سيمي كردن كتاب قطور در پونک یکی از خدماتیست که متقاضیان فراوانی داشته و در کنار دانش آموزانی که در صدد سیمی کردن کتب درسی خود و دانشجویانی که برای گرد هم آوردن جزوات و تحقیق های دانشگاهیشان به ما مراجعه می کنند ، بیشترین متقاضیان این خدمت را به خود اختصاص می دهد .

در روزگاری که همه پدیده های اطراف ما در حال دیجیتالی شدن ، انجام پذیرفتن توسط ربات ها (اتوماسیون) و مکانیزه شدن با همراهی عوامل انسانی هستند ، بسیاری از ابزار و وسایلی که با آن ها بزرگ شده و به وجوشان خو گرفته ایم نیز در حال انحطاط و بازنشستگی می باشند . کتاب به عنوان مثالی عینی و مرتبط با

موضوع بحثمان ، عنصریست که یکی از مصادیق تمدن بشری و تفاوت وی با سایر جانداران کره زمین می باشد . این وسیله عاملی برای انتقال مفاهیم ، نامه ای در بُعد زمان ، عاملی برای انتقال عواطف و احساسات ، دستاویزی برای ثبت علوم و تجارب و در دیدی عمیق تر و ذوقی سببی برای تکلم خداوند با انسان (کتب الهی) می باشد ، هر چند مورد آخر در حقیقت به دست انسان در این قالب جای گرفته است .

امروزه همه کتاب های فوق ، اگر با مجموعه ای از مدیای تصویری جایگزین نشده باشند و به کمک صدها عکس و فیلم مفهومشان را انتقال ندهند ، در حداقل وضعیت خود به کتبی الکترونیکی تبدیل گشته اند تا کلمات آن ها در بستری بایونری (صفر و یکی) و توسط صفحات هوشمند دیجیتالی به چشم و ذهن مخاطب برسد .

در حال حاضر “کتاب” بر خلاف آنچه در رمان ” ۴۵۱ درجه فارنهایت ” می خوانیم وسیله ای کمیاب ، غیر قانونی و نا ملموس برای بشر نمی باشد و حتی کوچکترین افراد جامعه که بتازگی با این پدیده آشنا شده اند نیز کلکسیونی از کتب مقتضی سنشان دارند ، به همین دلیل می توان گفت که بشر امروز به طرز قابل قبولی با کتاب مانوس است . همین انس و الفت سببی شده است تا با هرکسی که در خصوص کتب سنتی و شمایل PDF آن سخن می گوییم ، نسخه ورقی را بر گزیده و علاوه بر راحتی مطالعه آن ، عدم سر و چشم درد ، قابلیت حمل آن ، ماندگاری بالاتر و ده ها فایده دیگر ، حتی بوی صفحات کتاب را نیز در جریان استفاده از این محصول مفید و موثر می داند .

سيمي كردن كتاب قطور ایران کپی در پونک

سيمي كردن كتاب قطور ایران کپی در پونک

وجود چنین عواملی در کنار یکدیگر سبب شده است تا افرادی که کتب قدیمی دارند ، بویژه کتاب هایی کمیاب از چاپی محدود ، کتاب هایی که ارزش معنوی فراوانی برای مالک خود داشته و کتاب هایی که اینک قیمت نسخ جدیدشان سر به آسمان می ساید در پی ترمیم و نگهداری صحیح از آنچه برایشان باقی مانده است باشند .

سيمي كردن كتاب قطور در پونک به عنوان یکی از رایج ترین راه های نگهداری از این محصولات برای اهالی این محله ، در صورت از بین رفتن جلد کتاب ، در گام اول لفافه ای برای حفاظت از صفحات داخلی آن می شود . بدیهیست که برای هر عمرانی و آباد سازی تخریب مکانی اجتناب ناپذیر بوده و مطابق ضرب المثلی که انگلیسی زبانان دارند ، نمی توان بدون شکستن تخم مرغ املت درست کرد ؛ لذا در سيمي كردن كتاب قطور در پونک نیز تخریب مواضعی از آن – ایجاد سوراخ یا شیارهای متعدد برای عبور فنر سیمی یا شیرازه های پلاستیکی – اجتناب ناپذیر است .

در سيمي كردن كتاب قطور در پونک ، کتابی که با صرف نظر از محتویاتش و تنها با در نظر گرفتن قطر آن می توان گفت که گران قیمت نیز می باشد ، توالی و نظم صفحاتی که به مرور زمان و در پس سال ها دست به دست شدن اینک برگه برگه و گسسته شده است حاصل می گردد .

در نهایت لازم به ذکر است که اگرچه در این منطقه نیز همکاران زیادی در حال فعالیت هستند – ضمن احترام به کار آنان در حوزه سيمي كردن كتاب قطور در پونک –  اما مجموعه ایران کپی با قرار گیری در میدان کاج ، علاوه بر انجام این عمل بسیار کاربردی و موثر ، ارائه دهنده خدمات دیگری همچون چاپ کارت ویزیت ارزان در سعادت آباد ، فروش لوازم التحریر در سعادت آباد و همچنین تایپ در سعادت آباد نیز می باشد که می تواند در پکیجی کامل ، جمله نیازمندی های نوشتاری همسایگان خود را پاسخگو  باشد .

دیدگاهتان را بنویسید