ساخت مهر فوری در صادقیه

در این قسمت از مقالات به بررسی کامل و جامع در مورد ساخت مهر فوری و نیز مواردی که میبایست در ساخت مهر فوری در صادقیه دقت نمایید پرداخته می شود.

آشنایی با انواع مهر

در این قسمت به بررسی جامع و کامل در مورد انواع مهر پرداخته می شود:

۱) مهر ژلاتینی:

این مهرها با توجه به جنس بدنه ای که انتخاب می شود می تواند دارای تعرفه متفاوتی باشد و تعرفه ان می تواند از ۱۷۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان می تواند متفاوت باشد. رنگ بندی در انتخاب مهر ها وجود دارد و هر شخصی متناسب با سلیقه شخصی خود می توانند یک رنگ را انتخاب نماید و رنگ جوهر ها در آن می تواند مشکی، آبی، قرمز، سبز باشد و مشتریان محترم علاوه بر استفاده از طرح مهر خود می توانند از طرح های دیجیتال ایران کپی نیز استفاده کنند و ابعاد آن نیز می تواند ۲۵*۹ میلیمتر باشد که در این ابعاد می تواند شامل نام و نام خانوادگی و یا عبارت هایی که شامل یک یا دو حرف باشد مناسب است و نوع مهر در این نوع اتوماتیک ژلاتینی می باشد شکل مهر نیز مستطیلی است.

۲) مهر لیزری:

این نوع مهر ها نیز دارای شکل ظاهری متفاوتی هستند که هر شخصی متناسب با سلیقه شخصی می تواند یک نمونه از آن را انتخاب نماید و رنگ بدنه نیز توسط مشتری انتخاب می گردد و نیز رنگ جوهر در آن می تواند آبی، قرمز، سبز،مشکی، نارنجی،بنفش تیره،طلایی باشد، این مدل از مهر می تواند دارای درپوش نیز باشد و شکل مهر نیز مستطیل شکل است و ابعاد آن ۳۵*۱۳ میلیمتر می باشد و ابعاد این مهر برای مهر های پزشکی و یا پرستاری و یا مهر های شرکتی که دارای دو خط جهت قرار گیری نام و نام خانوادگی در یک خط و در خط دوم یک عبارت دیگر می باشد مناسب می باشد.

ساخت مهر فوری در صادقیه

۳) مهر برجسته:

ابعاد طرح این مهر می تواند دایره ۵۰ میلی متری باشد و شکل این مهر نیز دایره می باشد و این مهر دارای درپوش نمی باشد و ابعاد مهر نیز ۱۵۵۱۹ سانتی متر می باشد.

۴) مهر جیبی
۵) مهر تاریخ دار
۶) مهر حرفه ای
۷) مهر و موم
۸) مهر تاریخ و شماره
۹) مهر ساده
۱۰) مهر رنگی
۱۱) مهر خودساز

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد ساخت مهر فوری، ساخت مهر فوری در صادقیه هستید می توانید با کارشناسان دیجیتال ایران کپی تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید