با صرف نظر از مهرهای مومی – یعنی همان نمونه هایی که مقامات رسمی ممالک گوناگون یا سران خاندان های مختلف برای درج نام و نشانشان ، اثبات معتبر بوده نگاره یا عدم بازگشایی توسط دیگران استفاده می شده و کارشان “مهر و موم” کردن بود – و همچنین مهرهای پرسی – مانند مهر برجسته هایی که طرح را روی جسم جامد دیگری فرو برده یا برآمده می سازد –  قریب به اتفاق مهر های امروزی بار پایه درج اطلاعات با کمک جوهر کار می کنند .

مهرهای امروزی بنا به سازوکار فیزیکیشان در تقسیم بندی های فراوانی جای می گیرند ، به عنوان مثال مهرهایی تحت عنوان پرینتی ، جیبی ، حرفه ای ، نوری ، ژلاتینی ، اسمارت ، کریستالی ، اتوماتیک و ده ها نام نا آشنای دیگر برای مخاطب عام ، اما حقیقتی که در خصوص همه این مهر ها وجود دارد این است که در دو دسته اصلی جای می گیرند . آن دو دسته کدامند ؟!

  1. مهرهای سنتی که برای درج محتوای خود نیازمند تماس با سطحی جوهری هستند و
  2. مهرهای مدرن که لایه جوهری و مخزن مرکب در داخل آن ها وجود دارد .

با گذر از این مرحله حال می دانیم که همه مهرها ، حتی مهر تاریخ زنی که اطلاعات آن متغیر می باشد نیز جزو یکی از این زیر شاخه هاست .

ساخت مهر فوری ایران کپی در سعادت آباد

ساخت مهر فوری ایران کپی در سعادت آباد

مهرها دارای بدنه ای از جنس چوب ، پلاستیک ، فلزات مختلف و شیشه می باشند که عموماً به صورت آماده به دست مصرف کننده واسطه – مهرساز – می رسند .

استفاده از نگین انگشترهای قدیمی در نقش لایه حاوی اطلاعت و رکاب انگشتری به عنوان دسته مهر گواهی بر اهمیت و کاربرد فراوان این وسیله در همین کشور خودمان می باشد و از آن مهمتر مبین این مفهوم است که محدودیتی برای انتخاب جنس اولیه این ابزار – که البته باید ماده ای سخت و استوار و شکل پذیر باشد – وجود ندارد .

از “صد آفرین” هایی که کودکان بواسطه این مهرها در دفاترشان می گرفتند تا میلیون ها تومانی که به کمک اثر آن ها پای چکی بانکی جابجا می شود ، از مدارکی رسمی که با این اثر صادر می شود تا گواهی هایی که بدین واسطه تصدیق می گردند ، جملگی حاوی پیامی مبنی بر اهمیت بالای مهرهای گوناگون می باشد .

ساخت مهر فوری در سعادت آباد

با وجود اینکه ساخت مهر کار سختی به نظر نرسیده و تنها کافیست تا قسمت ژلاتینی آن را به بستری از پیش آماده بچسبانیم ، باز هم باید تاکید کرد این امر کاملاً تخصصی بوده و تولید مهری باکیفیت مستلزم داشتن توانایی و تسلط بالایی به نرم افزارهای طراحی و ماشین آلات ساخت این محصول می باشد .

شاید اگر همینک از از دوست و آشنایان خود سراغ یک مهرساز خوب را بگیریم ، آنان آدرس “مسجد شاه” بازار پایتخت را به شما دهند ، دکان هایی متراکم در ضلع غربی حیاط مسجد که سال هاست به این کار مشغولند .

با ارج نهادن به کار آنان لازم به تاکید است که شاید روزگاری متخصصین بی رقیب این امر در تهران یا حتی ایران این افراد بوده اند ، اما امروزه با پیشرفت فناوری و سخت افزارهای تولید مهر که با هدایت نرم افزارهای کامپیوتری کار می کنند ، دیگر لزومی بر عزیمت تا این نقطه پر تردد و شلوغ وجود ندارد ، بویژه برای اهالی شمال غربی تهران .

چاپ دیجیتال ایران کپی

مجموعه ایران کپی به عنوان سامانه ای که با خدماتی همچون چاپ کارت ویزیت ارزان در سعادت آباد ، چاپ کارت ویزیت فوری در سعادت آباد و تراکت ارزان در سعادت آباد آن را می شناسید ، اینک مفتخر است تا با ساخت مهر فوری در سعادت آباد برای پزشکان ، شرکت های خصوصی ، پیشه وران ، معلمین و سایر افرادی که به نحوی با مهرهای جوهری در ارتباطند ، در حفظ وقت و هزینه های همسایگان خود کمکی به آنان کرده و با ارائه محصولی باکیفیت ، خیال آنان را از وجود عرضه کننده ای نزدیک و معتبر راحت نماید .

ما مدعی ساخت مهر فوری در سعادت آباد هستیم و دلیل آن به غیر از تعهدی که به مشتریان خود داریم ، مشخص بودن تعداد سفارش هایمان می باشد . در همین نمونه فوق الذکر ، اگرچه در مراکز مربوطه ده ها تولید کننده وجود دارند ، اما فراموش نکنید که از سویی دیگر صدها مراجعه کننده از اقصی نقاط شهر نیز در صف های جلوی شما ایستاده اند ، این در حالیست که در ساخت مهر فوری در سعادت آباد ، با توجه به حضور مراجعینی که عموماً در سعادت آباد ، شهرک غرب ، پونک و سایر نواحی همجوار ساکن یا مشغول به کار هستند و معدودیت نفری آن ها ، پروسه تولید در زمانی محدود تحقق می یابد .

مراحل آماده‌سازی مهر فوری

مرحله اول : ثبت سفارش

همانند سایر امور خدماتی، برای اینکه محصولی به صورت سفارشی برای شما طراحی و ساخته شود لازم است تا سفارش خود را نزد کارگزار آن ثبت کنیم .

در همین رابطه علاوه بر مراجعه حضوری، متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از طریق تلفن یا حساب کاربری پیام‌رسان‌های اجتماعی (از جمله واتساپ) که در وبسایت پیش روی وجود دارد سفارش خود را گذاشته و در خلال مکالمه تلفنی یا متن ارسالی، ویزگی‌های مد نظر، اطلاعات قابل درج، مجوزهای لازم یا توضیحات تکمیلی را نیز ارائه دهند .

مرحله دوم : طراحی

زمانی که از ساخت مهر فوری در سعادت آباد سخن می‌گوییم نباید سرعت آن را با عجله و بی‌دقتی در طراحی اشتباه بگیریم .

در همین رابطه پس از انتخاب ابعاد مناسب مهر، اینکه از چه فونت و سایزی استفاده کنیم، اطلاعات را چگونه کنار هم بچینیم، طراحی‌هایی اضافه (مانند لوگو) انجام دهیم یا خیر و … از اهمیت زیادی برخوردار است . در نتیجه در وقتگیرترین بخش کار اطلاعات مهر به صورت چندباره بررسی شده و پس از اینکه هیچ اشکال و اشتباهی در آن وجود نداشت، با هماهنگی مشتری آماده ساخت می‌شود .

مرحله سوم : ساخت

در این مرحله تصمیم مشتری مبنی بر اینکه مهر مورد نظرش از نوع اتوماتیک بوده یا ژلاتینی، برجسته بوده یا لیزری و … اعمال می‌شود . بدیهیست که یکی دیگر از وجوه تمایز مهرهای ساخته شده توسط مجموعه‌های مختلف، کیفیت و خروجی این مرحله می‌باشد .

پرواضح است که وقتی اپراتوری مجرب و ماهر از ماشین آلات دقیق و به روز و همچنین مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کند، خروجی کار محصول باکیفیتی از آب درخواهد آمد .

مرحله چهارم : تحویل سفارش

چنانچه سفارشی به صورت حضوری ثبت شده باشد، در اسرع وقت آماده و به محض اتمام مراحل ساخت به مشتری تحویل داده می‌شود . از سویی دیگر اگر این سفارش بواسطه تلفن یا پیام‌رسان‌های اینترنتی ثبت شده باشد، با کمک پیک‌های موتوری به دست مشتریان خواهد رسید .

چنانچه از همراهان قدیمی چاپ دیجیتال ایران کپی باشید به خوبی می‌دانید که تحویل سفارشات در محدوده به صورت رایگان انجام می‌پذیرد، این در حالیست که دورتر بودن شما از این مرکز خدمات آن را محدود نکرده و تنها هزینه پیک برای انتقال ساخت مهر فوری در سعادت آباد به مبلغ آن افزوده خواهد شد .

چرا باید ساخت مهر فوری در سعادت آباد را به چاپ دیجیتال ایران کپی بسپاریم ؟

با توجه به توضیحات فوق، این مجموعه در اولین تلاش شما برای برقراری ارتباط و تنها چند دقیقه پس از برقراری تماس سفارشتان را ثبت کرده و پروسه ساخت را آغاز می‌نماید . در زمانی کمتر از یک ساعت طراحی آن را انجام داده و با کمک بهترین مواد و تجهیزات آن را تولید می‌کند . در اسرع وقت آن را به دستتان رسانده و نهایتاً شما را پشت صفی از افرادی با درخواست مشابه و سفارشات بیشتر نگه نمی‌دارد .

دیدگاهتان را بنویسید