مهر پزشکی در سعادت آباد : همانطور که در مقالات پیشین نیز به آن اشاره شد ، مهر به عنوان پدیده‌ای که جوهر را با اسلوبی خاص و طرحی یکسان بر روی کاغذ می نشاند ، وسیله ای است که گستره کاربردی فراوانی داشته و در همه مشاغل و امور به نحوی کاربرد دارد .

با توجه به اینکه موضوع مقاله در خصوص تهیه مهر در سعادت آباد می باشد ، می ‌توانیم با بررسی موردی مشاغلی که در این محدوده وجود داشته و نیازمند استفاده از مهر می باشند ، علاوه بر تصدیق اهمیت این وسیله ، این مژده را به اهالی این محله ، نواحی مجاور و افرادی که در آن مشغول به فعالیت تجاری هستند بدهیم که می توانند بدون مراجعه به مراکز شلوغ و پر تردد مرکز شهر برای سفارش مهر که گاهاً تحویل سفارششان نیز با تاخیر ناخواسته کارگزاران همراه است ، از مجموعه «ایران کپی» که پیش از این در زمینه فروش لوازم التحریر در سعادت آباد ، تایپ در سعادت آباد و چاپ کارت ویزیت فوری در سعادت آباد به آنها سرویس دهی می کرده است محصول مورد نظرشان را طلب کنند .

اطباء یا پزشکان یکی از اصلی‌ترین اقشار کاربر مهر در سعادت آباد یا دیگر نقاط کشور هستند که از دیرباز نیز ید طولایی در استفاده از این وسیله داشته اند . می دانیم که  مصرف بسیاری از داروها برای افراد غیر بیمار قدغن بوده و فقط بیماران  واجد الشرایط یا افراد دارای نسخه رسمی و معتبر پزشک قادر به تهیه و استعمال این نوع دارو ها می باشد . در همین راستا چنانچه نسخه یک پزشک عاملی برای جدا کردن افراد بیمار و غیر بیمار بوده و بواسطه همین نسخ کاغذی مسئول داروخانه اقدام به تحویل دارو به مراجعه‌کنندگان نمایند ، جعل نسخه های پزشکی یا چاپ آن ها به شدت افزایش یافته و این داروها همانند عدم وجود قانون مذکور در اختیار همگان قرار می گیرند . در همین رابطه به منظور جلوگیری از وقوع این عمل و ده ها مورد مشابه که نیازمند شناسایی دکتری که یک نسخه را نوشته است می باشد ، همه پزشکان ملزم به درج مهر خود در دفترچه بیماران پس تجویز داروهای آنان می باشند ، مهری که حاوی نام آنان و مشخصات ایشان در قالب اعداد و ارقام در سازمان نظام پزشکی است .

مهر پزشکی در سعادت آباد

مهر پزشکی در سعادت آباد

در ادامه گفتنیست که این اطلاعات که بنا به سلیقه پزشک می‌تواند به آدرس مطب ، نوع تخصص و یا راه های ارتباطی با او هم مزین باشد ، به عنوان قانونی لازم الاجرا سبب شده است تا همه پزشکان در هر سطح و تخصصی که مشغول فعالیت هستند به داشتن آن ملزم گردند .

ساخت مهر در سعادت آباد به عنوان یکی از خدمات مجموعه پیش روی این امکان را برای پزشکان این منطقه فراهم آورده است تا بسادگی و تنها بواسطه برقراری ارتباطی ساده از داخل مطب ، مهر خود را سفارش داده و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرند .

با صرف نظر از شرکت ها که در مقاله قبلی به لزوم  استفاده از مهر در سعادت آباد در آنها اشاره شد ، کسبه و مغازه داران از دیگر فعالان اقتصادی این ناحیه هستند که به مهر در سعادت آباد نیازمند هستند . بی تردید برای شما نیز پیش آمده است که در هنگام خرید از یک مجموعه کوچک- به ویژه اگر خرید مذکور برای شخص دیگری باشد و شما تنها ماموریت انجام این کار را داشته باشید- فروشنده پس از ارائه فاکتور ، صحت لیست خرید و قیمت های آن را بواسطه مهر و امضای خود تایید می کند . اگرچه شاید جعل این مدرک کار سختی نباشد ، اما با توجه به پیگرد قانونی و سختگیری هایی که در سر راه آن قرار دارد می توانیم عموم فاکتورهای دارای مهر را رسمی و قابل استناد در نظر بگیریم .

دیدگاهتان را بنویسید