ساخت مهر فوری در شهرک غرب : مهرهای فوری به محصولاتی گفته می‌شود که به واسطه ساخته شدن از ژلاتین و خشک شدن با نور ماورای بنفش، در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به سایر مهر‌ها (مثلاً نمونه‌های لیزری) به وجود آمده و بواسطه سازوکار ساده‌ای که دارند امکان نصب بر روی پایه‌های ساده یا اتوماتیک را می‌یابند .

اگرچه کاربرد این محصولات برای خواننده‌ای پوشیده نیست اما می‌توان پزشکان، مهندسین، وکلا، اعضای هیئت مدیره یک شرکت، افرادی ملزم به امضا زدن‌های فراوان، کسبه (پای فاکتور یا اسناد خود) و همچنین افرادی که توانایی درج امضاهایی مشابه یکدیگر را ندارند از جمله اصلی‌ترین متقاضیان داشتن این محصولات دانست .

در همین رابطه شناسایی مرکزی در نواحی شمال غربی تهران که مملو از افرادیست که به ‌آن‌ها اشاره شد سبب می‌شود تا آنان بتوانند با سهولت بیشتر و دردسر کمتری محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمتر از چند ساعت آن را دریافت نمایند .

در همین رابطه قصد داریم تا در ادامه به بررسی یکی از مراکز ساخت مهر فوری در شهرک غرب بپردازیم :

شهرک غرب

زمانی که در معابر شهرک قدس قدم می‌زنیم، با مجموعه‌ای متشکل از خیابان‌ها، مجتمع‌های اداری، تجاری و مسکونی، مراکز خرید، مجسمه‌های شهری، فضای سبز، آب و هوای مطبوع، تراکم جمعیتی پایین و سایر عناصری برمی‌خوریم به درستیِ لقب این شهرک، یعنی «غرب» دلالت دارند .

اگرچه نام این ناحیه از ملیت سازندگان و نخستین ساکنین آن یعنی غربیان و به طور مشخص شهروندان ایالات متحده آمریکا گرفته شده است، اما با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی و سکنی گزیدن افراد بومی، شاهد این هستیم که این محله کماکان به ریشه‌های ساختاری خود متصل بوده و بدون حضور گسترده غربیان، هنوز هم به عنوان یکی از شاخص‌ترین نمادهای غربگرایی در کشورمان مطرح است .

اگرچه ذکر این ویژگی‌ها برای اهالی این منطقه تازگی یا جذابیتی نداشته و از سویی دیگر ممکن است مشاهده امکانات و سطح کیفی زندگی در آن خواسته قلبی هر مخاطبی باشد، اما نکته اینجاست که وجود چنین امکاناتی با برخی از اِلِمان‌های شهرسازی سنتی کشورمان در تضاد بوده که در مواقعی به شدت خودنمایی می‌کند .

وضعیت کسب و کارهای کوچک در شهرک غرب

به عنوان مثال چنانچه به یک محله قدیمی در تهران پای بگذاریم (فارغ از ناحیه قرارگیری آن در شمال یا جنوب شهر) می‌توانیم ردی از فروشگاه‌هایی (ولو در ابعاد کوچک) بیابیم که چند ده سال قدمت داشته، به صورت نسل به نسل بین اعضای یک خانواده منتقل گشته‌اند، در آن منطقه شناخته شده بوده و از همه مهمتر از نظرعددی تعدادشان زیاد می‌باشد .

این در حالیست که در شهرک غرب، وجود عواملی نظیر سن نسبتاً کم محله، عدم تعریف چنین اماکنی در معماری آمریکایی، قیمت‌های سنگین این محل برای شروع کسب و کاری کوچک و دلایلی از این قبیل شاهد وجود چنین مراکزی نیستیم؛ هرچند در صورت وجود در تعدادی کم اما با پشتوانه مالی و خدماتی قوی با محصولاتی فراوان شاهد حضورشان هستیم .

ساخت مهر فوری در شهرک غرب

با عنایت به توضیحات فوق تعداد مراکزی که خدماتی خاص در این محدوده ارائه می‌دهند بسیار اندک می‌باشد . به عنوان مثال چاپ بنر فوری شهرک غرب یا طراحی و تولید تراکت ارزان در شهرک غرب از آن دست خدماتی نیست که در این محدوده دارای عرضه‌کنندگان فراوانی باشد . وجود چنین عواملی سبب می‌شود تا افراد یا مجموعه‌های متقاضی دو راه کلی برای رفع چنین نیاز‌هایی داشته باشند :

۱٫ مراجعه به این مراکز که به دلیل فقدان یک رقیب جدی ممکن است محصول و خدمات خود را با قیمتی بیشتر و کیفیتی کمتر در فضایی غیر رقابتی عرضه کنند و
۲٫ همکاری با مجموعه‌هایی خارج از این محله که دارای تجربه‌ای بیشتر، کیفیتی بالاتر و قیمتی مناسب‌تر می‌باشند .

مجموعه چاپ رنگی دیجیتال ایران کپی به عنوان سامانه‌ای از دسته دوم، با قرارگیری در میدان کاج سعادت‌آباد، در حقیقت نزدیک‌ترین مرکز ساخت مهر فوری در شهرک غرب بوده که در عین بیرون بودن از این ناحیه، کمترین فاصله را با متقاضیان طراحی و تولید این محصولات دارد .

لازم به ذکر است که امکان دریافت مهر‌های مورد نظر با کمک پیام‌رسان‎های اجتماعی ممکن بوده و محصولات آماده شده توسط این مجموعه با کمک پیک‌های رایگان آن به سوی مشتریان ارسال می‌شوند که همه این عوامل به سهولت سفارش ساخت مهر فوری در شهرک غرب دلالت دارند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید !

دیدگاهتان را بنویسید