ساخت مهر ژلاتینی : ساخت مهر ژلاتینی امروزه به عنوان یکی از پر کاربرد ترین وسایل روز مطرح است و دارای انواع گوناگونی می باشد که با توجه به میزان کاربرد و نحوه استفاده دارای انواع متنوع و گوناگونی می باشد.

ساخت مهر ژلاتینی

ساخت مهر ژلاتینی گر چه امروزه بسیار  متداول شده است اما مراکز کمی در سطح شهر می توان یافت که این کار را بدون کم و کاستی و با نهایت دقت به انجام برسانند زیرا این کار نیاز به دقت و ظرافت بالای انجام کار دارد که با دقت بالا حاصل خواهد شد و همچنین در ساخت مهر ژلاتینی طرح بندی کار بسیار مهم و اساسی می باشد ، همچنین بروز بودن طراحی و جذابیت مهر با توجه به کاری که برای انجام آن مهر ساخته می شود مهم است .

انواع مدل های مهر های ژلاتینی

کلا به دو دسته ساده و اتوماتیک تقسیم بندی می شو ند ، که در نوع ساده آن مهر ژلاتینی از جوهر آن جدا هست و باید جوهر را جداگانه تهیه نمود ، اما در مهر های اتوماتیک کار به نحو دیگیری پیش میرود ، مهر های اتوماتیک دارای جوهر سرخودمی باشد که با فشار دادن مهر بر روی کاغذ چاپ بطور اتوماتیک انجام خواهد شد.

مجموعه دیجیتال ایران کپی سعی خود را بر آن داشته تا در طراحی انواع مهر ها نهایت دقت را بکار ببرد و بهترین کیفیت طراحی را با مناسب ترین هزینه و کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار بدهد ، شما ممکن است مهر ژلاتینی خود  را برای مغازه ، هیئت مدیره ساختمان  و  انواع مختلف شرکت های  تولیدی ، کارگاهی ، صنعتی ، خدماتی ، مالی و بسیاری دیگر از رسته های مختلف شغلی بخواهید ما اینجا پکیجی از پلتفرم های آماده برای طراحی مهر ؤلاتینی خدمت شما ارائه خواهیم داد .

که نمونه آن را در دیگر مراکزی که خدمات ساخت مهر ژلاتینی ارائه می دهند نخواهید دید ، زیرا که منحصرا توسط مجموعه دیچیتال ایران کپی طراحی شده است ، البته فرم های عمومی ما نیز مطابق روال عادی قابل ساخت می باشد  و یکی از بزرگترین محاسن ساخت مهر ژلاتینی در دیجیتال ایران کپی  سرعت زمانی مثال زدنی مجموعه ما در طراحی مهر ژلاتینی می باشد .برای بالا بردن کیفیت سلیقه و دریافت سفارش های شما با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد چاپ بنر در مدیریت می باشید می توانید با کارشناسان دیجیتال ایران کپی تماس حاصل نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید