ساخت مهر فوری در منطقه ۲ : از یادداشت‌های قبلی به یاد داریم که مهرهای فوری همان مهرهای ژلاتینی ساده‌ای هستند که در زمان سریعتری آماده می‌شوند. ما قصد داریم تا در ادامه پس از اینکه به علت این تفاوت قیمت پرداختیم، به معرفی یک مجموعه مجرب و ماهر در حوزه ساخت مهر فوری در منطقه ۲ بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید :

موازنه زمان، هزینه و کیفیت یا مثلث مدیریت پروژه

تجربه نشان داده است که می‌توان خروجی همه خدمات کیفی را با کمک مثلث زمان (یا سرعت) – کیفیت و بها (یا انرژی) تفسیر کرد، جایی که با ثابت ماندن یک عامل دو تای دیگر با کم و زیاد شدن دیگری تغییر کرده و در شرایط عادی که هر سه عامل دخیلند، تغییر هریک بر روی میزان دو مورد دیگر تأثیرگذار است .

به عنوان مثال در ساخت یک محصول با کیفیتی ثابت، چنانچه زمان انجام کار را کم کنیم هزینه آن بالا می‌رود و برعکس! در زمان ثابت هم کیفیت و هزینه با یکدیگر رابطه مستقیم داشته و با هزینه یا توان ثابت هم کیفیت و زمان انجام کار با دیگری کم و زیاد می‌شوند (بدین معنا که اگر زمان بیشتری صرف شده و محصول دیرتر آماده شود کیفت بهتری نسبت به زمانی که سریع‌تر آماده می‌شود خواهد داشت)!

اما این توضیحات چه ارتباطی با ساخت مهر فوری در منطقه ۲ دارد؟ از آنجایی که در این پروسه در حال ساخت یک محصول فیزیکی در شرایط استاندارد هستیم، پس از قانون فوق پیروی می‌کنیم! از آنجایی که این محصول مهر فوری نام دارد یعنی خواست ما فرآوری آن در اسرع وقت است، پس زمان در کمترین حد خود قرار دارد .

از آنجایی که نمیخواهیم محصول بی‌کیفتی تحویل بگیریم، پس کیفیت هم در حد اعلای خود قرار می‌گیرد! در نتیجه تنها ضلع هزینه این مثلث است که جای تغییر داشته که به تناسب رویدادهایی که شرح دادیم آن هم افزایش می‌یابد . در نتیجه اینکه مهر فوری همان ژلاتینی معمولیست، با این تفاوت که در زمان کمتری تولید شده و هزینه بیشتری در بر دارد .

ارتباط تیراژ و قیمت مهر فوری

ساخت مهرهای ژلاتینی معمولاً یک روز زمان می‌برد، چرا که سازندگان این محصولات معمولاً تا انتهای روز صبر کرده تا همه سفارشات جمع شده و سپس به یکباره دستگاه خود را روشن می‌کنند، حال اینکه در ساخت مهر فوری ، اپراتور به خاطر همان تک سفارش عملیات ساخت را شروع می‌کند که به فراخور آن هزینه بیشتری را نیز دریافت می‌کند .

ساخت مهر فوری در منطقه ۲

منطقه ۲ به عنوان یکی از بزرگترین مناطق بیست و دو‌گانه پایتخت، شامل محله‌هایی پر شمار، سرشناس و پرجمعیت است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به سعادت‌آباد، شهرک غرب، صادقیه، گیشا، ستارخان، پونک، مرزداران و … اشاره کرد . با توجه به این حجم از گستردگی و جمعیتی که به عنوان سکنه یا بواسطه مشاغلشان در این محل رفت و آمد دارند بدیهیست که عده زیادی از آنان در پی سفارش ساخت مهر فوری در منطقه ۲ باشند .

از پزشکان دارای شماره نظام پزشکی گرفته تا مهندسین عضو جامعه نظام مهندسی، از وکلایی عضو کانون وکلا گرفته کسبه‌ای که برای اعتبار بخشیدن به فاکتور یا اسناد خود نیازمند نواختن مهر پای برگه های مختلف هستند ، از شرکت‌هایی که برای رسمیت بخشیدن به نامه‌های خود به چنین مهری نیاز داشته تا افرادی که به مهر امضاء نیاز دارند و همچنین ده‌ها شغل و فرد دیگری که به آن‌ها اشاره نشد، جملگی از آن دست افرادی هستند که به این محصولات نیاز داشته و مهر یکی از ابزار ضروری کسب و کارشان می‌باشد .

پر واضح است که ساخت مهر از آن مشاغلی نیست که بتوان به وفور در محیط اطرافمان دیده یا با ایشان همکاری کرد . این در حالیست که صورت وجود نیز مطمئن نیستیم که خروجی کارشان ایده‌آل بوده و بتوانند کالایی مناسب و در خور به ما تحویل دهند . به همین دلیل انتخاب‌های پیش روی ما محدود شده و مجبوریم به رزومه کاری آن‌ها نیم نگاهی داشته باشیم .

در همین رابطه مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی با تکیه بر سال‌ها فعالیت در حوزه ساخت مهر فوری در سعادت آباد و ساخت مهر در پونک ، رزومه قدرتمند خود و صدها مهری که در سال‌های فعالیت خود ساخته اینک آماده است تا در خدمت همسایگان خود بوده و با ساخت مهری ژلاتینی در کمتر از یک ساعت در تولید محصولات مورد نظر ایشان گام بلندی بردارد .

دیدگاهتان را بنویسید