی از خدمات یا محصولاتی که در کنارشان است استفاده می کنند .

 

این توضیحات به این دلیل بیان شد که در خصوص بنر سعادت آباد بگوییم چنانچه افرادی در این منطقه یا نواحی نزدیک به آن در صدد چاپ بنر به مناسبتی خاص می باشند ، می‌توانند به جای اینکه وقت گذاشته و به مراکزی که این کار را به صورت انبوه انجام می دهند بروند ، مراکزی که رفتن به آن برای فردی که ساکن سعادت آباد است بسیار چالش برانگیز ، زمان گیر و طاقت فرسا می باشد  – به طور مثال ممکن است این مرکز در یکی از شلوغ ترین خیابان های منتهی به میدان بهارستان یا فرعی های خیابان فردوسی باشد –  به مجموعه ای مانند چاپ دیجیتال ایران کپی مراجعه کنند که به جرأت می توان گفت که اگر هزینه ای کمتر از سایر مراکز چاپ برای مشتری به بار نداشته باشد ، بیشتر از آن ها نیز نخواهد داشت .

 

بنر دیجیتال کپی سعادت آباد

بنر دیجیتال کپی سعادت آباد

چاپ این محصول و استفاده از بنر سعادت آباد و یا سایر نقاط کشور به علل مشخص و ثابتی انجام می شود اما ممکن است در هر منطقه به اقتضای فرهنگ حاکم بر آن یکی از کاربردها بیش از دیگری نمود پیدا کند . به عنوان مثال در شهری که مردم آن بیش از سایر هموطنانمان مذهبی بوده و پایبند اعتقادات دینیشان می باشند ، تولید بنر هایی با مضامین دینی اعم از خیر مقدم های زیارتی ، بازگشت از حج ، تسلیت ایام سوگواری و همچنین بزرگداشت  ولادت ها و اعیاد اسلامی موضوع اصلی چاپ بنر می باشد . این در حالیست که اگر بخواهیم به صورت منطقه ای ، ناحیه ای را تحت نظارت بگیریم در محیط‌هایی که خانه مسکونی کمتر بوده اما دارای واحدهای صنفی و تجاری بیشتری می باشد ، استفاده از بنر در زمینه های تبلیغاتی بیش از سایر گزینه های موجود بوده و می توان آن را به عنوان تبلیغ یک خدمت یا محصول بیش از موارد دیگر مشاهده کرد.

در خصوص منطقه سعادت آباد تهران علاوه بر اینکه دارای واحدهای صنفی تجاری فراوانی بوده و شخصیت های حقیقی و حقوقی فراوانی به دنبال تبلیغ محصول یا معرفی مجموعه خود در قالب استندهای ایستاده و بنرهای دیواری ، میان بلواری و همچنین فلکسی می باشند ، عده ای نیز همانند نمونه اول استفاده از بنرهای مناسبتی را در دستور کار خود دارند . به ‌عنوان حالت سوم که اقتضای این محدوده نیز می باشد ، برگزاری جشن ها و مهمانی ها ، تولد ها وگردهمایی هایی که نیازمند رنگ و لعاب خاصی هستند سبب شده است تا چاپ بنر سعادت آباد به وسیله ای برای جلا بخشیدن به این وقایع تبدیل گردد .

به عنوان مثال چاپ یک استند مجلسی برای میکس زونی کوچک در قالب بنر تولد یا عروسی و همچنین به تصویر کشاندن عکس شخصیت میزبان از جمله کاربردهای است که برای این محصول می‌توان در نظر گرفت .

در نهایت گفتنی است که چاپ بنر سعادت آباد می‌تواند به خلق تصاویر و پوسترهای ایده آل بدون در نظر داشتن اندازه سایز آنان نیز منتهی گردد ؛ به همین دلیل ساکنین این منطقه می توانند در کنار تایپ در سعادت آباد ، خرید لوازم التحریر در سعادت آباد ، تایپ در سعادت آباد و چندین و چند خدمت دیگر از مجموعه‌ی مذکور به چاپ تصاویر مورد علاقه خود بپردازد .

دیدگاهتان را بنویسید