چاپ پاکت در سعادت آباد : می دانیم که پاکت وسیله ای برای بسته بندی مرسولاتی مانند اوراق کاغذی یا کارت های کم ضخامت بوده که معمولاً از موادی نازک ، شکل پذیر و ارزان مانند کاغذ درست می شود . پاکت هایی که دارای ساختاری سنتی هستند ،  معمولاً به شکل لوزی یا کایت در ابعاد گوناگون ساخته می شدند که با گرد هم آمدن در نقطه ای مشخص ، نهایتاً ساختاری مستطیلی شکل را تشکیل می‌دادند و می توانستند از محتویات کاغذی درون خود محافظت کنند .

 

در گذشته های نچندان دور که اینترنت ، نرم افزارهای ارتباط جمعی به فراخور آن و حتی تلفن به شکل امروزی خود ساخته نشده و یا در دسترس نبود ، ارتباط از راه دور مردم عموماً از طریق نامه نگاری انجام می پذیرفت . در همین رابطه پاکت نامه به عنوان عضو جدا نشدنی این مجموعه علاوه بر اینکه آدرس گیرنده ، فرستنده و وجه جابجایی را که همان تمبر نامه بود را روی خود حمل می کرد ، سبب می شد تا محتویات یک نامه بدون تغییر فیزیکی در ساختارش و همچنین دستیابی افرادی غیر از گیرنده به آن به مقصد برسد . اگر چه با اختراع و ترویج وسایل و متد های جدید تر ، کمتر کسی زحمت اینچنین نامه نگاری هایی را به خود می دهد و شاهد کمرنگ شدن نقش پست نامه رسان در زندگی خود و نامه‌نگاری سنتی هستیم ، اما این به هیچ عنوان به معنای از بین رفتن کامل کاربرد این محصولات نمی باشد .

 

 پاکت ها با مرور زمان و همسو شدن با نیازهای زمانه ، نه تنها از دور خارج نشدند ، بلکه همانند چاپ کارت ویزیت فوری در سعادت آباد یا چاپ بنر در سعادت آباد ساختار خود را نیز به روز کردند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان در قالب دیگری باشند . به عنوان مثال در چاپ پاکت در سعادت آباد ، پاکت های پنجره دار که بخشی از آن بواسطه تلقی بی رنگ و شیشه ای پوشانده شده است ، باعث می شود تا قسمتی که زیر آن قرار می گیرد ، امکان مشاهده محتویاتی از نامه را برای مخاطب امکان پذیر کند که این اطلاعات می توانند نام گیرنده ، بخشی از محتویات و یا موضوع نامه باشد ، بی آنکه بتوان داخل آن را دید . علاوه بر این پاکت که از جمله مهمترین مصرف کنندگان آن می توان به برخی از مراکز دولتی مانند اداره راهنمایی و رانندگی برای ارسال گواهینامه ، کارت ماشین و سایر کاربردهای مشابه آن اشاره کرد ، پاکت هایی نیز که به پاکت های امنیتی معروف هستند و می توانیم آن ها را در بانک ها و هنگام ارائه کارت های هوشمند ببینیم ، محصولاتی هستند که با ساختار غیر شفاف خود امکان مشاهده محتویات خود را به افراد متفرقه نمی دهد .

 

پاکت ها تنها برای ارسال نامه طراحی و تولید نمی شوند ، پس چارچوب حد ، مرز و اندازه را نیز در می نوردند ؛ لذا می توان پاکت هایی را با ابعاد B6 ، B5 ، C4 ، B4 ، E4 ، C3 و … به ترتیب مناسب برای محتوای کاغذ C6 ، C5 ، A4 ، C4 ، B4 ، A3 و … مشاهده کرد . علاوه بر کاربردی که پاکت ها در نگهداری از محتویات داخل خود دارند ، می توان از آن ها به عنوان نشانه‌ای برای احترام و تقدیم یک پدیده کاغذی از جمله پول ، چک یا سایر اوراق بهادار –  به طرف مقابل ، در کنار تبلیغ نام مجموعه یا برندی مشخص استفاده کرد . به عنوان مثال در چاپ پاکت در سعادت آباد بسیاری از پزشکان ، کسبه ، شرکت های خصوصی ، ادارات دولتی مانند بانک ها ؛ دفترخانه های اسناد رسمی ، آجیل یا میوه فروشی ها ، رستوران هایی که غذای بیرون بر دارند و جمله مشاغل دیگری که محصولی را در پاکت به مخاطب خود اعطا می کنند ، با درج اطلاعات خود بر روی محصولات مورد نظر ، علاوه بر اینکه گزاره های مذکور را در ساختاری زیبا و جذاب به مخاطبشان تقدیم می کنند ، در عین حال تبلیغی از خود در کسوت نام کاربری در شبکات اجتماعی ، راه های ارتباطی و آدرس خود نیز منتشر می کنند تا مشتری در صورت نیاز بتواند به سادگی با آنان ارتباط برقرار کند .

 

دیدگاهتان را بنویسید