چاپ آنلاین تراکت در سعادت آباد : برای فردی که همینک در دنیای مجازی و وب در حال خواندن این یادداشت است ، گفتن از عمق این دریای بی پایان و ناشناخته کار عبثی می باشد . امروزه شاید بتوان گفت به جز اعمالی که تنها به صورت فیزیکی تحقق یافته و انجام آن ها در گرو ماده است از غذا خوردن و قضای حاجت گرفته تا ده ها کار دیگر انجام همه امور بواسطه اینترنت امکان پذیر است . حضور در این دنیا که در یک دهه اخیر بواسطه ترویج گوشی های هوشمند و سایر سخت افزارهای دیجیتالی و همچنین اینترنت پر سرعت آسان تر شده است ، باعث گردیده تا دیگر آموزش و یادگیری ، سفارش غذا یا تاکسی ، دید و بازدید با نزدیکان و آشنایان ، سیاحت و زیارت ، مشاهده یک اثر هنری ، جستجو حول موضوعی خاص ، یافتن پاسخ برای سوالات گوناگون ، مشاهده یک فیلم در سینما ، دسترسی به آثار یک خواننده و هزاران مورد دیگری که به خوبی می دانید در گرو مراجعه حضوری نبوده و دست انسان را برای انجام فعالیت های بیشتری باز باشد .

با صرف نظر از مزایا و معایب حالت پیش آمده ، یکی از مهمترین ویژگی های استفاده از این امکانات صرفه جویی در زمان می باشد . به عنوان مثال قبض آبی که تا چند سال پیش برای پرداخت بهای آن ملزم به ایستادن در صفوف طویل بانک بوده و نصف روزی هزینه زمانی برایتان به همراه داشت ، اینک بدون نیاز به اندکی جابجایی و بدون محدودیت زمانی تحقق می یابد و یا اینکه به جای گردش و جستجو در مراکز خرید مختلف (حتی در شهرهای دیگر) در حال حاضر می توانید تنها با سفارش و پرداخت “بر خط” ، محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید .

در ادامه اینگونه محاسن ، می توان به تغییر ذائقه صاحبان سرمایه و مشتریان بالقوه آنان در تبلیغات نیز اشاره کرد . این مقوله که خود در دو زیر شاخه خود نمایی می کند ، از یک سو سبب شده است تا با ورود مردم به شبکات اجتماعی از قبیل فیسبوک ، توئیتر ، اینستاگرام ، تلگرام ، پین ترست ، لینکدین و … ، بخشی از تمرکز مبلغین روی آن ها قرار گیرد و یا با ورود به سایت های گوناگون در قالب پاپ آپ و تبلیغات حاشیه ای گوناگون نام آن ها در ذهن مخاطب نقش ببندد و از سویی دیگر افرادی که قصد انجام تبلیغات میدانی و فیزیکی را دارند ، به کمک این شبکه جهانی کار خود را سرعت می بخشند .

چاپ آنلاین تراکت در سعادت آباد به عنوان یکی از این مصادیق ، در گذشته در گرو مراجعه حضوری فرد در یک دفتر چاپ و تبلیغات ، انتخاب یکی از قالب های موجود ، ارائه اطلاعات خود در زمانی محدود و حالتی معذب و در نهایت آماده شدن آن در پی کارشکنی های احتمالی بود . این در حالیست که امروزه چاپ آنلاین تراکت در سعادت آباد در مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی سامانه ای که علاوه بر انجام خدمت مذکور آماده ارائه خدمات و محصولاتی همچون  تایپ در سعادت آباد ،  سیمی کتاب در سعادت آباد ، فروش کاغذ A4 درسعادت آباد و همچنین فروش لوازم التحریر در سعادت آباد می باشد سبب شده است تا روند فوق به طریقی ساده تر با فراخ بال بیشتری انجام شود .

بطور مثال در چاپ آنلاین تراکت در سعادت آباد ، در وهله اول نیازی به مراجعه حضوری به دفتر مجموعه نبوده (هرچند انجام آن نیز مانعی ندارد) و فرد با ارسال اطلاعات و درخواست خود می تواند پروسه تبلیغاتش را شروع کند . در گام بعدی ، چنانچه متقاضی مایل به طراحی تراکت توسط مجموعه نباشد ، می تواند با تکیه بر توانایی های خود ، تراکتی را طراحی کرده و تحت قالبی استاندارد برای مجموعه مذکور ارسال نماید تا پس از بازنگری نهایی ، برای چاپ ارسال شود . این گام از اینگونه تبلیغات سبب می شود تا سلیقه و خواسته مشتری تحت تاثیر اپراتور و طراح مجموعه قرار نگرفته و با امکان صرف زمان و حوصله کافی به خروجی مطلوبی منتهی شود .

در پایان لازم به ذکر است که چاپ تراکت ، به عنوان پدیده ای که مناسب حال افراد نا آشنا با فضای مجازی بوده و از آن مهمتر قابلیت ذخیره و انتقال به دیگران را دارد ، یکی از موثر ترین راه های تبلیغات بومی و محلی می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید