ساخت مهر در پونک : امروزه روش‌های فراوانی برای رسمیت بخشیدن به محتوای یک نوشته مکتوب وجود دارد که به دلیل جلوگیری از سوء استفاده و جعل، به طور پیوسته به سمت تکامل و پیچیدگی پیش می‌روند .

در همین رابطه اگر ثبت امضاء را در پای یک برگه چک نخستین قدم برای اعتبار بخشیدن به آن بدانیم، الصاق نوار چسب شیشه‌ای به مفاد آن، استفاده از هولوگرامی ضد جعل و ثبت مشخصات چک در سایت بانک مورد نظر از جمله اقدامات پیشگیرانه‌ای است که سبب می‌شود تا در این میان فرد گیرنده یا افرادی که این چک به دستشان می‌رسد در این باره خطایی مرتکب نشوند .

در همین رابطه نواختن مهری رسمی و اختصاصی به پای نوشته‌های مذکور نیز راهکار دیگری برای رسمیت بخشیدن به این اوراق است که با داشتن سازوکاری ساده‌تر، قیمت پایین‌تری هم داشته، در جایگاه‌های بیشتری مورد استفاده قرار گرفته و از همه مهمتر در صورتی که به کد یا شماره خاصی اشاره داشته باشد (مانند شماره ثبت شرکت، شماره نظام پزشکی، شماره نظام مهندسی و …) عملاً منحصر بفرد شده و ساخت بدون مجوز آن مصداق انجام عملی غیرقانونی می‌باشد.

به همین دلیل لازم است تا در صورتی که قصد اعتبار بخشیدن به نوشته‌های مکتوب خود را دارید، امضای ساده شما به راحتی جعل می‌گردد، مشتریانتان از شما قراردادهای رسمی ممهور به مهر و امضا می‌خواهند و … از این محصولات استفاده نمایید .

مهر امضاء

در ادامه توضیحات فوق خالی از لطف نیست که در خصوص مهر امضاء نیز توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم .

در همین رابطه گاهی فردی را می‌بینیم که قادر به تکرار امضای خود نمی‌باشد (به عنوان تجربه‌ای شخصی یکبار یکی از بانک‌های خصوصی کشورمان به دلیل اینکه نتوانستم امضای خود را عیناً بزنم کار مورد نظرم را انجام نداد)، لازم است تا در مدت زمانی مشخص و محدود امضاهای متعددی زده و یا با وجود الزامی بودن امضای فردیدر پای برخی نوشته‌ها، نمی‌توان او را به صورت دائمی در شرکت یافت.

به دلایلی اینچنینی مهر امضا که در حقیقت مهری با طرح امضای افراد متقاضیست، سبب می‌شود تا اولاً همه امضاها یکسان بوده، با سرعت بالایی انجام شده و در صورت غیاب صاحب امتیاز خود توسط افراد امین وی مورد استفاده قرار گیرند .

ساخت مهر در پونک

پس از آشنایی با برخی از کاربردهای مهرهای مرسوم امروزی اینک نوبت به یافتن مرکزی برای ساخت این محصولات می‌رسد . چنانچه شما از سکنه مناطق غربی تهران به ویژه محله پونک باشید، با وجود اینکه گزینه‌های انگشت‌شماری در مناطق ۲ و ۵ وجود دارند که قادر به ساخت مهر شما هستند، اما به دلیل عدم فعالیت تخصصی آن‌ها و بسنده کردن به ارائه خدماتی محدود (مثلاً مهرهایی ژلاتینی با پایه ساده) شاید نتوانید هر آنچه که از یک مهر انتظار دارید را به دست آورید .

چنانچه بخواهیم از منظری نزدیکتر به این موضوع نگاه کنیم می‌توانیم به لیزری یا اتومات بودن مهر، برجسته یا جیبی بودن این وسیله و نمونه‌های چند رنگ و ضد جعل آن اشاره کرد که مجموعه‌های غیرمتخصص قادر به ساخت آن‌ها (حداقل با هزینه‌ای بهینه) نیستند؛ در نتیجه اینکه به منظور ساخت مهر در پونک یافتن عرضه کننده‌ای در مناطق غربی و شمال‌غربی پایتخت، با دسترسی آسان و سریع، دارای خدمات و محصولات متنوع و قیمتی مناسب بسیار مهم می‌باشد .

چاپ دیجیتال ایران کپی

در همین رابطه مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی که پیش از این با خدماتی نظیر  چاپ بنر در پونک ، تایپ در پونک و چاپ تراکت در پونک در کنار اهالی این محله بوده است، اینک با ساخت مهر در پونک گام دیگری در راستای مشتری مداری برداشته و بدین ترتیب مانع از مراجعه آنان به مراکزی که از دیرباز در حوالی بازار بزرگ تهران به این کار مشغولند می‌گردد .

لازم به ذکر است که به منظور ثبت سفارش ساخت مهر در پونک حضور فیزیکی شما الزامی‌نبوده و می‌توانید طرح، توضیحات مربوط به آن و مجوزهای لازم (در صورت نیاز) را از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی برای ما بفرستید .

اگرچه این رزومه و مشاهده عینی نمونه کارهای قدیمیست که به خوبی صحه‌ای بر ادعای ما می‌گذارد اما می‌توان از سرعت عمل بالا در ساخت مهر، طراحی چشم‌نواز، کیفیت بالا، زیبایی مثال زدنی و عدم نیاز به استامپ (در برخی مدل‌ها) به عنوان نقاط قوت این محصول چاپ دیجیتال ایران کپی یاد کرد .

در نهایت لازم به ذکر است که مجموعه پیش روی بواسطه داشتن پیک‌های موتوری تا شعاع خاصی این محصولات را به طور رایگان به شما خواهد رساند!

دیدگاهتان را بنویسید