ساخت مهر در اشرفی اصفهانی

در این قسمت از مقالات به بررسی جامع و کامل در مورد ساخت مهر در اشرفی اصفهانی پرداخته می شود و اینکه چه مواردی را در ساخت مهر در اشرفی اصفهانی می بایست مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

از مهر ها در جایگاه های مختلف و نیز در کاربردهای مختلف استفاده می شود به گونه ای که استفاده از آنها در انتهای یک برگه رسمی نشان از رسمیت و قطعیت آن دارد، انواع مهر هایی که در مرکز دیجیتال ایران کپی ساخته می شود در روش های متنوع و گوناگون می باشد و همچنین مهر مورد سفارش توسط مشتری می تواند به صورت فوری در اختیار مشتریان محترم قرار گیرد تا مشتریان محترم بدون کمترین معطلی بتوانند مهر مورد سفارش خود را دریافت نماید.

مهر هایی که توسط دیجیتال ایران کپی تولید می گردد می تواند لیزری اتوماتیک و یا ژلاتینی و یا بر روی دستگاه خاصی نصب شوند، سایز های متفاوتی در ساخت مهر فوری وجود دارد و هر شخصی بسته به نیاز خود مبنی بر اطلاعاتی که بر روی مهر قرار گیرد می تواند ابعاد مهر خود را مشخص نماید، مهر ها همچنین می توانند مستطیل مربع دایره و یا بیضی باشند و از جمله جذابیت های دیگر در ساخت مهر استفاده از رنگ در آنها می باشد که مهر ها می توانند تک رنگ و یا رنگی باشند.

ساخت مهر در اشرفی اصفهانی

نسل جدید مهر ها مهر های لیزری اتوماتیکی می باشند که این گونه مهر ها را می توان نسل جدید مهر های ساده و یا ژلاتینی قدیمی در نظر گرفت و اینگونه مهر ها در طی چندین سال اخیر به علت دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بیشتر افراد قرار گرفته اند، از جمله یکی  ویژگی های منحصر به فرد آن می تواند عدم نیاز به استامپ و راحتی در شارژ مجدد آن را نام برد.

در مهر های لیزری سرعت استفاده از آنها بسیار بالاتر می باشند و دقت ساخت در آنها بسیار زیاد میباشد به گونه ای که تمامی جزییات را می توان به صورت کاملا تفکیک شده بر روی آنها قرار داد، طول عمر در اینگونه مهر ها نیز به مراتب بسیار بالاتر از سایر مهر ها می باشد، مهر های لیزری را می توان به صورت تک رنگ آبی کاربنی و همچنین چند رنگ سفارش داد.

به صورت کلی دو نوع مهر وجود دارد:

۱) مهر های ساده:

این گونه مهر ها نسل قدیمی مهر های ژلاتینی هستند که جهت مهر زدن نیازمند استامپ جداگانه هستند.

۲) مهر های اتوماتیک:

استامپ درون دستگاه قرار دارد و جهت درج مهر روی کاغذ به هیچ وجه نیاز به استامپ جداگانه نیست و سرعت مهر زدن با مهر های اتوماتیک بسیار افزایش یافته است.

در صورتی که نیازمند اخذ مشاوره در مورد ساخت مهر فوری، ساخت مهر در اشرفی اصفهانی دارید می توانید با کارشناسان دیجیتال ایران کپی تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید