چاپ سربرگ در غرب تهران

بسیاری از افرادی که پیرامون ما زندگی می کنند اگر به ظاهر یک پدیده بیشتر از بطن و محتوای آن توجه نکنند، کمتر هم توجه نمی کنند. اگرچه ممکن است این خصوصیت نکوهش شده و افراد مذکور به ظاهربینی محکوم شوند، اما می توان گفت که داشتن این ویژگی در حدی معقول بسیار لازم هم بوده و گاه وجود یک ساختار بصری هدفمند (زیبا، متناسب، اصولی و نه لزوماً پر زرق و برق و شلوغ) می تواند موجب قرار گرفتن پدیده مورد نظر در رده ای بالاتر نسبت به رقبای خود شود.

به عنوان مثال هدف از حضور در یک رستوران تناول غذا بوده و طبعاً کیفیت غذا، نوع سرویس دهی کارکنان، قیمت، زمان آماده سازی سفارشات یا ارسال آن‌ها و مواردی از این دست باید در انتخاب ما تأثیرگذار باشند. با این حال اگر دو رستوران دارای شرایط کاملاً مساوی باشند ترجیح شما کدام است؟ موردی که دارای بسته بندی اختصاصی بوده، اثری از رنگ سازمانی و نماد مجموعه روی کوچکترین وسایل ارسالی یا اعطایی از سوی آنان دیده می شود و معماری یا فضای داخلی آن به طریقی سفارشی طراحی شده است یا موردی که از ظروف یکبار مصرف موجود در بازار، بسته بندی بی هویت یا دکوری مینیمال (از سر صرفه جویی در هزینه ها – مثلاً میز و صندلی هایی پلاستیکی) استفاده می کند؟!

به طور عادی و تأکید روی مشابه بودن همه متغیرها، می توان انتظار داشت که مورد اول با استقبال بیشتری مواجه شود، استقبالی که ماحصل برندیگ، شخصی سازی نمایه ها و توجه به ظواهر (ورای کیفیت یا ماهیت هدف اصلی که در این مثال غذا بود) می باشد.

چاپ سربرگ در غرب تهران

اهمیت داشتن یک ست اداری

مقدمه فوق به خوبی تفاوت میان ست های اداری ساده و اختصاصی در یک محیط اداری را نشان می دهد! با صرف نظر از سربرگ های رسمی در ادارات دولتی یا شرکت های خصوصی که نه به عنوان یک پیشنهاد، بلکه به عنوان امر الزامی در نامه نگاری های رسمی مورد استفاده قرار می گیرند، وجود ست های اداری (اوراق و پاکت‌ها، برگه های یادداشت و استیکرها، پوسته CD، بروشورها، کارت های ویزیت، دسته فاکتور و …) که سربرگ های A4 و A5 در صدر آن ها قرار دارند سبب می شود تا مجموعه مذکور شناسنامه ای مشخص داشته و مخاطبین با دید مثبت تری به آن نگاه کنند.

در همین رابطه استفاده از سربرگ که به نسبت هزینه ای که برای چاپ آن ها می شود ارزش افزوده بمراتب بیشتری را برای مجموعه به همراه می آورد را می توان از بعد تبلیغات نیز مورد بررسی قرار داد. با فرض اینکه طراحی و اطلاعات مندرج روی این محصولات به نحوی باشد که باری قانونی برای صاحب امتیاز خود به همراه نداشته باشد، استفاده از این محصولات سبب می شود تا نام، اطلاعات تماس و حوزه فعالیتی شما به دست افراد متعددی افتاده و بدین ترتیب با مجموعه یا اشخاصی که به نحوی با شما در ارتباط بوده اند مستقیماً وارد رابطه همکاری شوید.

چاپ سربرگ در غرب تهران

ویژگی های یک سربرگ خوب

با فرض اینکه همه سربرگ ها بر روی کاغذهایی با قطع و جنسی استاندارد به چاپ می رسند و با گذر از اینکه تولیدکننده ای که از سخت افزارهایی تخصصی و پیشرفته تر تحت نظارت اپراتوری مجرب و مسلط دارد قادر به ارائه چاپی با کیفیت‌تر است، طراحی مهمترین اصل داشتن یک سربرگ خوب است.

در همین رابطه گاه دیده می شود که طراحی و چاپ سربرگ در غرب تهران آنچنان شلوغ و گسترده است که عملاً جایی برای نوشتن مطالب باقی نمی ماند. بر همین اساس لازم است تا به هنگام طراحی فضایی مشخص در بالا و پایین سربرگ در نظر گرفته شده و به فراخور آن حداکثر یک طرف برگه (با توجه به راستچین و چپ چین بودن زبان مورد نظر) حاوی نقش و نگارهای مذکور گردد.

با توجه به اینکه لازم است تا گاهی از آن ها کپی گرفته شده یا فکس گردند لازم است تا رنگ ها درست انتخاب شده و زمینه نیز بی رنگ (سفید) باشد. استفاده از لوگو، نام شرکت، تگ لاین یا اسلوگان در بالا و آدرس و سایر راه های ارتباطی در کنار یا کادر زیرین پیشنهاد می شود.

ویژگی های یک سربرگ خوب

نکاتی در خصوص چاپ سربرگ در غرب تهران

با عنایت به توضیحات فوق، چنانچه در پی استفاده از ستی اختصاصی در شرکت، سازمان، اداره یا فروشگاه خود هستید، می توانید چاپ سربرگ در غرب تهران را به مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی بسپارید . مجموعه پیش روی با سال ها فعالیت در حوزه چاپ سربرگ در شهرک اکباتان، چاپ سربرگ در سعادت آباد و چاپ پاکت و سرنسخه در غرب تهران با ارائه خدمات و محصولاتی مختلف در پی رفع نیازهای چاپی و تحریری همسایگان خود بوده و بدین واسطه مفتخر است تا امروز بواسطه چاپ سربرگ در غرب تهران، اوامر مذکور را کامل نماید. در همین ارتباط چنانچه نیازمند دریافت مشاوره در خصوص چاپ سربرگ اختصاصی، چاپ بنر و دیگر خدمات ما از قبیل: ساخت مهر فوری هستید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید