ساخت مهر در میدان کاج

در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد ساخت مهر در میدان کاج پرداخته می شود و اینکه به نکاتی در مورد ساخت مهر پرداخته می شود.

نکات مهم در خصوص ساخت مهر

در این قسمت به بررسی چند نوع از مهرهای موجود و در حرفه های گوناگون پرداخته می شود:

۱) مهر پزشکی:

در این مهر نام و نام خانوادگی دکتر مورد نظر قید می شود و زمینه تخصص وی به همراه نظام پزشکی که این مهر هم می تواند کادر داشته باشد و یا نداشته باشد و یا دارای طراحی زیبا تر با اشکال متفاوتی در کادر باشد و یا می توان در کنار آن هم از لوگوی خاصی که مد نظر باشد می توان در کنار مهر استفاده نمود کادر دور نیز می تواند گرد و یا مستطیل باشد و برای هر تخصص خاص می توان لوگوی آن را نیز در کنار مهر طراحی نمود.

۲) مهر پرستاری:

در مهر پرستاری نیز نام و نام خانوادگی پرستار به همراه کارشناس پرستاری و شماره نظام پرستاری قید می شود این مهر ها نیز هم می تواند کادر داشته باشد و هم می تواند کادر خاصی نداشته باشد و در این مهر ها نیز می توان از لوگوی پرستاری و یا هر لوگوی دیگری که مد‌نظر باشد می توان استفاده کرد در این مهر ها نیز علاوه بر کادر مستطیلی می توان از کادر گرد نیز استفاده نمود ولی استفاده از کادر مستطیلی مرسوم تر می باشد، نام و نام خانوادگی پرستار نیز به صورت انگلیسی در مهر می تواند قرار بگیرد.

ساخت مهر در میدان کاج

۳) مهر مهندسی:

در این مهر نیز نام و نام خانوادگی مهندس به همراه نظام مهندسی و پروانه اشتغال و یا شماره شهرسازی قرار میگیرد تخصص مهندس نیز می تواند در مهر قرار گیرد کادر نیز در این مهر ها نیز می تواند مستطیلی و یا مربعی و یا دایره ای باشد تا بتواند کاراکتر های موجود در مهر را به بهترین وجه ممکن قرار دهد و همچنین طراحی های خاصی نیز در کادر مهر می تواند وجود داشته باشد و همچنین در صورت تمایل لوگوی خاصی که مد نظر باشد می تواند در مهر قرار گیرد.

۴) مهر وکالتی:

در این مهر ها نام و نام خانوادگی وکیل به همراه وکیل پایه یک دادگستری و شماره پروانه قرار میگیرد و لوگوی مد نظر نیز در این مهر به صورت های جذاب طراحی می شود کادر نیز در این مهر می تواند گرد و یا مستطیلی و یا مربعی باشد.
چنانچه نیازمند اخذ مشاوره در خصوص ساخت مهر فوری و ساخت مهر در میدان کاج هستید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید