ساخت مهر در گیشا : با نگاهی گذرا به تاریخ تمدن بشر می‌بینیم که از دیرباز تا کنون اثبات هویت انسان ها و امکان الصاق ماتعلقات هر فرد به خود او از اهمیت زیادی برخوردار بوده است که این امر در میان بزرگان، محتشمین، امرا و پادشاهان نمود بیشتری داشته است .

به عنوان مثال وجود یک نماد منحصر بفرد در پای نامه یا مهر موم بسته های ارسالی از طرف ایشان گواهی برای اثبات اصالت فرستنده بوده و بدین ترتیب فرد گیرنده از عدم دخل و تصرف یا تغییر آن توسط دیگران مطمئن می شده است.

اگرچه امروز استفاده مهر و موم یک نگاره مشابه آنچه که در گذشته بوده دیگر وجود نداشته و در صورت یافت شدن کاربردی فانتزی یا بسیار عقبتر از زمانه خود را دارد، اما هم اکنون این وسیله در قالبی امروزی، با کمک تکنولوژی های نوین و به شکلی هنرمندانه طراحی و تولید می شود که هدف از آن اثبات همان هویتیست که پیشتر بدان اشاره شد .

ویژگی و کاربردهای مهر

چنانچه قصد برشمردن کاربردهای یک مهر را داشته باشیم، نخست لازم است تا ویژگی های عمومی آن ها را بدانیم :

  • این محصولات دارای ساختار ثابتی هستند، بدین ترتیب که اثر اولین بار استفاده از آن ها با رد نواخته شدن آن ها روی یک برگه در بار هزارم هیچ تفاوتی با هم ندارد،
  • در صورتی که دارای یک طراحی پیچیده و تخصصی با عناصر امنیتی باشند، تقریباً قابل جعل نبوده و
  • به دلیل اینکه برای ساخت برخی از آن ها نیاز به ارائه مدارکی خاص می باشد (مثلاً نامه ای از سوی سازمان نظام مهندسی یا دفتر وکلا) سوء استفاده از آن ها پیگرد قانونی داشته و ساخت نمونه ای نامعتبر از آن ها تخلف حساب می شود .

کاربردها

به توجه به این موارد مهر ها برای اثبات اعتبار یک شخصیت حقیقی یا حقوقی (مانند پزشکان، مهندسین یا فروشگاه ها و شرکت ها) ، تکرار یک جمله یا عبارت پرتکرار به صورت کاملاً یکسان (مثلاً “پرداخت شد” در بانک ها ، “پذیرفته نشد” در ادارات دولتی یا “هزار آفرین” در نظام قدیم آموزشی ) و مواردی از این دست کاربرد دارند .

در ادامه گفتنیست که مهر امضاء به عنوان یک محصول خاص از این خانواده این امکان را برای افرادی که در تکرار امضای خود مشکل داشته یا قادر به درج سریع و پرتعداد آن نیستند می دهد تا بتوانند از این موانع عبور کنند . با گذر از سایر کاربردها که صد البته در زیرمجموعه های فوق قرار گرفته یا به نوعی با ویژگی های مذکور در ارتباطند (مانند مهرهای تاریخ زن یا مهرهای الگویی که زمینه پر نمودن اطلاعات با نوشت افزارهای دیگر را فراهم می کنند) باید گفت که هریک از ما می دانیم که مهر را برای چه کاری می خواهیم، فلذا یافتن مرکز یا فردی که قادر به طراحی و ساخت آن به طریقی چشم نواز ، کاربردی و مقرون بصرفه باشد از اهمیت زیادی برخوردار است .

ساخت مهر در گیشا

محله گیشا به عنوان یکی از نواحی پرسکنه و معمولاً شلوغ منطقه ۲ شهرداری ، بواسطه وجود مراکز خرید، فروشگاه ها، شرکت های خصوصی و ادارات دولتی و همچنین مراکز آموزشی و پزشکی مملو از جمعیتیست که نیازمند استفاده از مهر بوده و به همین ترتیب در پی یافتن مرکزی برای سفارش این محصول نیز هستند .

در همین رابطه اگرچه مراکزی در این منطقه با شعار ساخت مهر در گیشا مشغول به فعالیت هستند، اما می توان گفت که این ارائه خدمات و محصولاتی تخصصی تر مانند مهر های ضد جعل یا رنگیست که سبب می شود تا تفاوت میان فعالین حاضر در این حوزه مشخص گردد .

در همین راستا مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی که پیش از این با ارائه خدماتی نظیر ساخت مهر فوری در منطقه ۲ ، چاپ بنر در منطقه ۲ و تایپ در منطقه ۲ در کنار اهالی محله گیشا بوده است، اینک مفتخر است تا با ساخت مهر در گیشا به ارائه خدمتی دیگر به ایشان بپردازد .

برای سفارش ساخت مهر در گیشا حضور شما ضروری نیست! به همین منظور کافیست تا طرح مورد نظر خود یا توضیحات آن را برای ما در پیام رسان های اجتماعی (واتساپ یا تلگرام) به همراه مدارک مورد نیاز آن (در صورتی که ارائه این مدارک ضروری باشد) ارسال کرده و محصول آماده شده را بواسطه پیک های مجموعه در محل کار یا سکونت خود در گیشا و سایر مناطق غربی و شمال غرب پایتخت تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید