چاپ کارت ویزیت تعداد کم در سعادت آباد

در این قسمت از مقالات به بررسی چاپ کارت ویزیت تعداد کم در سعادت آباد پرداخته می شود امید است تا اطلاعات قرار گرفته برای تمام شما مشتریان گرامی مفید واقع شود.

نکات لازم جهت چاپ کارت ویزیت در سعادت آباد می بایست در نظر گرفته شود به شرح ذیل می باشد:

۱) در صورتی که فایل خود جهت چاپ کارت ویزیت را داشته باشید می توانید از فایل خود که از قبل طراحی نموده اید جهت چاپ استفاده نمایید و چنانچه طراحی کارت ویزیت خود را انجام نداده باشید می توانید به راحتی به طراحان مرکز دیجیتال ایران کپی مراجعه نموده و نسبت به ثبت درخواست و طراحی کارت ویزیت خود اقدام نمایید.

۲) پس از طراحی می توانید جهت بررسی رنگ کارت طراحی شده پس از چاپ از کارشناسان ما درخواست مشاهده رنگ ها در نسخه خروجی و چاپ شده را نمایید که لازم به ذکر است که طرح صورت گرفته با نسخه چاپی حدودا ۲۰ درصد اختلاف دارد و این اختلاف به علت نور موجود در مانیتور وجود دارد.

چاپ کارت ویزیت تعداد کم در سعادت آباد

۳) نکته مهم که در این قسمت در مورد فایل های از قبل طراحی شده توسط مشتری وجود دارد اینکه تمام فایل های طراحی شده باید از نوع فایل های cmyk باشد تا در زمان چاپ خروجی مطلوب حاصل شود و خروجی نهایی می بایست با پسوند jpg باشد.

۴) تعداد کارت ویزیت در تعدا‌د کم می تواند از ۵۰ تا در نظر گرفته شود و در روش افست می تواند از ۱۰۰۰ تا در نظر گرفت.

۵) در صورتیکه نیازمند سریع ترین زمان ممکن جهت چاپ کارت ویزیت هستید می توانید از جنس کاغذ سلفون مات استفاده نمایید و اما این روش چاپی در چاپ افست است ولی در حالی که از چاپ دیجیتال جهت چاپ کارت ویزیت استفاده شود می توان کارت ویزیت را طی ۲ الی ۵ ساعت چاپ نمود.

۶) از جمله طراحی هایی که بر روی کارت ویزیت صورت می پذیرد می تواند عمودی و یا افقی باشد و لازم به ذکر است که کارت ویزیت های افقی در واقع همان کارت ویزیت های معمولی و نرمالی است به چاپ می رسد و چنانچه تمایل به چاپ کارت ویزیت به صورت عمودی دارید می توانید از کارشناسان ما جهت قرار گیری اطلاعات و نحوه اطلاعات راهنمایی لازم را اخذ نمایید.
بنابر موارد ذکر شده تمام چاپ کارت ویزیت تعداد کم در سعادت آباد به چاپ می رسند می بایست با روش چاپ دیجیتال انجام شوند.
چنانچه نیازمند اخذ مشاوره در زمینه چاپ کارت ویزیت با تعداد کم هستید می توانید با کارشناسان مرکز دیجیتال ایران کپی تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید