چاپ بنر تولد در شهرک غرب : جشن های تولد یکی از بهانه هاییست که به واسطه آن به عزیزانمان یادآوری کنیم که چقدر دوستشان داریم و به آنها عشق می ورزیم. این جشن تنها مراسمی است که کوچک و بزرگ و پیر و جوان نمی شناسد و برای هر سن و سالی مایه شادی و خوشحالی است. چه کسی باشید که در جشن تولد عزیزانتان شرکت کرده اید و چه کسی باشید که برایتان جشن تولد گرفته اند ؛ فرقی نمی کند ، قطعا شما در آن روز از ته دل شاد و خرسند خواهید بود.

اما مانند تمام جشن ها و مراسمات دیگر جشن تولد هم رسوم خود را دارد. از کیک های رنگارنگ و شمع های زیبا که با طرح ها و شماره های مختلف در دسترستان هستند تا هدایا و عکس های یادگاری که شاید برای سالها خاطره ساز باشند و هر گاه به آنها نگاه کنید لبخندی شیرین روی لبانتان نقش ببندد. در واقع جشن تولد بدون گرفتن عکس های بیاد ماندنی معنای خاصی ندارد.

اما این روزها مراسمات و جشن های تولد  نسبت به سالهای دورتر با تغییرات بسیاری مواجه شده اند یکی از این تغییرات بزرگ  نصب بنر تولد بر روی دیواری که عموماً پشت سر فرد قرار می گیرد برای ثبت عکس ها و فیلم ها استفاده می شود،  می باشد. با چاپ بنر تولد در شهرک غرب می توانید پس از نصب این بنر ها در جای مناسب عکس ها و فیلم های خانوادگی خود را زیبا و جذاب تر از قبل کنید. بنر های تولد اگر مهم ترین قسمت  مراسم شما نباشد قطعا در بین مهم ترین قسمت های های تم مراسم  شما جای دارند. چاپ یک بنر تولد زیبا با طرحی هماهنگ با تم رنگی مراسم شما جلوه بسیار متفاوت و زیبایی به مراسم تولد شما می دهد. بنرها می توانند یکی از پایه و ستون های اصلی و مستحکم جشن ها و میهمانی ها باشند. همچنین پس از چاپ یک بنر شما می توانید در دفعات بعدی هم از آن استفاده نمایید. همچنین اکثر بنر هایی که با کیفیت مناسب چاپ می شوند  قابلیت شستشو  و استفاده دوباره ( به مانند یک بنر نو ) را دارند .

گفتن این مطلب هم خالی از لطف نیست که طرح و رنگ بنر باید نسبت به سن اشخاصی که قرار است از آن استفاده کنند انتخاب شود. به عنوان مثال برای بنری که برای تولد یک کودک چاپ می شود بهتر است از طرح های فانتزی و کارتونی و رنگ های روشن و شاد استفاده شود. همچنین در بنری که برای یک شخص بزرگسال چاپ می شود بهتر است از طرح ها و رنگ های سنگین و شیک که متناسب با سن ایشان باشد استفاده شود. امروزه طرح های مختلفی برای چاپ بنر تولد در شهرک غرب موجود است که دست شما را برای انتخاب طرح مناسب کاملا باز می گذارد. از نمونه بنر های تولدی که می توان برای کودکان استفاده کرد می شود به طرح های کارتونی السا ، مینیون ها ، باب اسفنجی ، اسب تکشاخ و از این دست طرح ها اشاره کرد. البته چاپ بنر بزرگسالان هم این روز ها طرفداران بسیاری دارد که  برای مثال از موضوعات مربوط به بزرگسالان می توان به چاپ بنر سالگرد ازدواج اشاره کرد.

دومین مطلب در مورد سفارش چاپ بنر تولد می توان ذکر کرد این است که سفارش ما باید بمتناسب با فضایی که در اختیار دارید باشد. مثلا برای دیواری که ۱۰ متر مربع فضای خالی داری بنر یک متری اصلا مناسب نیست. پس برای ثبت سفارش خود ابتدا طول و عرض دیواری که قصد دارین بنر را روی آن نصب کنید اندازه گرفته و پس از آن با گرفتن مشاوره از متخصصین مرکز چاپ بهترین ابعاد را برای بنر خود انتخاب کنید. از ابعاد استانداردی که عموماً در چاپ بنر تولد استفاده می شود می توان به ۲×۲، ۲×۳،۲٫۵×۲ متر و … اشاره کرد. قابل ذکر است که هر چه بنر چاپ شده شما بزرگتر باشد عکس ها و فیلم های مراسم تولد شما از جلوه بیشتری برخوردار خواهد بود.

در پایان خوب است بدانید که متخصصان و کارشناسان ما در مرکز تخصصی چاپ ایران کپی واقع در سعادت آباد که پیش از این با خدماتی نظیر  چاپ کارت ویزیت ارزان در سعادت آباد ، چاپ بنر در سعادت آباد و تراکت ارزان در سعادت آباد در خدمتتان بوده اند ، اینک  آماده طراحی و چاپ انواع بنر تولد در طرح ها و سایزهای مختلف به سفارش شما هستند .

این مرکز با داشتن علم و تکنیک های به روز صنعت چاپ ، مجری تبلیغات و خدمات چاپی شما در بالاترین کیفیت ممکن بوده و برای شهروندان عزیز تهرانی به خصوص ساکنین سعادت آباد و مناطق اطراف بهترین گزینه برای چاپ بنر تولد در شهرک غرب و استفاده از سرویس ارسال رایگان این مرکز می باشد. جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر و گرفتن مشاوره در انتخاب بهترین و مناسب ترین طرح بنر برای شما ، می توانید از سایت ما دیدن فرموده و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید