با توجه به این که مهر یکی از کاربردی‌ترین وسایل در حال حاضر است ساخت مهر سعادت آباد این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که انواع مهرهای مورد نظرشان را از مهر فوری سعادت آباد درخواست کنند و در اسرع وقت دریافت کنند.

مهر وسیله‌ای کاربردی است که هنگام ارائه خدمات خاص جهت شناسایی افراد گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در هنگام مراجعه به پزشک این مهر است که سندیتی بر پزشک بودن او ارائه می­دهد.

زیرا در مهر نام پزشک به همراه شماره نظام پزشکی به طور کامل قید شده است. همچنین صاحبان مشاغل و شرکت‌ها نیز جهت فاکتورهای رسمی نیازمند استفاده از مهر هستند. ساخت مهر سعادت آباد امکان ساخت انواع مهرهای متنوع را برای مشتریان فراهم کرده است. در ادامه به بررسی برخی از مهرهای پرطرفدار این شرکت می‌پردازیم.

مهر

بیشتر بخوانید: ساخت مهر در میدان کاج

ساخت مهر فوری

مهر وسیله ایی است که امروزه در بعضی کسب و کارها برای فاکتور های رسمی و قراردادهای رسمی از مهر برای ثبت رسمی کاربرد دارد و درج مهر بر روی فاکتورها و … نقش تاییدیه دارد. در واقع مهر فوری یک ابزاری است برای شناسایی افراد و زمینه کاری آنها مورد استفاده قرار میکیرد همچنین سازمان‌های دولتی از مهر برای تأیید سوابق حیاتی مانند شناسنامه، مجوز ازدواج و گواهی فوت به عنوان اسناد قانونی استفاده می‌کنند، در حالی که ثبت‌نام دانشگاه‌ها مهر مدرسه را روی ریز نمرات رسمی می‌گذارند. مهندسان، معماران، نقشه برداران زمین و معماران منظر باید نقشه ها و نقشه هایی را که آماده می کنند مهر و امضا کنند تا نویسندگی و مطابقت با مقررات را تایید کنند.

برای اینکه مهر بی عیب و نقص داشته باشید می توانید ساخت مهر خود را به ما بسپارید، مجموعه دیجیتال ایران کپی با بیش از سالها تجربه در خصوص ساخت مهر فوری و … با کیفیت بالا و قیمت مناسب فعالیت دارد اگر میخواهید از انواع مهر و … اطلاعات لازم را کسب نمایید می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

ساخت مهر فوری

بیشتر بخوانید: ساخت مهر فوری در صادقیه

مهر اتوماتیک ساخت مهر در سعادت آباد

مهر اتوماتیک از مهرهای پرطرفدار اقشار پرمشغله جامعه مانند پزشکان است. این مهر با توجه به این که نیاز به استامپ ندارد و به راحتی قابل حمل و استفاده می‌باشد به شهرت دست پیدا کرده است.

انواع گوناگونی از مهر اتوماتیک تحت عنوان مهر لیزری اتوماتیک در بازار موجود هستند که در ادامه آشنایی بیشتری با این مهر به دست خواهید آورد.

در این مهرها به جای ژلاتین از نوعی پلیمر که حالتی اسفنجی مانند دارد استفاده شده است. این مهرها را با یک‌بار شارژ کردن پلیمر می‌توانید ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ بار در طول روزهای متوالی مورد استفاده قرار دهید و نیازی نیست با خود استامپ حمل کنید. در صورت اتمام شارژ مجدداً می‌توانید پلیمر طراحی شده را درون جوهر قرار دهید. تا پس از یک تا دو ساعت مجدداً شارژ شود و قابل استفاده گردد.

با توجه به این که در طراحی مهرهای لیزری فونت‌ها و شکل‌های درخواستی به طور دقیق بر روی مهر درج شده است. بنابراین پس از استفاده از مهر فونت و شکل مورد نظر به طور ظریف و دقیق بر روی کاغذ چاپ می‌شود؛ اما در سایر مهرها مانند مهرهای ژلاتینی که به عنوان نسل قدیمی مهرهای عرضه شده در بازار هستند از این دقت و ظرافت خبری نیست. با استفاده از مهرهای ژلاتینی معمولاً فونت‌ها به صورت گنگ و مبهم بر روی کاغذ نقش می‌بندند و به خوبی قابلیت تشخیص را ندارند.

مهر اتوماتیک ساخت مهر در سعادت آباد

بیشتر بخوانید: ساخت مهر فوری پزشکی

ویژگی‌های قابل توجه مهر لیزری اتوماتیک

در ساخت مهر در سعادت آباد در صورتی که قصد داشته باشید طرح پایه درج شده بر روی مهر را تعویض کنید نیازی نیست مجدداً مهر را از نو بسازید. بلکه تنها با تعویض پلیمر و طرح مهر می‌توان فوت‌های چاپ شده بر روی آن را تعویض کرد. در این حالت پایه اصلی مهر حفظ می‌شود و پلیمر جدید با طراحی عرضه شده جایگزین پلیمر قبلی می‌شود. بنابراین با کمترین هزینه می‌توانید در طراحی مهر تغییرات بنیادین ایجاد کنید.

