چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد : در بخش های مرتبط در خصوص اهمیت تبلیغات ، شناساندن خود به مشتریان بالقوه و خدماتی که باید به آن ها ارائه دهیم مطالبی بیان شد . در همین رابطه باید افزود که کارت ویزیت به عنوان تکه ورقی که حاوی اطلاعات ماست ، به هیچ عنوان وسیله ای برای تبلیغات مستقیم نبوده و استفاده نادرست از آن عواقب ناگوار و نتایجی کاملاً ضد انتظارات ما را در پی خواهد داشت . به عبارتی دیگر کاربرد این وسیله تذکر وجود ما به مخاطبین می باشد ، افرادی که ما را شناسایی کرده ، با فعالیت های ما آشنا بوده و حتی سابقه همکاری با ما را نیز دارند و نه معرفی خود به مخاطبین عامی که ممکن است به ما نیاز داشته باشند .

چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد

در کارت های ویزیت که معمولاً در ابعاد حداقلی ۸٫۵×۴٫۸ و حداکثری ۵×۹ سانتیمتر در اجناس کتان ، ورق شیشه ای ، ورق گلاسه ، PVC ، لمینت مات ، لمینت براق و سلفون مات تولید می شوند ، اطلاعات ارائه دهنده به مختصر و مفیدترین حالت ممکن درج می گردد تا از یک سو با زیاده گویی و بیان مطالب بیش از حد حوصله مخاطب را سر نبرده و وی را سر در گم نکند و از سویی دیگر آنچنان کامل باشد که به محض مشاهده توسط مخاطبین ، یادآور نوع محصول فروشی مجموعه ، خدمت ارائه شده توسط آن ها ، آدرس فیزیکی ، شماره تلفن و نشانی شبکه های اجتماعی و دیگر راه های ارتباطی فرد مبلّغ باشد . کارت ویزیت ابزاری برای یادآوری خود به دیگران است و چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد راهی برای حصول این هدف .

چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد برای اهالی این محل و حومه سبب می شود تا مجموعه پیش روی با تمرکز وقت و توانایی خود بر روی درخواست مراجعینش ، محصولی منحصر بفرد و جذّاب تقدیم آن ها کند . از آنجایی که کارت ویزیت در غیاب افراد معرف آن ها می باشد ، بهره گیری از کارتی استاندارد ، خوش سیما ، مقاوم ، کاربردی ، مفهومی ، متفاوت و جامع می تواند تصویر زیبایی از فرد ارائه دهنده در ذهن دریافت کنندگان باقی گذاشته و آنان را به بر قراری ارتباط و ایجاد همکاری ترغیب نماید .

چگونه می توان اقدام به چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد کرد؟

چگونه می توان اقدام به چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد کرد؟

بدون شک در هر شغلی مهم ترین موضوع برای مدیر مجموعه نگاه مثبت مردم به او و کسب و کارش است زیرا این نگرش در بین مردم باعث افزایش تعداد مشتریان و رونق گرفتن بازار او خواهد شد. اما مردم چگونه به یک مجموعه با دید مثبت نگاه می کنند؟ عوامل مختلفی در نوع نگاه مردم به کسب و کار شما وجود دارد . جدا از دکوراسیون داخلی دفتر کار ، ویترین مغازه و نمایی که مردم از مجموعه شما می بینند ، کارت ویزیت از بهترین راهکار های دادن پرستیژ و شخصیت کاری به واحد اقتصادی شماست. داشتن کارت ویزیت از نگاه مردم از الزامات داشتن یک شغل موجه است .

حال می خواهیم به موضوع مهمی در زمینه چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد اشاره کنیم پس اجازه دهید که این کار را با طرح سوالی از شما آغاز کنیم. سوال این است که تا به حال چند کارت ویزیت از مشاغل و شخصیت های مختلف دریافت کرده اید و چند عدد از آنها را نگاه داشته اید؟ به احتمال زیاد شما هم مثل من تعداد زیادی از این کارت های ویزیت را به دلایل مختلف دور انداخته اید. اما دلیل این کار چیست؟ تجربه ثابت کرده است که کارت های ویزیتی که از رنگ های چشم نواز ، فونت های زیبا و در مجموع طراحی مناسبی برخوردار نباشند مدت زیادی در جیب یا کیف مردم دوام نمی آورند و خیلی زود با سطل های زباله آشنا می شوند.

طراحی کارت ویزیت از هنرهایی است که متاسفانه امروزه بسیاری از افراد غیر حرفه ای اقدام به انجام آن می کنند. این روز ها تقریباً بسیاری از افرادی که در زمینه کار های گرافیکی و به خصوص برنامه هایی همچون فتوشاپ و دیگر برنامه های گرافیکی اطلاعات و مهارت اندکی دارند اقدام به طراحی کارت ویزیت می کنند. شاید به همین دلیل است که بسیاری از این کارت ها را پس از مدتی مچاله شده در سطل های زباله می بینیم. این کار علاوه بر هنر و مهارت گرافیکی نیاز به ذوق و تجربه بالایی دارد تا بتوان برای کسب و کار های مختلف بر اساس نوع فعالیت و خدماتشان طرح هایی درخور و زیبا با رنگ ها و فونت های متناسب ارائه کرد.

گفته می شود اولین چیزی که مردم برای شناخت شما در برخورد اول به آن توجه می کنند لباس شماست. توجه کنید که کارت ویزیت هم لباس شغل شماست . شما می توانید برای طراحی مناسب و چاپ کارت ویزیت ارزان در سعادت آباد با بهترین کیفیت چاپ و زیبا ترین طرح ها به ما در مجموعه چاپ ایران کپی مراجعه فرموده تا تفاوت را کاملا احساس کنید و مطمئن باشید که وقتی کارت ویزیت خود را به شخصی ارائه می کنید تا مدت ها نزد او باقی خواهد ماند.

قیمت چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد چگونه است؟

همانطور که می دانید بیشتر مراکز چاپ پایتخت در مرکز شهر  قرار دارند و اکثریت آنها در محدوده خیابان جمهوری و میدان بهارستان واقع شده اند. با یک حساب سر انگشتی به سادگی می توان دریافت که برای افراد ساکن در غرب تهران و محله هایی همچون سعادت آباد و شهرک غرب خرید از مراکز چاپی که در میدان بهارستان واقع شده اند مساوی است با تقبل هزینه های مازاد بر قیمت اقلام خریداری شده؛ این بدان معنی است که وقتی یکی از ساکنین این مناطق قصد خرید کالایی را از مرکز شهر می کنند باید هزینه های زیادی مضاف بر مبلغ کالاهای خریده شده پرداخت کند. این هزینه ها متناسب با روش های رفت و برگشت شخص به آن منطقه متفاوت خواهد بود .

اجازه دهید این مطلب را با ذکر مثالی شرح دهیم. مثلاً اگر شخصی با وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و تاکسی به آنجا برود هزینه کرایه رفت و برگشت او به قیمت اجناس اضافه می گردد ؛ در صورتی که بخواهد با ماشین شخصی وارد آن مناطق شود علاوه بر اینکه مشکلات و هزینه هایی مانند طرح های ترافیکی و جریمه های رانندگی دامن گیر او خواهد شد ، شلوغی و ترافیک جان کاه خیابان ها نیز او را آزار خواهد داد. در بهترین حالت اگر به وسیله اینترنت سفارش کالاهای خود را بدهد و یک پیک اجناس او را درب منزلش تحویل بدهد باز هم هزینه ای به منظور کرایه پیک موتوری بر گردن او خواهد بود.

حال با تمام این اوصاف آیا معقول است که ساکنین غرب تهران که نیاز به چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد دارند ، در صورت وجود یک مرکز چاپ با کیفیت  ( که در زمینه انواع امور چاپی با مراکز بزرگ چاپ بهارستان رقابت می کند ) در منطقه زندگی خودشان با خرج هزینه های اضافی به مرکز شهر بروند و سفارشات خود را علاوه بر هزینه اضافی با صرف وقت و انرژی بسیار انجام دهند؟

قاعدتاً هر عقل سلیمی بر این ادعا گواه است که با وجود چنین مرکز امور چاپی در غرب تهران که با بروزترین دستگاه ها و استفاده از با تجربه ترین پرسنل در این کار، علاوه بر قیمت های بسیار مناسب نسبت به بسیاری از مراکز چاپی دیگر ، سرویس دریافت و ارسال رایگان با پیک را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است ، بهترین انتخاب برای چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد ثبت سفارشات در این مجموعه است.

روش های چاپ کارت ویزیت

روش های چاپ کارت ویزیت

در عصر حاضر که فن آوری و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است صحبت کردن در مورد روش های مختلف چاپ کمی سخت است زیرا هر روز امکان ظهور یک روش جدید و تحول کلی در صنعت چاپ وجود دارد اما سعی می کنیم روش هایی که در حال حاضر برای چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد و تمام مناطق کشور مورد استفاده قرار می گیرد را شرح دهیم. به طور کلی تکنیک ها و روش های چاپ در حال حاضر به دو دسته چاپ افست و چاپ دیجیتال تقسیم بندی می شوند.

