ساخت مهر ارزان : در این قیمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد ساخت مهر ارزان پرداخته می شود و اینکه چه نکاتی را در مورد ساخت مهر می بایست لحاظ نمود : 

ساخت مهر ارزان

مهر ها ‌در واقع وسیله ای هستند که با استفاده از آن نشانی از خود بر روی سربرگ و یا فاکتور ثبت می گردد ، مهر ها در واقع یک هویت را برای سند و مدرک مشخص می نمایند که با استفاده از این مهر ها هویت آنها مشخص و تایید می شود .

عملکرد مهر ها با استفاده از قرارگیری مهر ها با جوهر سبب می گردد تا اثری ماندگار از شخص و کسب و کار وی بر روی  کاغذ نمایان گردد ، چاپ و طراحی و ساخت مهر ارزان در دیجیتال ایران کپی توسط روش های گوناگونی صورت می پذیرد و‌اینگونه مهر ها به صورت مهر فوری نیز در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد گرفت ، مشتریان محترم می توانند انواع مهرهای ژلاتینی و یا مهرهای لیزری را متناسب با هر سایزی که مد نظر دارید سفارش دهید ، همچنین مشتریان محترم می توانند از میان اشکال گوناگونی همچون دایره ، مربع ، مستطیل و بیضی انتخاب نمایند .

دیجیتال ایران کپی مفتخر به ارائه انواع مهرهای تک رنگ‌ و رنگی متناسب با سلیقه شما مشتریان محترم می باشد ، در ادامه به بررسی انواع مهرها پرداخته می شود :

۱) مهر لیزری :

این مهر در دو حالت تک رنگ و رنگی طراحی و ساخته می گردد ، اینگونه مهر ها ، نسل جدید مهر ها محسوب می گردد به گونه ای که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و از جمله علت های آن نیز دارا بودن برخی ویژگی ها در اینگونه مهرها محسوب می گردد ، یکی از ویژگی های بارز مهرهای لیزری نسبت به مهرهای ژلاتینی که در گذشته از آنها استفاده می شد عدم نیاز به استامپ جداگانه می باشد و همچنین این استامپ ها به راحتی شارژ می گردند .

۲) مهر ژلاتینی :

مهرهای ژلاتینی در دو نوع ساده و اتوماتیک در بازار وجود دارند ، در نوع ساده مهرهای ژلاتینی که در واقع همان مهرهای ژلاتینی می باشد که در گذشته از آنها استفاده می شد ، اینگونه مهر ها نیازمند استامپ جداگانه می باشند ، و این در حالی است که در نوع اتوماتیک مهرهای ژلاتینی استامپ درون دستگاه قرار دارد و سرعت زدن مهر در اینگونه مهرها به شدت افزایش یافته است .  

۳) مهر جیبی :

این مهر ها نیز همانطور که از نام انها پیداست به راحتی داخل جیب و یا کیف قرار می گیرند و دارای ابعاد بسیار متناسبی می باشند و از لحاظ ظاهری نیز دارای جذابیت فوق العاده ای می باشند . 

۴) مهر برجسته :

 این مهر ها نیز همانطور که از نام آنها پیداست به صورت برجسته بر روی برگه قرار می گیرند و دارای دو قسمت دستگاه و کلیشه می باشد ، دستگاه که برای برجسته کردن مورد استفاده قرار می گیرند و کلیشه شامل دو ورق آلومینیوم میباشد آلومینیوم که روی دستگاه قرار می گیرد و سبب می شود برگه برجسته گردد .

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد ساخت مهر ارزان می باشید می توانید با کارشناسان دیجیتال ایران کپی تماس حاصل نمایید .  

دیدگاهتان را بنویسید