چاپ کارت ویزیت تعداد کم : اگر تجربه مراجعه به مراکز چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد یا مناطق دیگر را داشته باشید ، بی تردید با این رویداد مواجه شده اید که شمار کارت های مد نظر شما با پیشنهادی که کارکنان مجموعه مذکور به شما ارائه می دهند متفاوت است . در بیانی روشن تر ، بطور مثال ممکن است نیاز شما به کارت های ویزیت در تیراژ ۵۰۰ عدد خلاصه شده و بتوانید با همین تعداد کارت ، در مدت زمان بلندی به معرفی خود به مشتریان واجد الشرایط و بالقوه تان بپردازید ؛ این در حالیست که متخصصین امر پیشنهادی به شما ارائه می دهند که طی آن چاپ ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ کارت مقرون بصرفه تر شده و شما قادر خواهید بود تا با صرف هزینه ای بیشتر از حق الزحمه تعداد مورد نظرتان ، با کثرتی دو یا چهار برابر نیازتان روبرو شوید .
چاپ کارت ویزیت تعداد کم دارای مزایا و معایبیست که به تشخیص فرد سفارش دهنده پذیرفته شده یا رد می شود . به عنوان مثال ، زمانیکه قصد سفارش کارت ویزیتی را دارید ، بلاشک اطلاعاتی از قبیل آدرس ، شماره های تلفن ، نوع تخصص شما ، حوزه فعالیتتان ، راه های ارتباطی در شبکه های اجتماعی و چندیدن و چند فاکتور دیگر لحاظ می شود . حال اگر تعداد محصولات چاپ شده کم باشد ، چنانچه تغییری در محتویات کارتتان به وقوع بپیوندد ، قادر خواهید بود تا در ویرایش بعدی آن را مرتفع ساخته و با به روز رسانی های موثر ، همواره نظر دارندگان کارت های خود را جلب نمایید ؛ برای درک بهتر این مفاهیم به مثال های ذیل توجه فرمائید :
– آدرس درج شده روی کارت تغییر می نماید ؛ مشکلی که برای دفاتر یا واحدهای تجاری اجاره ای بدیهیست و به کرّات اتفاق می افتد .
– تلفن های همراه و ثابت یا از دور خارج شده و یا به آن ها افزوده می شود ؛ به عنوان مثال یکی از شرکایی که شماره وی روی کارت درج شده به هر دلیل همکاری خود را قطع کرده و یا صاحب این عنوان شماره ای رند تری خریداری کرده است .
– در مواردی یک مجموعه خدماتی یا تجاری ، نوعی خدمت یا محصولی تازه به لیست فعالیت یا کالاهای ارائه دهنده اش می افزاید که در صورت عدم آگاهی مشتری از آن ها به واسطه کارت ویزیت مهجور می مانند و بازدهی مادی نخواهند داشت .
– ترویج یا از بین رفتن محبوبیت یک راه ارتباطی علاوه بر کاهش اعتبار و وجهه مثبت یک مجموعه ، به کاهش تعداد مشتریان مشتاق نیز می انجامد . به عنوان مثال در روزگاری که فکس و ایمیل راه های ارتباطی نو و متجددانه ای لحاظ می شدند ، چنانچه فردی هزاران کارت ویزیت سفارش می داد ، اینک این کارت ها بلااستفاده می شدند ، چرا که از آدرس شبکه های اجتماعی و راه های ارتباطی نوین حمایت نمی کردند .

با پیشروی در زمان نیز سیر تحولاتی را می بینیم که در آن روزگاری آدرس فیسبوک روی کارت ها درج می شد ، پس از مدتی شناسه وایبر ، پس از آن اینستاگرام یا تلگرام ، در مرحله بعدی تغییر آیکون یکی و فیلتر شدن دیگری و سلسله ای از اتفاقات مشابهی که تمام شدنی نیز نمی باشند ؛ لذا حرکت دست به عصا و با طمأنینه سبب می شود تا در دام این تغییرات نیفتیم . در موارد مذکور که بی شک شما نیز مثال هایی از آن ها در ذهن خود دارید ، چاپ کارت ویزیت با تعداد زیاد ، هرچند سبب می شود تا از مراجعه های گاه و بی گاه به مراکز چاپ کارت ویزیت فوری در سعادت آباد یا منطقه های دیگر تهران بپرهیزید و در زمانتان صرفه جویی کنید ، با اینکه به دلیل بالا رفتن تیراژ هزینه های پرداختیان روی هر عدد کارت کمتر می شود ، با اینکه کارت شما در اثر کثرت استفاده همچون نشانی تجاری و عاملی در برندسازی شما عمل می کند ، با عنایت به اینکه شاید نوسانات ارز در افرایش قیمت چاپ کارت در مراحل بعدی تاثیرگذار باشد ، اما نباید فراموش کرد که مثال های فوق الذکر ، تنها گوشه ای از مشکلاتی هستند که می توانند برای شما دردسر ساز شوند .
با توجه به این توضیحات چاپ کارت ویزیت تعداد کم سبب می شود تا همواره به روز باشید و با بروز کوچکترین تغییرات ، آن را در چاپ های بعدی اصلاح نمایید . امکان تغییر طرح کارت ها (مثلاً تغییر رنگ و زمینه با توجه به تغییر فصل) ، اعمال متدهای جدید و نوآورانه بر روی آن ، عدم دلزدگی به دلیل امکان اعمال همین تحولات بر روی کارت ، افزایش ارزش کارت با کم شدن شمارگان آن (برای هرکسی خرج نشده و هدفمند به دیگران ارائه می گردد) و همچنین امکان چاپ کارت هایی گران قیمت و خاص تنها بخشی از مزایای چاپ کارت ویزیت تعداد کم می باشد .
در پایان لازم به ذکر است که مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی به عنوان سامانه تخصصی انواع چاپ های ارزان و فوری تراکت و کارت ویزیت ، ارائه خدماتی چون سیمی کردن کتاب و تایپ موارد گوناگون و همچنین فروشگاه لوازم التحریر و کاغذA4 آماده چاپ کارت ویزیت تعداد کم برای متقاضیان این محصولات می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید