چاپ تراکت در پونک : چنانچه به سیر تکامل تبلیغات کسب و کارهای کوچک اما پیشرو در یک دهه اخیر نگاهی بیاندازیم ، می بینیم که صاحبان این مشاغل در اواخر دهه هشتاد خورشیدی با وجود موانعی که بر سر راه استفاده از فیسبوک وجود داشت به سوی آن هجوم برده و در وضعیتی شبهه انفجار اطلاعاتی از آن به عنوان جایگاهی برای تبلیغ خود استفاده کردند .

تبلیغات میدانی در دنیای امروز

این تجربه که مقدمات درگیری بیشتر عرضه کنندگان و متقاضیان و به تبع آن خرید و فروش های اینترنتی را زیاد می کرد ، سبب شد تا با همه گیر شدن نرم افزارهایی نظیر تلگرام و اینستاگرام ، تبلیغات وارد فاز جدیدی شده و همه کاربران سخت افزارهای هوشمند – به ویژه تلفن های همراه – با سهولت بیشتر و اطمینان از کسب و کارهای اینترنتی به چشم خریدار و با جدیت بیشتری به محصول یا خدمات ارائه شده توجه نمایند .

با عنایت به این توضیحات ، اگرچه همه مجموعه های پویا با مخاطبین جوان خود به واسطه فضای مجازی در ارتباط هستند ، اما آیا می توان به سادگی از کنار افرادی که رابطه چندانی با اینترنت و شبکه های اجتماعی ندارند گذشت ؟ آیا می توان از قشر مسن و معمر جامعه که اتفاقاً پول و سرمایه اصلی و قابل توجه خرید دست ایشان است غافل شد ؟ آیا راه حلی برای جذب آن ها و استفاده از پتانسیل اقتصادی ایشان وجود دارد ؟

چاپ تراکت در پونک ، روشی پربازده در بازاریابی محلی

با عنایت به اینکه نمی توان از سود بالقوه ای که از این افراد عایدمان می شود گذشت ، می توان استفاده از راه حل های قدیمی تر را در دستور کار قرار داده و در کنار استفاده از دیگر روش های جذب مشتری ، از آن ها نیز منتفع شد .

چاپ تراکت در پونک به عنوان یکی از راه حل های مثمر ثمر در بازاریابی این منطقه سبب می شود تا افراد علاقه مند به دریافت سرویسی خاص ، آگهی فیزیکی و مکتوب آن را دریافت کرده و در صورت نگه داشتن برگه مذکور ، با هربار نگریستن به آن ها به یاد ما بیافتند .

فرقی ندارد که شما یکی از کسبه مجتمع تجاری بوستان بوده و در آن به فروش شال و روسری مشغولید یا در پاساژ تیراژه کت و شلوار می فروشید ، فرقی ندارد که در بلوار عدل به تعمیر لوازم برقی پرداخته یا در سردار جنگل رستوران دارید ، چنانچه این توانایی را در خود می بینید که قادر به ارائه پیشنهادی استثنائی به مشتریان بالقوه خود بوده و می توانید محصولاتی مشترک با سایر رقبای خود را با شکل و شرایط ویژه عرضه کنید ، افکار خود را روی کاغذ آورده و آن را به صورت مکتوب در اختیار عابرین یا سایر افراد علاقه مند قرار دهید ، آنگاه است که می بینید چاپ تراکت در پونک چه تأثیری در روند کاری شما می گذارد .

چاپ تراکت با  ایران کپی

در ادامه گفتنیست که همکاران من در مجموعه ایران کپی علاوه بر چاپ تراکت در پونک ، به ارائه خدمت و محصولاتی نظیر ساخت مهر فوری در سعادت آباد ، چاپ بنر در سعادت آباد و چاپ کارت ویزیت فوری در سعادت آباد نیز می پردازند .

چنانچه تصمیم خود مبنی بر چاپ تراکت در پونک را گرفتید ، آگاه باشید که صرف پدیدار شدن نگاره هایی روی کاغذ نمی تواند به بهبود شرایط فروشتان کمکی کند .

در همین رابطه پس از مشورت با متخصصین طراح مجموعه چاپ دیجیتال ایران کپی (چنانچه خود شما آن را طراحی نمی کنید) ، از ابعاد تراکت گرفته تا طرح و رنگ آن را برگزیده به صورتی هدفمند قلب بازار را فروش را نشانه بگیرید .

برای خود من بارها پیش آمده است که تراکت یا کارت ویزیتی را بواسطه طراحی زیبا و خلاقانه ، جنس مرغوب یا محتوای پرباری که داشته است نگه داشته ام ، این در حالیست که حتم به یقین برخی از کارت های شخصی خودم که روزگاری برای معرفی کسب و کار و راه های ارتباطیم با مشتریان مورد استفاده قرار می دادم را همینک ندارم ، این بدان معناست که استفاده از یک طراحی خوب و ویژه می تواند به ماندگاری و تبلیغ بلند مدت محصولات شما بیانجامد .

دیدگاهتان را بنویسید