برای هر بار استفاده از مهر لیزری اتوماتیک که در مهر فوری سعادت آباد تولید شده است پلیمر از آن خارج می‌شود و مجدداً درون دستگاه جای می‌گیرد. همین امر سبب می‌شود که جوهر این مهرها ماندگارتر باشد و دیرتر خشک شود.

در صورتی که در استفاده از موهای دیگر مانند مهرهای ژلاتینی درب استامپ مدت زمان طولانی باز نگه داشته می‌شود و سبب خشک شدن آن می‌گردد. هرچند بدون وجود استامپ استفاده از مهرهای مشابه غیرممکن است.

این نکته نیز شایان ذکر است که جوهری که در مهر اتوماتیک تولید شده در ساخت مهر در سعادت آباد استفاده می‌شود با جوهر سایر مهرها متفاوت است. بنابراین در هنگام تحویل گرفتن مهر جوهر یدک را نیز از سازنده تحویل بگیرید و مواقع نیاز مورد استفاده قرار دهید؛ زیرا استفاده از جوهرای دیگر مانند جو هر استامپ سبب آسیب دیدن پلیمر مهر لیزری می‌شود و عملاً آن را غیرقابل استفاده می‌سازد.

شاید در نظر اول ساخت مهر فوری ساده به نظر برسد اما استفاده از پایه مناسب و پلیمر با کیفیت در طراحی این مهر از اهمیت بسیاری برخوردار است. بنابراین توجه داشته باشید که ساخت این مهر را تنها از مراکز معتبری مانند ساخت مهر سعادت آباد درخواست کنید.

 ویژگی‌های قابل توجه مهر لیزری اتوماتیکبیشتر بخوانید: ساخت مهر فوری در جنت آباد

مزایای استفاده از مهرهای لیزری

در ادامه قصد داریم تا به مزایای استفاده از مهر های لیزری نسبت به مهرهای ژلاتینی بپردازیم و ببینیم چه ویژگی هایی باعث می شوند که از مهرهای لیزری استقبال بیشتری به عمل بیاید؟

اولین نکته ای که در این باب می توانیم به آن بپردازیم این موضوع است که ساخت مهر فوری در سعادت آباد توسط دستگاه مهر سازی فوری انجام می گیرد که اولین مزیت این نوع از مهر ها نسبت به مهرهای ژلاتینی سرعت ساخت آنهاست.

همانطور که گفتیم مهر های ژلاتینی در دستگاه های مهرسازی ساخته می شوند و عملیات ساخت آن ها چیزی در حدود شش ثانیه زمان خواهد برد که این مزیت بزرگی در مقابل مهر های ژلاتینی که معمولاً برای ساخت آنها چند ساعتی زمان نیاز بود محسوب می شود.

کیفیت بالایی که دستگاه های تولید مهر لیزری در زمینه حک کردن مطالب و تصاویر بر روی مهر ها دارند یکی دیگر از مزیت های استفاده از مهر های لیزری می باشد. در دستگاه های تولید مهر لیزری، حک مطالب و تصاویر بسیار دقیق، ظریف و با کیفیت انجام می گیرد به نحوی که وضوح آنها واقعاً مثال زدنی است.

یکی از معایب مهر های ژلاتینی این موضوع است که در مرحله ساخت آنها، ژلاتین ها با حلال هایی مانند بنزین و مواد شیمیایی دیگر مورد شستشو قرار می گیرند که این موضوع می تواند باعث ایجاد حساسیت ها، التهابات پوستی، زخم و دیگر عوارض فیزیکی شود؛ در ساخت مهر های لیزری چنین مرحله ای وجود ندارد و این موضوع را نیز می توان از مزایای ساخت مهر در سعادت آباد دانست.

مزایای استفاده از مهرهای لیزری

بیشتر بخوانید: ساخت مهر در گیشا

نکات تکمیلی

از دیگر مزایای پر شمار استفاده از مهر های لیزری این موضوع است که اولاً این مهرها هیچ گونه بوی نامطبوعی نداشته و در ثانی آلودگی های جانبی مانند جوهری شدن دست ها و یا ایجاد لکه های جوهر در اطراف مهری که بر روی کاغذ زده می شود دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

همچنین مهر های لیزری این قابلیت را دارند تا در طرح های مختلف و رنگ های متنوع ایجاد شوند و مانند مهر های ژلاتینی تماماً به یک رنگ ( عموماً آبی یا مشکی ) نیستند و این مسئله می تواند ابواب زیادی را برای ارائه ابتکار و خلاقیت پیش روی مهر سازان باز کند.

جوهر این نوع مهرها ضد آب بوده و علاوه بر آن با اولین شارژ جوهر می توان بدون ترس از خشک شدن و تمام شدن آن تعداد دفعات زیادی از این محصول استفاده کرد ؛ از سوی دیگر شارژ جوهر در این مهر ها به شکل راحتی انجام می گیرد و این موضوع نیز از مزایای استفاده از این مهر های لیزری به جای هم نوعان ژلاتینی آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید