ساخت مهر فوری پزشکی

تمام پزشکان محترم با دارا بودن هر تخصصی می توانند نسبت به طراحی و ساخت مهر فوری اقدام نمایند، دیجیتال ایران کپی مفتخر به ارائه چندین نمونه مهر پزشکی در کمترین زمان ممکن می باشد.

مشخصه های مهر پزشکی که توسط ایران کپی ساخته می شود عبارتند از :

دارا بودن نام و نام خانوادگی پزشک، شماره نظام پزشکی، تخصص پزشک، بیمارستانی که پزشک در آنجا طبابت می نماید، طرح مورد نظر پزشک که می تواند شامل لوگوی پزشک و یا لوگوی تخصص پزشک باشد و قرار گیری نام و نام خانوادگی به صورت انگلیسی که تمام پزشکان محترم هر کدام از پارامترهایی که مد نظر دارند را می توانند در ساخت مهر خود استفاده نمایند.
یک نکته مهم که در این قسمت مطرح می گردد اینکه در ساخت مهر فوری پزشکی نام و نام خانوادگی پزشک و نیز شماره نظام پزشکی می بایست در مهر ساخته شده قرار گیرد، نام دیگر این مهر ها مهر نظام پزشکی می باشد.
مهرهای پزشکی عموما به صورت اتوماتیک و یا مهر استامپ سرخود ساخته می شوند، قیمت در مهر پزشکی بسته به مدلی که انتخاب شده و کیفیتی که مهر دارا می باشد می تواند متفاوت باشد.

ساخت مهر فوری پزشکی

مهر پزشکی می تواند با کادر و یا بدون کادر باشد و استفاده از اندازه و یا نوع فونت در مهر ساخته شده کاملا به صورت سلیقه ای می باشد،اندازه نیز در ساخت مهر فوری پزشکی نیز متناسب با سلیقه پزشک می باشد البته نکته مهم در این قسمت اینکه به علت استفاده از مهر در نسخه بیمار و یا دفترچه بیمه مکان زیادی در این قسمت ها جهت قرار گیری مهر پزشکی وجود ندارد به همین علت ساخت مهر ها به صورت کوچک مرسوم تر از ساخت مهر در ابعاد بزرگتر می باشد.
ابعاد مرسوم در ساخت مهر فوری پزشکی ۴/۷۱/۸ سانت و نیز ۳/۸۱/۴ سانت می باشد.
مورد بعدی فونت در ساخت مهر می باشد که این فونت میتواند نستعلیق و هر فونت دیگری باشد که به صورت قرار گیری کاراکترها در کنار هم باشد بسیار در مهر ساخته شده به صورت زیباتری نمایان می شود.
مدارک مورد نیاز جهت ساخت مهر فوری پزشکی عبارتند از:
۱) اصل و کپی کارت نظام پزشکی
۲) کارت ملی
۳) نامه درخواست داخل سرنسخه
۴) حضور صاحب کارت الزامی می باشد
پزشکان محترم تنها کافی است با مراجعه به ایران کپی نسبت به سفارش ساخت مهر فوری خود اقدام کنند .

دیدگاهتان را بنویسید