چاپ افست یک چاپ با سابقه است که از مدت ها قبل در کشورمان رواج داشته و به دلیل همین سابقه طولانی مدت تجربه های بسیاری در سیستم ها و تکنیک های آن اندوخته شده و دوره آزمون و خطاهای خود را گذارانده است. در واقع از تکنیک های افست می توان به بهترین و ارزانترین روش چاپ یاد کرد. ساختار کلی ترکیب رنگ در این نوع چاپ بر پایه سیستم CMYK است که از ترکیب رنگ های آبی ، ارغوانی ، زرد و سیاه به عنوان رنگ های اصلی تشکیل می شود. سفارشات کارت ویزیت برای چاپ با تکنیک افست عموماً در تیراژ های بالا انجام می گیرد و به طور معمول کمترین تیراژ آن هزار عدد می باشد.

چاپ دیجیتال روشی از چاپ است که شما آن را در پرینترهای خانگی رنگی مشاهده کرده اید. تنها تفاوت آنها این است که در چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد با تکنیک دیجیتال پودرهای رنگی ماده های موثر روی کاغذ هستند که به وسیله اعمال حرارت بر روی کاغذ به صورت لایه های رنگی می نشینند. از مزایای چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست می توان سرعت بالای را نام برد ؛ همچنین در این نوع چاپ تیراژ به تعداد دلخواه مشتری است. لازم به ذکر است که در تعداد برابر تیراژ ، قیمت چاپ دیجیتال بسیار بالاتر از چاپ افست خواهد بود.

البته به صورت کلی و در شرایط معمولی چاپ کارت ویزیت با استفاده از تکنیک های افست انجام می گیرد اما در شرایط های خاص مانند سفارش تعداد کم و یا عجله داشتن مشتری و نبود وقت این کار با چاپ دیجیتال انجام می گیرد. گفتنی است که مجموعه خدمات چاپی ایران کپی از هر دو نوع روش برای چاپ کارت ویزیت پشتیبانی می کند و در کمترین زمان ممکن سفارشات شما را با بهترین کیفیت تحویل می دهد.

طراحی کارت ویزیت از هنر هایی است که امروزه به واسطه دسترسی عموم مردم به انواع نرم افزارهای گرافیکی تبدیل به یک کار همگانی شده است. این در حالی است که انواع طراحی به خصوص طراحی یک کارت ویزیت خود مانند یک رشته تحصیلی دارای اصول و قواعدی است که هر کسی از آن اطلاع ندارد. به همین دلیل است که بسیاری از کارت های ویزیت پس از چاپ دلنشین و چشم نواز نیستند و یا دل را می زنند. در بسیاری از حالات نیز تصویری که در مانیتور کامپیوتر به عنوان طرح اصلی و پایانی کارت ویزیت مشاهده می کنید اختلاف فاحشی با نسخه چاپ شده آن دارد که عموماً این اختلاف ها در رنگ بندی کارت به وجود می آید . در ادامه در مورد اصول طراحی کارت ویزیت در مبحث چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد می پردازیم.
برای طراحی یک کارت ویزیت مناسب در ابتدای امر باید به این نکته توجه کنید که این کارت ها برای معرفی شما به دیگران و در میان گذاشتن محصولات یا خدماتی که ارائه می کنید است. همچنین راه های تماس با شما از مهمترین قسمت های این کارت ها می باشد پس به خاطر داشته باشید که درج مطالب بیهوده و اضافی در آنها فقط باعث می شود که تاثیرگذاری آن کارت بر روی مشتری کم شود.

ایده های خلاقانه و متناسب با خلق و خوی متقاضیان همیشه بهترین نتایج را در بر دارند. وقتی می خواهید یک کارت ویزیت را طراحی کنید قبل از آن به شکل و طرح روی آن فکر کنید و نتیجه پایانی را در ذهن خود تصور کنید. به خاطر داشته باشید که ایده های منحصر به فرد و خاص باعث افزایش تاثیر گذاری کارت شما بر روی دیگران می شود و همین امر می تواند فاصله بین کارت های شما و سطل های زباله را بیشتر کند! ضمناً ذکر این مطلب در مورد چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد خالی از لطف نیست که اگر قصد طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای را دارید صرفاً به این توضیحات اکتفا نکرده و از کمک یک طراح و گرافیست حرفه ای و با تجربه بهره بگیرید. این مطلب را به خاطر داشته باشید که طراحان و افرادی که به صورت تخصصی کار طراحی کارت ویزیت انجام می دهند همیشه ابزار ها و ایده هایی را سراغ دارند که مردم عادی حتی از وجود آنها بی خبرند. به عنوان مثال افراد طراحی که با فتوشاپ این کار را انجام می دهند به ابزارهای بسیاری دسترسی دارند و در کار با آنها با تجربه هستند که ما از آنها بی خبر هستیم.

