بنر مکه در غرب تهران : مکه شهریست که شناخت ما از خداوند به عنوان یک مسلمان از آنجا شروع می شود ؛ شهری که از دیرباز و حتی پیش از ظهور پیامبر اسلام از حجاز مورد توجه خداوند منان بوده ، سرزمینی که با خوبی ها و نیکی ها آن را به یاد می آوریم و در کنار مدینه منوّره حقیقتاً زادگاه اسلام راستین می باشد . این ناحیه علاوه بر ارج یافتن بواسطه وجود خانه خدا در دل آن ، به عنوان ارض تولد منجی عالم بشریت حضرت محمد (ص) و علی بن ابی طالب (ع) خاک منتخب پروردگار عالم بوده و پا گذاشتن در این تربت پاک و فیض بردن از تقدس هر گوشه از این شهر سعادتی بزرگ برای هر مسلمانی می باشد .

این شهر که از دیرباز نقطه اشتراک تمامی مسلمانان جهان می باشد ، همواره مورد توجه ایرانیان حق گرا بوده و سفر به این شهر ، طواف دور خانه ی خدا و انجام مناسک حج همیشه پای ثابت آرزو و حاجات این افراد بوده است .

هر ساله میلیون ها نفر از سراسر جهان که هموطنانمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند برای انجام مناسک حج به این شهر سفر می کنند و پس از انجام این مراسم واجب دینی در میان استقبال دوستان ، اقوام و آشنایانشان به خانه خود باز می گردند.

حتماً شما هم بسیار دیده اید که بر روی دیوار خانه های حجاج پارچه ها و بنر های زیادی به منظور عرض تبریک و خوش آمد گویی به این افراد نصب می گردد .

اگرچه بنرها برای استفاده های مختلفی سفارش داده می شوند و معمولاً کسبه و صاحبان مشاغل از جمله مدیران شرکت های تجاری برای معرفی نوع کسب و کار ، محصولاتش و خدماتشان از بنر ها استفاده می کنند، اما اشخاص و مردم عادی نیز در موارد بسیاری از بنر ها استفاده می نمایند . به عنوان مثال وقتی برای عرض تسلیت به منزل شخص مرحومی می روند به منظور ابراز همدردی بنری را با مضامین مختلف چاپ کرده و به خانواده داغدار می دهند . در مواردی هم که این روزها در هر کوی و برزنی نمونه های آن را می بینیم بسیاری از مردم برای خوش آمد گویی و آرزوی قبولی زیارت ، طاعات و عبادات زائرین عتبات عالیات از چاپ بنر استفاده می کنند .

با صرف نظر از پلاکاردهایی که به واسطه نگارش دستی و خطی خوش روی پارچه های مخصوص ساخته می شدند ، تا چندی پیش شهروندان تهرانی که در پی چاپ بنر در سعادت آباد یا مناطق دیگر بودند ،  برای تهیه این بنر ها به سمت بهارستان و چاپخانه های پرتعداد این منطقه می رفتند و با صرف وقت و هزینه ی زیاد برای تردد و انتظار برای آماده شدن بنر به این محصولات دست پیدا می کردند .

با عنایت به این توضیحات در ایّام مذکور چاپ بنر مکه در غرب تهران شرایط پیچیده ای داشت . فاصله زیاد این محدوده تا بهارستان و عدم دسترسی به مترو و سیستم حمل و نقل عمومی به خصوص در مناطق سعادت آباد و شهرک غرب کار را برای شهروندانی که نیاز به سفارش و چاپ بنر مکه در غرب تهران داشتند سخت می کرد . علاوه بر این مسئله ی ترافیک در مرکز پایتخت و همینطور قرار گرفتن منطقه بهارستان در محدوده طرح ترافیک و طرح زوج و فرد مشکل دسترسی به این منطقه را برای شهروندان غرب تهران دو چندان می کرد .

با توجه به این مشکلات ، مجموعه های فراوانی بسیج شدند تا با تدارک ماشین آلات و پیشنیاز های چاپ بنر مکه در غرب تهران این بار را از روی دوش همسایگان خود برداشته و این خلاء که روز به روز جای خالی آن بیشتر حس می شد را پر کنند . مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی واقع در میدان کاج سعادت آباد به عنوان یکی از این مراکز ، زیر ساخت هایی را در این مدت فراهم آورده است به تنهایی می تواند تمام نیاز های شما را برای سفارش و چاپ بنر مکه در غرب تهران رفع نماید . مجموعه چاپ دیجیتالی ایران کپی با داشتن پرسنلی  دانا و مجرب ، به صورت کاملاً تخصصی در زمینه طراحی ، چاپ و تبلیغات فعالیت می نماید و شهروندان عزیز تهرانی که در غرب تهران و حوالی سعادت آباد و مناطق اطراف زندگی می کنند می توانند بدون اتلاف وقت و هزینه اضافه بنر خود را سفارش داده و با خدمات ارسال رایگان این مجموعه بنر یا سفارشات دیگر خود را درب منزلشان تحویل بگیرند.

در نهایت گفتنیست که نوع دستگاه چاپ بنر در بالا بردن كیفیت خروجی مورد نظر نقش بسیار مهمی دارد ، به این معنی كه اگر شما برای چاپ خود از بنر ‏مرغوب استفاده كنید ولی دستگاهی که برای چاپ آن استفاده می کنید از کیفیت مطلوبی برخوردار نباشد ، قطعاً بنر چاپ شده هم کیفیت مناسبی نخواهد داشت . مجموعه پیش روی با استفاده از ماشین‌ آلات با کیفیت ، دستگاه‌ های مختلف و تکنولوژی ‌روز چاپ ، امکان چاپ بنر را با بالاترین کیفیت ‏رنگ و بیشترین وضوح در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.‏‎

دیدگاهتان را بنویسید