مهر امضا در غرب تهران : چندی پیش به منظور تمدید عابر بانک خود به شعبه‌ای مراجعه کردم که با شعبه خودم فرق داشته و نه تنها مدارک هویتی بنده در آنجا نبود، بلکه به دلیل عدم آشنایی با کارمندان نیز امکان تائید هویت من به صورت ضمنی نیز وجود نداشت .

طبق روال عادی بانک در چنین مواردی، با ارائه مدارک شناسایی لازم و پر نمودن فرم درخواست تمدید کارت در پی گرفتن کارت جدید خود بودم که با ممانعت کارمند این شعبه مواجه شدم .

بر حسب چارچوب و شرح وظایف، این کارمند محترم موظف بود تا در صورتی که امضای روی کاغذ با آن‌چیزی که در سیستم آن‌ها به ثبت رسیده است کارت جدیدی را برای من صادر نماید، دریغ از اینکه به دلیل عدم تطابق آن‌ها در این مورد خاص (به دلیل ثبت امضا به صورتی نامطلوب در بدو افتتاح حساب، عدم صحیح امضا زدن در این برهه یا سختگیری زیاد وی) کارتی برای من صادر نشده و با وجود اصرار زیاد بدون گرفتن نتیجه خاصی راهی شعبه خود در سوی دیگر شهر شدم .

اگرچه داشتن مهر امضا در غرب تهران یا هر نقطه دیگری برای خود من تازگی نداشته و با مفهوم آن آشنا بودم، اما شاید این نخستین باری بود که به عنوان یک مخاطب، متقاضی یا کاربر با جای خالی این پدیده مواجه شده، به فواید آن پی برده و خواستار ابتیاع یکی از آن‌ها شدم .

با عنایت به این مطلب، در ادامه قصد داریم تا در خصوص مهر امضا در غرب تهران مطالب بیشتری را تقدیم حضورتان کنیم؛ پس با ما همراه باشید . 

مهر امضا چیست و برای چه کسانی لازم است ؟

همانطور که از نام این محصول برمی‌آید، مهر امضاء در حقیقت مهریست که منقش به طرح امضای یک شخصیت حقیقی بوده که پس از نواخته شدن روی یک برگه، ارزشی بسان امضاء زدن فرد بواسطه یک قلم را دارد .

در ادامه گفتنیست که اگرچه مهر امضاء به شکل امروزی خود عمر زیادی ندارد، اما استفاده از مهر به منظور اثبات هویت و معرفی یک شخصیت عمری به مراتب طولانی‌تر دارد که می‌توانیم رد آن‌ها را در انگشتری محتشمان یا مهر و موم‌های خانوادگی دنبال کنیم .

ناگفته نماند که جنس مهرهای مذکور عموماً فلزی بوده است، در حالی که مهر امضا در غرب تهران را می‌توان به صورت مهرهای فوری خودکار و کلاسیک (ژلاتینی-پلاستیکی) نیز سفارش داد . 

با گذر از این توضیحات افراد زیر نیازمند یا مستعد داشتن یک مهر امضاء در غرب تهران می‌باشند :

• اشخاصی که ممکن است قادر به ثبت امضاهای یکسانی نباشند (رویدادی که مثلاً در همین حوزه امور بانکی ممکن است به برگشت خوردن یک چک به دلیل مغایرت امضا و مسائلی از این قبیل منجر شود )،
• افرادی نظیر مدیران، صاحبان کسب و کار، ناظرین یا هر فرد دیگری که ملزم به امضا زدن‌های پرشمار و مستمر می‌باشد،
• افرادی که به هر دلیلی امکان حضور آنان در دفتر کارشان وجود نداشته (مثلاً به دلیل مسافرت‌های خارجی) و یکی از افراد مورد اطمینانشان (مثلاً مسئول دفتر) اجازه نواختن امضای آنان پای برگه‌های مختلف بواسطه مهرهای مذکور را دارد،
• افرادی که به دلیل دشواری یا پیچیدگی امضایشان احتمال خطا کارشان زیاد بوده و یا
• افرادی که بدون داشتن هیچ یک از ویژگی‌های فوق، تنها در پی سهولت انجام این کار و پیش بردن آن به نحوی خاص هستند. 

مهر امضا در غرب تهران

زمانی که از غرب تهران سخن می‌گوییم با محدوده وسیعی متشکل از مناطق ۲، ۵، ۹، ۱۰، ۱۷، ۱۸، ۲۱ و ۲۲ شهرداری سخن می‌گوییم که بی اغراق نیمی از پایتخت را در بر می‌گیرند .

با کنار هم قرار دادن همه ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی آن، مراکز خرید، درمانی، آموزشی و تفریحی و همچنین عموم افرادی که در این هشت منطقه زندگی می‌کنند خواهیم دید که همشهریان زیادی مستعد دریافت این محصولات هستند، این در حالیست که شاید طراح و عرضه‌کنندگان زیادی در این ناحیه وجود نداشته باشد . 

در همین رابطه مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی به عنوان سامانه‌ای واقع در میدان کاج ، به عنوان مرکزی که مدت‌هاست با ارائه خدماتی نظیر ساخت مهر فوری در سعادت آباد در خدمت همسایگان خود هست، اینک بواسطه مهر امضا در غرب تهران آماده برطرف نمودن بخش دیگری از نیازهای شهروندان غربی تهرانیست !

در همین رابطه شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی یا برقراری ارتباط در پیام‌رسان‌های اجتماعی با ما در ارتباط بوده، سفارش خود را گذاشته و نهایتاً با کمک پیک‌های رایگان مجموعه آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید . 

امضای ارسالی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد ؟

• این امضا روی کاغذی سفید، با کیفیت و ساده زده شود .
• چند نمونه امضا نواخته شده و بهترین آن‌ها ارسال گردد . 
• با استفاده از قلمی استاندارد، امضایی در ابعاد واقعی (و نه ضخیم یا نازک‌تر از حد معمولی) بزنید.
• رنگ مورد استفاده حتماً مشکی یا آبی بوده و با قلمی به رنگ فانتزی این مهم را انجام ندهید و نهایتاً
• ابعاد امضا مشخص شده و لزومی ندارد نمونه از حد استاندارد آن بزرگتر باشد .

دیدگاهتان را بنویسید