ویژگی های یک کارت ویزیت خوب

تا بدین جای کار در خصوص اهمیت کارت های ویزیت ، لزوم استفاده از آن ها در بهترین ساختارشان ، نحوه اثر گذاری این محصولات و مرجعی قابل اطمینان برای چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد مطالبی را تقدیم حضورتان کردیم . همانطور که در سطور قبلی بدان اشاره شد لازم است تا پیش از سفارش کارت ویزیت به منظور معرفی خود یا کسب و کارمان نکاتی را در خصوص طراحی آن ها بدانیم ، نکاتی که سبب می شود تا همه امور را به طراح آن نسپرده و با اظهار نظری مستقیم و دخالت دادن علایق و سلایق خود در ساختار آن ، همان محصولی را می تواند به جذب مخاطبینمان بینجامد تولید کنیم .

چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد

1. ایجاد تضاد بین رنگ ها

کنتراست (Contrast) به معنی جدایی ، در حقیقت به ایجاد تضادی محسوس در درخشندگی رنگ دو پدیده کنار یکدیگر گفته می شود . در این روش که یکی از ابتدایی ترین اصول در آموزش هنرهای بصری مانند نقاشی یا عکاسیست ، هنرمند با ایجاد کادری حول عواملی با رنگ های متضاد و کاملاً متمایز یا بازی با تیرگی و روشنی به خلق یک اثر چشم نواز می پردازد ، درست مانند رامبراند (Rembrandt) .
از این روی لازم است تا در هنگام طراحی و چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد یا هر نقطه دیگر ، به تضاد رنگ نوشته ها ، پس زمینه و سایر نگاره هایی که روی اثر وجود دارد دقت کنیم .

۲٫ شکل فیزیکی کارت

به صورت پیش فرض همه کارت های ویزیت به صورت مستطیلی در ابعادی که پیشتر بدان اشاره شد تولید می شوند . در همین راستا به عنوان نخستین گام ایجاد تفاوتی مطلوب و روبه جلو می توان ایجاد انحنا (ربع دایره) در گوشه های اثر را امتحان کرد . این در حالیست که می توان با اندکی ماجراجویی و عبور از کلیشه ها ، طرحی جذاب برای کارت ویزیت در نظر گرفت .

چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد

۳٫ معرفی کسب و کار در قالب کلی کارت

همانطور که در مورد قبلی بدان اشاره شد گاهی برای دیده شدن ملزم به تغییر شکل و داشتن ظاهری منحصر بفرد هستیم . با علم به اینکه هر خاص بودنی به معنای کمال و پذیرش از سوی مخاطبین نیست ، می توانیم با ایجاد عناصر شاخص در کسب و کارمان روی کارت ویزیت ، در یک نگاه خود را به ایشان معرفی کنیم . به عنوان مثال برشی شبیه دندان برای معرفی مطلب دندانپزشکی ، برشی شبیه یک ساندویچ همبرگر برای یک رستوران یا برشی شبیه یک پرینتر برای مرکز تعمیر و فروش ماشین آلات اداری .

۴٫ تغیر جهت نوشته ها

اگرچه عمودی نوشتن یک کلمه در زبان فارسی به دلیل پیوسته بودن حروف بر خلاف انگلیسی ممکن نیست ، اما می توانیم با درج کلمات ، حروف و عناصر گرافیکی در جهات مختلف (تحت نظمی جامع و حرکتی حساب شده) مخاطب را به کندوکاو بیشتری روی کارت ترغیب کنیم .

۵٫ تغییر اندازه نوشته ها

چنانچه اندکی با اصول طراحی آشنا باشید به خوبی می دانید که تایپوگرافی ، نویسه ‌نگاری ، فن حروف‌ چینی یا ایجاد تغییر در نوشته ها تا چه میزان در گیرایی آن تأثیرگذار است . تغییر فونت ، تغییر سایز ، استفاده از استایل های مختلفی نظیر بولد یا ایتالیک کردن آن ها و همچنین تغییر ارتفاع ، عرض و فاصله حروف می تواند به جذابیت کلی آن بیانجامد .

۶٫ استفاده درست و بجا از عناصر گرافیکی

چنانچه همه اقدامات فوق را انجام داده اما از تصاویر یا طرح های مناسب و با کیفیت در کارت خود استفاده نکنید ، خروجی اقداماتتان دلچسب و ممتاز نیست . در همین رابطه الگو برداری از آثار مطرح و بی نظیر بین المللی می تواند چراغ راهی برای تولید یک طرح زیبا باشد .

چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد

7. جنس کارت

چنانچه از دوستداران سینما بوده و فیلم «روانی آمریکایی» (American Psycho) را دیده باشید ، یکی از صحنه های معروف این فیلم که مکالمه چند شخصیت در خصوص کارت های ویزیتشان و فخرفروشی در مورد جنس این محصولات است را به یاد می آویرد .
به همین سادگی ! گاهی ده ها کارت از نظر دیداری شبیه به یکدیگرند ، اما همین که آن ها را لمس کرده و گرمایشان را با دستانمان حس می کنیم به تفاوت آن ها پی می بریم . لذا یکی دیگر از راه های ایجاد تمایز و تولید کارتی با کیفیت استفاده از مدیایی مرغوب است .

چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد
پیش از پرداختن به مبحث چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد ابتدا می بایست با این مقوله ی جدید تبلیغاتی آشنا شوید و اینکه پس از ظهور صنعت چاپ اتفاقات و جذابیت های بسیاری در این حوزه رخ داد که سبب پیشرفت هر چه بیشتر این حیطه تبلیغات به وجود آمد که با روی کار آمدن کارت ویزیت توانست جلوه ی ویژه ای از تبلیغات را در اختیار تمام افراد قرار دهد .
یک کارت ویزیت نمایانگر حیطه شغلی و معرفی آن می باشد که شخص می تواند با استفاده از یک طراحی جذاب و قرار گیری لوگو خود بر روی کارت ویزیت به صورت هر چه تمام تر سبب معرفی کامل شغل خود و ایجاد جذابیت های لازم در زمینه تبلیغات می گردد .
استفاده از طرح ها و رنگ های جذاب و بروز می تواند در زیبایی هر چه بیشتر کارت ویزیت تاثیر گذار باشد مجموعه ی دیجیتال ایران کپی با دارا بودن کارشناسان خبره توانسته طراحی های بسیار جذابی را در حیطه کارت ویزیت و پس از آن چاپ کارت ویزیت با جوهر های با کیفیت در اختیار مشتریان محترم قرار دهد .
و اما مواردی که در جذابیت هر چه بیشتر کارت ویزیت تاثیر گذار است عبارتند از :
۱) طراحی های جذاب
۲) استفاده از ماشین آلات چاپ بروز و جدید
۳) استفاده از جوهر های با کیفیت
۴) استفاده از لوگو و فونت متناسب با جنس کارت مورد نظر
۵) به کارگیری سلیقه مشتری در طراحی
۶) به کارگیری رنگ برند مجموعه ی مورد نظر در طراحی صورت گرفته
تمام افرادی که در منطقه سعادت آباد ، پونک،شهرک غرب و … حضور دارند می توانند با در نظر داشتن اطلاعات کامل به چاپخانه دیجیتال ایران کپی مراجعه نمایند و در کمترین زمان ممکن نسبت به دریافت کارت ویزیت خود اقدام نمایند .
و تمام مواردی که در چاپ کارت ویزیت تاثیر گذار است عبارتند از :
۱) تعداد کارت ویزیت
۲) رنگی یا سیاه سفید بودن کارت ویزیت
۳) نوع کاغذ انتخاب شده
۴) سایز کارت ویزیت
۵) نوع برش کارت ویزیت
۶) جنس کاغذ کارت ویزیت
به تمام شما مشتریان محترم این اطمینان داده می شود که تمام کارت ویزیت های طراحی شده توسط مجموعه ی دیجیتال ایران کپی با کیفیت ترین و دارای مناسب ترین قیمت ها می باشد و شما مشتریان محترم می توانید با آرامش خاطر نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید .
تمام صاحبان مشاغل می توانند جهت اخذ مشاوره در زمینه چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد با کارشناسان ما تماس حاصل نمایند .

دیدگاهتان را بنویسید