ساخت مهر اسم در غرب تهران

می دانیم که کاربرد همه مهرها تکرار طرحی خاص روی زمینه های مختلف است، آن هم در حالی که غیر قابل جعل یا سوء استفاده بوده و حق استفاده از این طرح خاص (به ویژه در زمانی که باری حقوقی در پی دارد) تنها در اختیار یک نفر می باشد.

در همین رابطه پیشتر دیدیم که استفاده از این محصولات توسط پزشکانی که دارای کد نظام پزشکی بوده، مهندسانی که مجوز فعالیت از نظام مهندسی داشته، وکیلی که عضو کانون وکلا بوده، کسبه ای که در پی اعتبار بخشیدن به فاکتورهای صادر شده از سوی خود هستند، شخصیت هایی حقوقی که ملزم به استفاده از مهری تائید شده توسط اداره ثبت شرکت ها بوده و … از جمله رایجترین کاربردهای این محصولات می باشد.

در موارد فوق با گذر از نام و نام خانوادگی فرد یا اسم مجموعه، راه های ارتباطی یا ذکر تخصص و حوزه فعالیتی، وجود کدی منحصر بفرد که از قضا ارائه مدارکی برای اثبات صحت و حقانیت آن در هنگام ساخت مهر لازم است سبب می شود تا این محصول به وسیله ای خاص تبدیل شده و نیاز به حراستی بیش از پیش داشته باشد، چرا که در صورت مورد سوء استفاده قرار گرفتن می تواند حتی مشکلاتی کیفری و حقوقی برای ما به وجود آورد.

این در حالیست که در موارد متعددی هم افرادی که در پی ساخت مهر هستند، تنها به ذکر نام خود اکتفا کرده و بدین ترتیب از این وسیله برای درج شهرت خود پای برگه های مختلف استفاده می کنند . اما براستی ساخت مهر اسم در غرب تهران یا هر نقطه دیگری چه کاربردی دارد!

کاربردهای مهر اسم

افرادی که مستلزم تکرار نام خود و درج چندباره آن روی زمینه های مختلف هستند با کمک مهر اسمشان می توانند با کمترین زحمت تعداد بیشماری از این طرح‌های یکسان را به ثبت برسانند. در همین رابطه چنانچه بخواهیم به صورت موردی تر به کاربردهای این وسیله بپردازیم می توانیم به مدیران، کارمندان یا سایر افرادی که نیازمند نوشتن نام خود با سرعت، کیفیت و در شمار زیادی هستند اشاره کنیم.

کارمندان برخی بانک ها به عنوان مثالی برای کاربران این محصولات، پس از انجام یک تراکنش (مثلاً تحویل گرفتن دسته اسکناسی صدتایی) به منظور مشخص نمودن مسئول آن ملزم به ذکر نام خود بر روی اسناد مربوطه هستند که ساخت مهر اسم در غرب تهران راهکاری برای جلوگیری از نوشتن چند ده باره یک نام با دست می باشد.

در ادامه می توانیم به دانش آموزانی اشاره کنیم که به دلیل گم کردن وسایل خود مجبور به درج نامشان روی آن ها هستند . در همین رابطه نواختن این مهر روی صفحات کتب یا لیبل های برچسبدار می تواند موجب هماهنگی این لوازم التحریر، زیبایی آن ها، عدم خستگی دانش آموز در اثر افزایش تعداد دفعات تکرار این نام و متعاقباً بی نظمی در نمونه های آخری باشد.

به عنوان کاربردی دیگر از ساخت مهر اسم در غرب تهران می توان به استفاده سادات از این محصولات و درج آن ها روی اسکناس های تبرکیشان اشاره کرد . در مواقعی نظیر عید غدیر خم که این بزرگواران با ارائه پول هایی اسکناسی به عیدی دادن مبادرت می ورزند، دیده می شود که با ثبت نام خود روی آن ها، این هدایای معنوی را منحصر بفرد کرده و به دیگران اعطا می کنند . در همین رابطه اسامی مذبور می توانند علاوه بر دربر داشتن اسامی هر فرد، حاوی لوگو، طرح یا فونتی ویژه نیز باشند.

آشنایی با مهر امضا و مهر اسم

شاید نگارش نام و نام خانوادگی هر فرد با دستان خود منحصر بفرد و غیر قابل جعل‌ترین اثریست که می توان روی یک برگه ایجاد کرد، کمااینکه در بسیاری از کشورهای خارجی Sign  یا امضای پای یک برگه هم ارز نوشتن اسم و فامیلی فرد می باشد. این در حالیست که در کشورمان وجود خطوط و اشکال هندسی طرفداران بیشتری داشته و بدین واسطه یک امضاء تعریف می شود .

با توجه به توضیحات فوق در مواردی که لازم است تا یک امضاء در تعدادی زیاد تکرار شده یا امکان زدن امضاهای کاملاً یکسان وجود ندارد، در مواردی که صاحب امضا حضور نداشته اما امضای او لازم بوده و همچنین افرادی که از نظر فیزیکی دیگر قادر به اجرای این طرح نیستند مهر امضاء مورد استفاده قرار می گیرد .

نکات مهم در ساخت مهر اسم در غرب تهران

مجموعه چاپ ایران کپی به عنوان سامانه ای که پیش از این با خدماتی نظیر ساخت مهر آنلاین در غرب و مهر امضا در غرب تهران در کنار اهالی غربی و شمال غربی تهران بوده است، آماده است تا در صورت نیاز شما مهرهای مذکور را با فناوری های مختلف روی پایه دلخواه شما طراحی و تولید کرده و بدین ترتیب قدمی کوچک در جهت رفع نیازهای شما بردارد.

نهایتاً گفتنیست که چنانچه نیاز به مشاوره یا کسب اطلاعاتی بیشتر در خصوص ساخت مهر فوری دارید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید