چاپ بنر در منطقه ۲ : چاپ بنر از آن دست خدماتیست که با گذر زمان کاربردها و طرفداران بیشماری پیدا کرده و امروزه به هر طرف که سر بر می‌گردانیم می‌توانیم مصادیق آن را ببینیم . می‌دانیم که نمونه‌های سنتی این محصولات که از آن‌ها با نام «پلاکارد» یاد می‌شد، محصولاتی از جنس چلوار یا تترون بودند که بواسطه قلموهای رنگی به محتوایی نوشتاری مزین شده و بدین‌ ترتیب پیامی را به مخاطب خود می‌رساندند .

اگرچه این محصولات دارای کاربردهای محدودی نظیر تسلیت یک وفات یا شهادت، تبریک یک رویداد مبارک و فرخنده و یا خیر مقدم حجاج و زوار عتبات عالیات بودند، اما کاربرد آن‌ها در نمونه‌های جدیدتر به همین موارد محدود نشده و امروزه می‌توان در جایگاه‌های بیشتری این محصولات را مشاهده کرد .

با ورود پرینترهای Outdoor وLarge Format  که توانایی چاپ تصاویر دیجیتالی را روی مدیایی براق و با کیفیت‌تر داشتند، نگاره‌هایی که روی یک بنر به چاپ می‌رسیدند در حقیقت می‌توانستند هرچیزی که روی صفحه نمایشگر یک کامپیوتر نقش می‌بست باشند که این به معنی وقوع یک انقلاب در صنعت چاپ بود .

در همین رابطه امروزه بر خلاف روزهای نخستین ورود این تکنولوژی به داخل کشور که مراکز چاپ این محصولات معدود و انگشت‌شمار بوده و از سویی هم هزینه‌های سنگینی روی دست متقاضیان چاپ می‌گذاشت، امروزه مراکز متعددی در سراسر کشور به چاپ این محصولات می‌پردازند که این تعدد عرضه‌کنندگان به متعادل شدن قیمت آن‌ها نیز منجر شده است .

با عنایت به این توضیحات قصد داریم تا در ادامه به بررسی عملکرد یکی از این خدمات – یعنی چاپ بنر در منطقه ۲ – توسط مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید!

چاپ بنر در منطقه ۲

منطقه ۲ تهران به عنوان یکی از پهناورترین نواحی پایتخت، محدوده‌ای مستطیلی شکل است که در حد فاصل بزرگراه‌های اشرفی اصفهانی و محمدعلی جناح تا شهید چمران از غرب به شرق و همچنین خیابان آزادی تا کوهپایه‌های البرز از جنوب تا شمال کشیده شده است .

با نگاه به نقشه این منطقه، سعادت‌آباد ، شهرک غرب، شهرآرا و گیشا را به همراه ۱۰ محله دیگر می‌بینیم که به عنوان شاخص‌ترین محله‌های این ناحیه خودنمایی می‌کنند . زمانی که تاریخچه هریک از این محلات را بررسی می‌کنیم، به این نکته پی می‌بریم که با منطقه‌ای نسبتاً جوان روبرو هستیم که سنگ بنای اولیه بسیاری از آن‌ها در سال‌های منتهی به انقلاب اسلامی بنا نهاده شده است ؛ این بدان معناست که این مناطق دارای ساختاری غربی (عموماً آمریکایی) بوده و بسیاری از «اولین»‌ها (مثلاً استفاده از اعداد به جای اسامی در نامگذاری خیابان‌های تهران ویلا) در آن دیده شده است .

در همین رابطه استفاده از بنرهای امروزی با ساختار این محله‌ها همخوانی کاملی داشته و می‌توان چاپ بنر در منطقه ۲ را با کاربردهای مختلفی در آنجا نظاره کرد .

کاربردهای بنر در منطقه دو

  • عرض پیام خیرمقدم به مناسبت بازگشت از عتبات عالیات (به ویژه کربلا)
  • عرض پیام تسلیت به خانواده متوفی یا اعلام درگذشت یک فرد
  • بزرگداشت یک رویداد دینی یا ملی
  • گرامیداشت یک شخصیت یا واقعه خاص
  • آموزش، تذکر یک نکته یا راهنمایی مخاطبین
  • تولد، نامزدی یا ولنتاین(به عنوان پس زمینه تصاویر یا تم تولد)
  • تبلیغات در مدل‌های مختلف (بیلبورد، میان بلواری، سردر مغازه، منویی و …)

با توجه به گستردگی این کاربردها، طبیعیست که قشر گسترده‌ای از ساکنین منطقه دو که مایل به دریافت این خدمات و محصولات هستند توانایی یا تمایلی برای سفارش آن‌ها در نواحی مرکزی شهر را ندارند، به همین دلیل در همسایگی خود به یک سامانه به منظور چاپ بنر در منطقه ۲ نیازمندند که این مسأله با وجود چاپ دیجیتال ایران کپی حل شده است .

چاپ دیجیتال ایران کپی

مجموعه پیش روی با قرارگیری در میدان کاج، پیش از این با ارائه خدماتی نظیر چاپ بنر در شهرک اکباتان ، ساخت مهر فوری در سعادت آباد و ساخت مهر در سعادت آباد در خدمت همسایگان خود بوده است. چنانچه پیش از این سابقه همکاری با ایران کپی را داشته باشید به خوبی می‌دانید که پیک‌های رایگان این مجموعه قادر به رساندن سفارشات شما به دستتان می‌باشند . از سویی دیگر بواسطه امکان ثبت سفارش آنلاین در تلگرام و واتساپ، حتی حضور شما نیز در این مکان الزامی نبوده و می‌توانید از راه دور به خواسته خود برسید .

در نتیجه اینکه تنها کاری که برای چاپ بنر در منطقه ۲ لازم است انجام دهید این است که گوشی تلفن همراه خود را برداشته، بواسطه تماس تلفنی یا ارسال یک وویس یا متن، محتوای بنر خود را شرح دهید و نهایتاً پس از گذراندن مراحل مالی آن را تحویل بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید