تایپ در سعادت آباد
در گذشته های دور که میانگین سطح سواد عمومی همانند امروز بالا نبوده و عده فراوانی توانایی خواندن و نوشتن را نداشته اند ، “میرزا بنویس” هایی وجود داشتند که در مواقع اضطرار این کار را برای عموم مردم انجام می دادند . وجود این افراد تا جایی ادامه پیدا کرد که حتّی در دوران معاصر نیز امکان مشاهده آن ها وجود داشت ، به گونه ای که اگر همین امروز هم به ساختمان دادگاه های کشور (مثلاً دادگستری میدان ارگ تهران) مراجعه کنیم افراد فراوانی را خواهیم یافت که در کسوت “عریضه نویس” همراه با ماشین تحریر خود ، طی اسلوب و ادبیاتی خاص طرح شکایت کرده و خواسته مشتری خود را به قلم تحریر در می آورند .

این در حالیست که در دو دهه اخیر ، علاوه بر با سواد شدن بخش اعظمی از جمعیت جامعه ، ترویج استفاده از انواع کامپیوترهای شخصی نیز سبب شده است تا همه افراد امکان تایپی شکیل و زیبا ، در فونت ، سایز ، رنگ و کیفیت های گوناگون را داشته باشند .

تایپ در سعادت آباد

با این حال در موارد متعددی مانند نزدیک شدن به موعد تحویل یک پروژه یا پایان نامه که از جدول زمانی خود عقب افتاده ، برون سپاری امور برخی شرکت ها و یا عدم توانایی مشتری در اعمال برخی پارامترها (مانند فرمول نویسی ، جدول بندی ، درج نمودار و …) وظیفه تایپ به مجموعه های فعّال در این زمینه محوّل می شود .

تایپ در سعادت آباد به عنوان عملی که در زمانی اندک و با صرف هزینه ای ناچیز به خروجی مطلوبی می انجامد سبب می شود تا مراجعین از حیث کیفیت کار مطمئن بوده و با طیب خاطر به استفاده یا ارائه آن بپردازند . تایپ در سعادت آباد این امکان را به اهالی این محل و مناطق حومه می دهد تا نگارش اطلاعات خود را از طریقی ساده با بازدهی بیشتر انجام دهند .

دیدگاهتان را بنویسید