چاپ بنر در پونک : قول معروفی در خصوص محله پونک وجود دارد که این ناحیه ، سده ها پیش دهی خوش آب و هوا در دامنه های جنوبی رشته کوه های البرز بوده که به واسطه وجود پرتعداد درختان توت ، رونق زیادی داشته و با وجود گل های پونه فراوان به دره پونه یا پونک شهرت یافته است .

شاید روزی که سنگ بناب اولیه این ده در منطقه ای خوش و آب و هوا بنا می شد ، نخستین سکنه آن فکر نمی کردند که ایامی می رسد که میراثشان به دست قریب به ۳۰٫۰۰۰ نفر سکنه رسیده و به یکی از محله های شاخص و پراهمیت کلانشهری چند میلیون نفری تبدیل شود .

پونک با قرارگیری در شمال غربی ترین محدوده تهران و در بر داشتن بخش های قابل توجهی از مناطق ۲ و ۵ ، علاوه بر داشتن جمعیتی قابل توجه ، پذیرای افراد بسیار زیادی هم از دیگر نقاط تهران و همچنین شهرهای اطراف مانند کرج در کسوت محلی برای ارتزاق و فعالیت های اقتصادی روزانه آنهاست ، لذا نیازمندی آن به داشتن برخی خدمات بیشتر شده و با پر رنگ تر شدن اهمیت بعضی از این سرویس ها ، جای خالیشان بیش از پیش احساس می شود .

 چاپ بنر در پونک

چاپ بنر در پونک به عنوان یکی از همین خدمات ، امریست که سازمان ها و ادارات دولتی ، شرکت های خصوصی ، کسبه ریز و درشت و حتی افراد خانه دار نیز بدان نیاز پیدا می کنند ؛ در نتیجه اینکه شناسایی معتبرترین مراکز چاپ بنر در پونک اهمیت یافته و سبب می شود تا در صورت نیاز ، به بهترین گزینه موجود مراجعه شود .

در همین رابطه مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی ، با قرار گیری در میدان کاج ، بواسطه فاصله اندک زمانی و مکانی با محله پونک ، یکی از گزینه هاییست که می توان آن را به خاطر داشته و در صورت نیاز سفارش چاپ خود را به آن داد .

اگرچه وجود برخی مراکز معتبر چاپ بنر در محدوده پونک قابل چشم پوشی نیست ، اما این حقیقت نیز قابل انکار نیست که به دلیل شلوغ بودن سر اپراتوران این مجموعه ها و ترافیک سفارشات ، ممکن است خروجی کارشان در مدت زمانی کوتاه و با کیفیتی ایده آل آماده نشود .

در نتیجه اینکه می توان با داشتن نیم نگاهی به چند کیلومتر آن طرفتر ، از خدمات مجموعه ای که بواسطه پیک رایگان خود همین مسافت کوتاه را نیز کم کرده و زحمت حمل و نقل بنر را از روی دوش مشتری برمی دارد نیز نیم نگاهی داشته باشیم .

کاربردهای چاپ بنر در پونک

زمانی که قصد تقسیم بندی کاربردهای چاپ بنر در پونک را داریم ، به زیرشاخه هایی اصلی می رسیم که در ادامه به بررسی اجمالی هریک خواهیم پرداخت :

بنرهایی با مخاطب خاص

شاید اگر بدون پیش فرض قصد تقسیم بندی بنرها را داشتیم ، عده ای مثلاً بنر کربلا را یک زیر شاخه دانسته ، بنر وفات یا تسلیت را یک دسته پنداشته و جایی هم برای بنرهای خیر مقدم مدعوین ، افتخار آفرینان یا افراد سرشناس در نظر می گرفتند .

اگرچه همه این مصادیق از مهمترین کاربردهای چاپ بنر می باشند ، اما اگر دقت کنید همه اینها از سوی یک فرد ، خانواده ، مجموعه یا تشکل خطاب به فرد ، گروه یا مجموعه دیگری بیان و عرضه شده است ؛ لذا می توانیم همه آن ها را در زمره بنرهایی با مخاطب خاص قرار دهیم .

بنرهای تبلیغاتی

این نوع بنرها نیز همانند دسته پیشین دارای زیر شاخه های فراوانی هستند که در نظر اول تنها مخاطب را به یاد بنرهای معرفی یک محصول می اندازند ، اما با نگاهی عمیق تر به بطن آن می بینیم که بنرهایی هم که شهرداری ، راهنمایی و رانندگی یا دیگر مراجع دولتی به منظور اشاعه یک فرهنگ یا بیان یک تذکر در سطح شهر استفاده می کنند نیز عملاً کاربردی تبلیغاتی دارد .

عموم بنرهای عریض و لارج فرمت بیلبوردی ، بنرهای کوچک سیمپلکس یا دوبلکس که به صورت یک طرفه و دو طرفه در میان بلوار ها یا کنار پل های عابر پیاده نصب می شوند ، نگاره های نصب شده روی سردر مراکز تجاری و بنگاه های اقتصادی و هر بنر دیگری که کسب و کاری را معرفی کرده و یا افراد را به سوی آن هدایت می کند نیز از جمله بنرهای تبلیغاتی می باشند .

کاربردهای دیگر

اگرچه بسیاری از بنرهایی که در محیط اطرافمان می بینیم به نوعی در دو دسته پیشین جای می گیرند ، اما گاهی چاپ یک تصویر روی بنر به منظور استفاده از ویژگی های دکوراتیو و حالت تزئینی آن هم وجود دارد که در هیچ یک قرار نگرفته و کاربرد جدیدی از این محصول را تعریف می کند .

سخن پایانی

به عنوان سخن پایانی جای دارد تأکید کنیم که شما به عنوان یکی از سکنه محله پونک یا فردی که در این منطقه مشغول کار می باشد ممکن است روزی به چاپ بنر در پونک – یا هر محصول و سرویس دیگری – نیاز پیدا کنید ؛ در نتیجه لازم است تا گزینه های پیش روی خود را شناسایی کرده و در این مورد خاص چاپ دیجیتال ایران کپی با مجموعه ای از خدمات و کالاهای عرضه شده توسط آن را به خاطر داشته باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید